Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30 ezret?:D hány év alatt? Nem tudom írtam e már de még csak 21 vagyok úgyhogy abszolút első motornak kell:) 2-3 év múlva cserélném komolyabbra csak nem egy drága motorral szeretnék eldőlni:D
ha nagyrészt aszfalton jársz és többnyire egy személlyel, akkor bőven elég a ZZR400 kezdésnek - én is letekertem harmincezret vele, megjártuk Lengyelországot többször is vele.
olvastam hogy ha nem jó az útviszony akkor drz. de mivel van autom is motorra nem jut csak 4-500. drz nincs annyiból jó:( de viszont szeretnék túrázni is kicsit az országban. zzr400 nem tudom megfelel e.. teljesen összezavarodtam
köszi az infót. átolvasom:)
Karbiszinkron lehet otthon is. Csak kell hozzá óra, vagy alternatív műszer. Takarításnál én az ultrahangos tisztításra esküszöm. Lehet takarítani szinkron nélkül, de ha nem állítod be, akkor nem érzed úgy, hogy jó lett. Van egy blogom, ajánlom figyelmedbe, ott leírtam pár dolgot ezzel kapcsolatban.
itthon a gép szépen megszervizelve, kapott gumát és hurrá
Mielőtt "besózva" nekivágsz az utaknak, sztem nézd át pár szóban, hogy aki Motorossá válik, az milyen történeteken megy keresztül - a kollégák alaposan összeszedték a dolgokat
Már úgy bevagyok sózva hogy itt a jó idő
Csak hát a vezetés nem ment eddig mert ,,hideg" volt. elvileg szombaton letudom a rutint köv szombaton a foergalmat és aztán jöhet valami vas. addig nem szeretném megvenni mert csak a szivem fájna hogy itt áll a garázsban
legropsszabb esetben besokal, talán ha leeresztem a tüszelepeket akkor elvileg müködhet (mondom koppra kivül belül megegyezik) meglátjuk.
na erre had válaszoljak én, a takaritás nem függ össze a szinkronizálással, viszont a szinkronizálást ugy szokás végezni, hogy elötte giganézza az ember, otthon is elvégezhető, feltéve ha tudod mit hogyan kell állitani, és van hozzá megfelelő szinkronórád.ha nem csináltál ilyet javaslom hogy szakemberrel csináltasd, és figyelj erősen mit hova és miért állit a szaki, egy két alkalom után ha van egy jól müködö szinkronórád te is meg fogod tudni csinálni otthon, sajna a karbisoknál (föleg ha öregebbröl van szó) elég gyakran elmászik a szinkron, ugyhogy gyakran kell csinálni (álltalában) vannak kivételek, nekem az összes karbist gyakorlatilag évente minimum kellet, de hála istennek elboldogulok vele. szoval ha tudod csináltasd meg elötte és utána neked is menni fog nem egy nagy durranás.
otthon végezhetőre nem magamra gondoltam hanem falusi szerelőre:D még nincs nagy motorom.. 2-3 hét múlva.. csak kiváncsiskodok addig robogo simson mz stb szervíz volt itthon eddig csak... bonyolult a karbiszinkron?
ez leginkább összerakás után fog kiderülni, de meglepődnék, ha egy az egyben működne vele.
kutya ur egy szakmai kérdés
pakolom össze a zxr-t ugy tünik jó lett a hengerfej is, a kérdésem a következő, nincs meg a sajnát karbija (eladtam) viszont van helyette zx10esé ami koppra ugyanaz kivülröl mint a zxr-é, a kérdés müködni fog vele, vagy fuvokáztassam át?
ha így kérdezed, akkor nem de takarítani szabad és lehet, szinkron nélkül is - legfeljebb nem lesz tökéletes.
sziasztok. karbiszinkron otthon elvégezhető? (csak kiváncsiság) karbitakarítás egybefügg a karbi szinkronnal? vagy szinkron nélkül is ki lehet takarítani?
Ok, gyertek csak!
szia vasárnap elnézűnk arra ha nem gond. mut 7végén is mentem volna de dolgoznom kellett a fene vigy el
Arra is megvan a magyarázat,egy darab fejet be lehet állítani erre az opcióra is,ami a brutál magasról és oldalszögből lefed,de ez a fej beállítás 1 fejes rendszernél necces az életszerű bemérések kivédéséhez.Valamit,valamiért.
Igen-igen-igen... gyertek csak!

Útvonal terv lejjebb, olvasható!
Szia!


Szívesen várunk Titeket, lesz még ott autós, a feleségem pl kocsival jön.
Sziasztok!

Lehet, hogy mi is csatlakoznánk Párommal autóval a vasárnapi gyűléshez, mert Ő tart a motor hátsó ülésétől :)
Fel vetem neki a programot, hogy mit szólna hozzá.
Helló

Lecseréltem kb egy hónapja az olajat+ a szűrőt felöntöttem a felső szint alá elkezdtem használni a gépet és arra lettem figyelmes h a kis kémlelő ablak agyig van el kell dönteni egy kicsit a motort h a normális szintre érjen az olaj. Nos akkor szívtam le belőle annyit h normális szinten legyen. Nem volt benzinszagú sem vizes és nem hígult. Azóta megint mentem és megint agyig van az olaj szint. Leengedtem de megint nem tapasztaltam semmi eltérést a normától sem állagban, sem színben sem szagban egyedül a motul 5100 ra jellemző édeskés illatot éreztem.
Ha benzin folyna bele akkor lehetne érezni az illatát ha víz folyna bele akkor fehéres trutyi lenne az olaj ha jól tudom.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Én köszi!
Megjött amit küldtél.Nagyon szépen köszönöm.