Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz mindenkinek!
Leszállni sem tervezem igazából.
Valaki tudja,hogy hegeszthető anyagból van-e az első lábtartó konzol?
Ha azt megtudnám hegesztetni vagy valahogy megoldani,hogy a jobb lábam ne a hátsó lábtartón lógassam akkor "mindennap" motorral járnék.
Lehet róla szó, előbb utóbb az én paripám is tökéletes lesz.
Szerdám megy Áronhoz.

droidz: szerencse nem lett nagyobb baj, jobbulást, mihamarabb üljj vissza!

Szép napot mindenkinek
Droidz!

Jobbulást nektek!

Többiek!

Kényelmesebb, mert kevésbé van a súly a csuklómon, és jobban tart a menetszél.
Azt mondta a szaki, hogy még van egy motorra való anyag...!
Kösz az együttérzést mindenkitől.
Nagy betegsége nem lett a mocinak a már említett jobb első lábtartókonzol eltört és némi csúszásnyom a jobb idomon.
Na majd a család.....
Most spec picit fáj a térdem meg nagyon a fejem,de a fejfájás az időjárástól van mert nem tettem le a buksimat .
Ilyen volt nekem még MZ-s koromban. Nekem akkor csak egy tükröm és egy indexem bánta a nagy ijedségen kívül.
Remélem nektek se esett nagyobb bajotok!
szar ügy ,jobbulást neked is meg a mocinak is
előztem a sort és egy ember indexelt és befordult balra.
A tükröt nyílván nem nagyon használta,de.....
Mi volt -utolértek vagy nem adták meg az elsőbbséget?
Valóban közel vagyunk . :)
Ez a ma reggeli ...esemény kicsit hasba akasztott.
Szerencsére úgy néz ki,hogy nincs semmi bajom,de a térdem kicsit fáj.
Nincs mit ,látom nem is vagyunk messze egymástól,biztos összefutunk még.
Köszi a segítséget
Toth Gyula ad el alkatrészeket,őt keresd .Az adatlapján találsz tel.számot is
Sziasztok!
Ma reggel fellöktek.
Valaki hirdetett itt a fórumon bontott 600as alkatrészeket.
Nekem most sajnos egy jobb első lábtartó konzol kellene.
Előre is kösz.
Szia!

Őszintén... Még nem kezdtem hozzá, mert vagy éppen rajta ültem, vagy egyéb programom volt.

De a következő gurulásom előtt beállítom. A gázkar beállításával tényleg jobb lett, de a váltókart utána fogom állítani és úgy lesz a tökéletes.

A tippet köszönöm, és kezdenek múlni a "tévképzeteim" is, hogy valami baja lenne.
Szia! Sikerült a beállítás?
Szia!
Nem tudna a szaki sorozat gyártást csinálni?Biztos hogy páran vevők lennénk rá.
Inkább valami erős, fizikai védelmet javaslok, és mellé egy egyszerű, de hangos riasztót (pl riasztós tárcsazár)
Sajnos a beépített riasztók tízből egy esetben szívatják meg a tolvajt, és a maradék kilencben inkább a gazdát... (beázás, zárlat, akksi lemerítése stb.)
Zizzentek! Hogy álltok a motorriasztós témához? Nagyon rossz környéken lakom (Borsod), sokat járok "rossz" terepeken, és mivel mindig is szerettek nyúlni a motorjaimhoz az évek folyamán, szerintem beruházok egy ilyenre: http://www.autoriasztok.hu/ria...

Mennyire gáz bekötni? Tényleg olyan "menő", mint írják?
Nagyon perfekt! Hol készült? Saját műhely? Én is gondolkodom vmi hasonló megoldáson a 400-asra, ha megérett a fejemben a döntés ugye egyeztethetünk!?
1100-en van már valakinek?
Akkor az tök jó!
3 centi ennyire képes befolyásolni a kényelmet illetve a testtartást? Tök furi!
Nem ütközik bele, egyedül a fémfékcső az, ami éppen hogy elég lett, mármint a hossza, de ezt leszámítva tökéletes!
Ja, 30 mm-t emel.
Szép lett!
Így nem ütközik bele a kormány a plexibe?
asszem páran fognak keresni ez ügyben
Ja, és azt elfelejtettem mondani, hogy 6000 Huf-ba fájt csak!