Első-hátsó futómű ki, felújít, vissza. Idomok le, meghegeszt, vissza. Kuplung összeragadás megszüntetés. 3-4000 között torpanás megszüntetés; benzin-levegő keverék hangolás, szinkron. Olajcsere, szelephézag állítás. Markolatfűtés beépítés. Gyógypillantás mindenhova. Téli tárolás.
Sziasztok.
Látom nagyon jól sikerült a vasárnap. Sajnos nem tudtunk menni. Vasárnap reggel kaptam vissza a mocit Gyula gyors közreműködésével, mert a Citadella utáni városi kóricálás közben beragadta a hátó fékem, valahol elhagytam az egyik betétet is és a fékdugattyúk felhevültek, szétégtek a szimeringek, és a végén a fékolaj is szétfröccsent a gumira.
Valaki nem szeretne venni Osram nightbrakert-t, mert voltam az Osram boltban, és csak párban adják (3500 Ft.)?
A hiba a téli állásban jött.Mikor letettem nem volt semmi baja.Tehát szerviz elött keletkezett Karbi tisztitás és szinkron is megvan,de hiába.Többi fokozatban sem ugy megy mint ment.
Jóvan, nem sürgős, addig meg megyek 1-2 olyan egytankos szlovák kört, meg mátrabükköt (alakíttattam az ülésen, talán jó lesz 500 km-re is, de még a párnázáson kelleni fog szerintem igazíttatni, mert kemény).
Ma este gurultam egyet, mert nem bírtam a véremmel, nagyon kellett már. A váltások is jobban mennek már.
Szép naplemente volt, a hőmérséklet sem volt hideg.
Amit még észre vettem, hogy a vasárnap tanultakból néhány dolgot már hasznosítani is tudtam. Súlypont áthelyezés, stb...
Ha "mindent megnéztek", akkor ezt kell szeretni.
Egyébként viszont nem ártana elgondolkodni/utánanézni, hogy a hiba csak úgy lett, vagy a motor szerelésének/szervizének a következménye? Minden fokozat elforog addig és a leforgásuk addig olyan, mint a hiba megjelenése előtt, vagy nem? Ha meg akarsz találni egy okot, de csak okozatod van, akkor visszafelé kizárásos alapon kell diagnosztizálni, ezt pedig leginkább az tudja megtenni, akinél a motor, mindenki más találgathat.
Ha van kleen vagy hasonló, talán félredugtak egy vákuumcsövet. Netán néztek karbit és egy gumiharang nincs a helyén. Esetleg a valószerűtlenül hangző műszerfali elektronika halála miatt van, ami elég meglepő volna, mert az a CDI gondolom a 400-asnál is az ülés környékén van valahol. Stb.
(Meg, hogy voltam már szíves 1 éve lelopni a tube-ról ide, hogy ne kelljen guglival barátkozni. )
Lassan mobilizáció lesz, vagy nem tervezel még semmi kisebbet? :)
Látom nagyon jól sikerült a vasárnap. Sajnos nem tudtunk menni. Vasárnap reggel kaptam vissza a mocit Gyula gyors közreműködésével, mert a Citadella utáni városi kóricálás közben beragadta a hátó fékem, valahol elhagytam az egyik betétet is és a fékdugattyúk felhevültek, szétégtek a szimeringek, és a végén a fékolaj is szétfröccsent a gumira.
Valaki nem szeretne venni Osram nightbrakert-t, mert voltam az Osram boltban, és csak párban adják (3500 Ft.)?
Ma este gurultam egyet, mert nem bírtam a véremmel, nagyon kellett már. A váltások is jobban mennek már.
Szép naplemente volt, a hőmérséklet sem volt hideg.
Amit még észre vettem, hogy a vasárnap tanultakból néhány dolgot már hasznosítani is tudtam. Súlypont áthelyezés, stb...
Egyébként viszont nem ártana elgondolkodni/utánanézni, hogy a hiba csak úgy lett, vagy a motor szerelésének/szervizének a következménye? Minden fokozat elforog addig és a leforgásuk addig olyan, mint a hiba megjelenése előtt, vagy nem? Ha meg akarsz találni egy okot, de csak okozatod van, akkor visszafelé kizárásos alapon kell diagnosztizálni, ezt pedig leginkább az tudja megtenni, akinél a motor, mindenki más találgathat.
Ha van kleen vagy hasonló, talán félredugtak egy vákuumcsövet. Netán néztek karbit és egy gumiharang nincs a helyén. Esetleg a valószerűtlenül hangző műszerfali elektronika halála miatt van, ami elég meglepő volna, mert az a CDI gondolom a 400-asnál is az ülés környékén van valahol. Stb.
meg van beszélve!
Ha Géza leüti akkor is adtál egy ötletet ,ha nem akkor viszem én és nem kell barkácsolni
Lassan mobilizáció lesz, vagy nem tervezel még semmi kisebbet? :)