Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na emmá elsőre felfogható nekem is
Még mindig:
Sanyi, esetleg ha Géza mégsem repülne rá...
Géza!

Kicsit megkésve, de nem felejtettem el... doboztartó, a kapaszkodó helyére, megjárta Hotrvátországot tHUNder Misinél, a Tátrát nálam, szal bevált masszív darab. Esztétikailag nem egy GIVI Monorack kar, de nem is annyi az ára

Első kép: Én így szereltem fel a platnit...
Á nem bántottál, tisztában vagyok a testi hiányosságaimmal
Bocs, nem akartalak bántani...
Jóvanna kicsit gyenge vagyok ma agyban na közben rájöttem én is...
Hát, most tiltakozni kéne... ÖÖÖÖÖÖÖÖ

Akkor biza tényleg '96. Az enyém ZXT10D03... a motorszám meg ZXT10CE07... '95 végi a Kawa adatbázisa szerint.
Bandi! Ha 39001 és 45000 között van a vázszámod vége, akkor 1996-os évjáratú a motorkerékpár...
Az enyém 45xxx-es, '97-es. (forgalmiban persze '99-es...)
hámost ezalapján nemtom, de a vázszám így kezdődik: ZXT10D04...
A motorszám stimmel
lófasz, én észre sem vettem, Jani szólt csak hogy ez bizony festve volt. De Ő sem talált rajat semmi elváltozást, így megnyugodtam
Én meg még azt hittem, hogy kemény gumikkal járok (e2,4-h2,7)
Nézd meg itt. Ez egy '96-os adatlapja.
Szenilitásom teljében vagyok ezek szerint.
ja hülye vagyok, arra gondoltál matt fekete lesz e, de nem . De már festették a vázat mint említettem...
A vázat nem érdemes festeni, iszonyat meló ráadásul eladásnál megkapja az ember, hogy össze volt hajtogatva a gép. Ha valaki képzettebb, egyből vágja, hogy ennél az évjáratnál még natúr volt a váz.
Nem nagyon tennék rá más típusét... biztos nem véletlenül ezt a formát álmodták meg Kobe-ban... csak kicsit alulméretezték
Az is festve van, de már így vettem, a jobb oldalán kapott az élettől, de hálisten csak felületi sérülés volt...

tényleg nem tudtsz, tudtok valami onlány lehetőséget a vázszám alapján ellenőrízni az évjáratot?
ZX9-ére cserélik sokan, láttam már egy párat.
A vázat is fested sötétszürkére? A ZZR matricán én is gondolkodom. Vagy 2 hete hoztam el a két oldalát a festőtől... Szerintem nélküle is szép. Ez enyém nagyon gonosz lett
Sötététzöld+ sötét plexi+ egy kis lámpafesték az indexekre+a hátsóra.
Tiszta gósztrájder..
Az a baj, hogy iszonyatos terhelést kap nagy tempónál ugyanis az első kerékre ható leszorítóerő keltése az igazi feladata. Nekem már egy éve powertape tartja össze. Elvileg rámenne a 600-asé de igen bután festene, mint a viziló miniszoknyában.
Első sárvádő... ne is mond , az enyém kb 2 kiló 30 deka a sok ragasztótol, meg lemez erősítéstöl ami összetertja. Nagymester volt aki így összekenyte . Ha sikerül találni valamit ne tartsd magadban
Az enyém 95 októberben gördült ki a gyárból (vázszám szerint), utána 98 márciusáig állt egy torinói szalonban eladatlanul. Szerencsére Mozdonykám összes sérülése abból fakadt, hogy a hülye olasz krosszmotornak nézte és lement vele egy magas padkán így eltört a bal vitorlaidom, meg picit benyomta a gyári leömlők alját meg ugye nekem is hiányzik a két idomfél közötti összekötő pálca. Ja meg ami típushiba és sérülés sem kell hozzá, azóta is keresek olyan bátor embert aki nekiáll első sárvédőt gyártani hozzá mert a gyári elporlad.
Sziasztok!
Vasárnap mi is egyben hazaértünk. Hát..., nem kellett altatni.
kutya..., Andi: még1x nagyon köszi a vasárnapot, profi volt, sokat tanultam.
Hozzá kell szoknom, hogy a maguk programjai sosem egyszerűek , még most is be van durranva a combom.
Külön gratula a lányoknak: nem hiába..., ami a lábuk közé kerül..., jól megülik.