Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Bivi! "pálca" nem járt hozzá . Majd lehet eccer lenézem a tiédről, vagy valakiéről milyen, és hajtogatok 1et... Elvileg 96-os tehát D4... lehet az óra cserés volt...
Macsek! VTN a karbon minta, brutál szép . ZZR matrica készül, a végső állapot ilyen lesz

A km. órával kapcsolatban nemtom mér a régi van rajta, a motor 96-os, legalábbis a karbiba 95 van belenyomva, általában +1 év. mivel tuti hempergett már, lehet cserés volt az óra
Először nem értettem, hogy miért csak a jobb oldalon fogy a csavar aztán egy balkanyarban majdnem perec után rájöttem, hogy bal oldalon előbb van lent a középállvány taposóvasa és az még csak fel sem hajlik, mint a lábtartó.
Igen! Valamit tudhatott, hogy abból nagy kopás lenne, ha végigmenne hasidommal a pályán!
Amin a legjobban bámulok, hogy hogy lehet megjegyezni egy ilyen pályát? Rutinos a csóka, ezek szerint nem csak az 1,1-es betegsége, hogy Kakucs után alsó idomcsavart kell cserélni mert elkopik a kanyarban...
NNa ez tetszeni fog!
http://youtu.be/h4ZdwUoyb90
Dead Link!
Mégegyszer:
http://youtu.be/UrCSpj6cqE8
Ők is azzal a technikával csinálják, amit Te is mutattál nekünk!
Ezekkel könnyebb ez a manőver, vagy csak mint mondtad, a pilóták az ügyesek?
Rendőrök
Ja, értem! Azt hittem azzal is olyan könnyű lett volna, mint mint a kis 125-ös fehér hondával!

nem orok idokre tervezem venni, majd ha kinovom veszek egy nagyobb/fiatalabb Zizit
Ok, mindenképp.
Ha valakinek nagyon megtetszett a dolog, annak fel tudom ajánlani a Tommot képzésre szól kedvezményünket: profi oktatók, háromnapos tréning (utcai, utcai emelt szint, pálya), az eredeti 56 250 forintos összeg helyett csak 39 900 Ft.

Maximum két fő részére, csak az ápr.23-i hétvégére.
Szeva' glezmen!

Tavaly jártam hasonló cipőben, és mivel műszaki analfabéta vagyok, csak gyakorlati és emocionális oldalról tudok közelíteni: abszolút kezdő motorosként (ha nem számítjuk azt a durván 150-200 határban megtett km-t a '83-as TS 125-ön - márpedig azt ne számítsuk ) egy '97-es ZZR 400-at kaparintottam meg.

Termetre szerintem igazi nagymotor: 197 kg száraz tömeg, és testre sem pici, a 600-as külsejét kapta. A teljesítménye (53 LE) ahhoz kevés, h gyakorlatlan kézben kerékre álljon, és ledobjon a hátáról, ahhoz viszont elég, hogy minden együtt megtett km-t végig vigyorogj (valahogy így: )!

Nagyon jól irányítható, meglepően könnyű terelgetni (most nagy a pofám, de ha jobban belegondolok a szombati bójakerülgetésbe - de ott az én gyengeségem és hitetlenségem volt a hibaforrás, ezt tényleg nem foghatom a Zizire - mégegyszer kösz az okítást kutya!)...

A lényeg: véleményem szerint abszolút ideális kezdőmotor, tényleg csak ajánlani tudom! Sokan mondják, hogy hamar ki lehet nőni, és nem mondom, h 1 év után nem jutott még eszembe, hogy most már jobb lenne egy 600-as, de még mindig tanuló szakaszban (annak is az elején) járok, így 1-2 évig még biztos marad a kicsike!
Okés értem.Ha még is lesz valami akkor légy szíves értesíts minket
Nincs tervben újabb hétvége, főleg, hogy ettől magasabb szinthez már tényleg egy nagyobb placc és persze profi oktató kell: ez a kis gyakorlás leginkább arra volt jó, hogy kedvcsináló legyen egy kétnapos, komoly tanfolyamhoz, ahol még ennél sokkal - sokkal többet lehet tanulni
A Laverdán annyit fordul a kormány, hogy az első bójázást - talán - meg lehetett volna csinálni vele elképesztő, hogy akkora helyen fordul meg, mint egy pótos IFA

meg egyébként is kellett a sok segítség a sok emberhez: vele bármikor tudunk kettesben is gyakorolni.
Nagyon ügyes a srác tényleg:)
Mikorra tervezel még ilyen rutin oktatást?
koszi a valaszt, a ZZR-es cikkeket termeszetesen mar olvastam
mar csak ki kell valahogy varni azt a masfel honapot, mire megint hazajovok es megvehetem
most neztem meg nehany 600-ast is, de valahogy kicsit erosnek erzem elsore
jajj de messze van az meg
megnéztem igen köszi
Tényleg Kutya!
Andinak nem lett volna kedve kijönni a Laverdával és gyakorolgatni egy kicsit?
Semmi vész, fő hogy nem történt semmi baj!
Viszont a Detti üzeni, hogy sajnálja, hogy nem tudott (tudtunk) személyesen elköszönni, pedig a Brigitől is el szeretett volna. Örült, hogy jól kijöttek egymással és szimpatikus voltatok neki.
Ami részemről is igaz, örülök, hogy megismertünk titeket!
Szia,
jól gondoltad, valóban jó választás a 400-as ZZR kezdésnek. Kedvező költségekkel fenntartható, szép és egy személyre kellően erős motor, ami elviseli a kétszemélyes túrákat is.
Az alapvető használtmotor bajokon felül érdemes a fesz.szabályzó, az akksi és a hátsó lánckerék menesztője környékén körülnézni - a típusról bővebben ebben a cikkben olvashatsz.
sziasztok!
mocivasarlas elott allok, es mivel a ZZR szerintem az egyik legnagyobb gyonyoruseg a motortortenelemben, nem sokat gondolkodtam hogy mi legyen az elsoszamu jelolt :D
az anyagi keretbol es kezdomotoros mivoltombol adodoan a 400-asra (97-98 koruli evjarat) gondoltam, szep is, boven megy is annyira ami nekem kell
szerintetek jo valasztas? (hulye kerdes egy ZZR topicban :D) mennyire kenyes, problemas muszakilag? illetve ha arra kerul a sor, mennyire elmebeteg osszeg a szervizelese?
meg sokat segiteneha tudnatok irni par szot, hogy mi az amit ezen a tipuson mindenkepp erdemes megnezni vasarlas elott (bar szeretnem szervizbe vinni a kivalasztottat szerzodesiras elott, azert nem art ha nem kell otszor mennem mert nem vettem eszre valamit...)
sziasztok jó volt a tegnapi kis gurulás ,már nagyon rám fért:-)
hazafele megtekergettem a gázkart :-) köszi a szervezőknek
nem a méret a lényeg: elboldogul a hónaljszárító is, ha ügyes a pilóta...

http://youtu.be/9Q9yxqhxYKs
én mondtam, hogy patent a bicikli használja egészséggel!