Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pláne, hogy most meglepően erős a Forintunk.
Vettem is rögtön irídium gyertyát az új válságcsühögőmbe, szerencsére csak 1db-ot kér. A nagyba is meglesz a vezérműlánc feszítőm mire újra tudom használni a váltós lábamat, az Ivanicsnál tegnap óta 30% van minden gyári Kawa alkatrészre és kiegészítőre.
Így van, semmi komoly: se rajtam, se a Tehen bőrén...
Lövey ádi mondta helyesen:

- Mennyi a kár a gépen?
- Nyugi, semmi vészes, 40-50 font...
- Egy ekkora motoron ami 40 fontba kerül, azt kár is kijavítani
Vagy sintért!
Most látom, hogy felborítottad a szent tehenet?
Örülök, hogy semmi komoly.
Sziasztok!
Hátha vki tudja, hogy 2004-es zzr600-ra bukógomba milyen ár körül mocorog? Kompletten az adapterrel együtt.
Előre is köszi!
egyenlőre a szervízben lógnak a falon az elemek , talán a héten elkészül... nem lett nagy durranás, egyébként ilyesmi e
jah, fotó plíííz
Én is így borítottam meg a Zizimet...
A lakótelep parkolójában... Áááá, nem röhögtek nagyon... Ráadásul, ahogy kicsúszott alólam, mert túl nagyot döntöttem, de gázt nem adtam... a gázkar megrántotta a kezem, és jól megcibáltam a "fülét" miközben az kicsúszott, így a magas házakkal körülvett parkolóban kedvesen úgy dél tájt olyan hatalmas gázfröccsöt adtam a kiherélt kipufogóm, csak úgy visított... Zengett minden, aztán otthon mondták, hogy ezt azért nem kéne...
Én meg csak irultam - pirultam, és csak egy hét múlva mondtam el, hogy az azért volt, mert felborultam...
Nem akartam, hogy rinyáljanak...

Szóval jó tanuló pénz volt... ráadásul majdnem össze törtem ezzel a mutatvánnyal egy ott parkoló új autót... na az lett volna igazán fincsi...
Képet kérünk mielőbb!
Na az a nyugalom nem volt egészen valós, de amikor meghallottam, hogy 40 font a karcmentes oldalidom, na onnantól pont leszartam...
azé szar vót nézni ezt az élethelyzetet , és a nyugalom ami utánna rajtad vót, mégha csak álcázott volt is , én tuti eküttem vóna az Alest a f@szba , és ordítvasikítottam volna 1 órán keresztül, pláne a szép új fényezéssel ami nemmellesleg tegnap ekészűt
És ahogy ismerlek, sűrün is használod így (mámint alapjáraton).

Persze, lehetnek olyan szituációk, egy - egy jobbfajta visszafordító egy hegyi szerpentinen, stb.
Én ismerem a kis sebességgel végrehajtott manővereknél meglévő korlátaimat és nem nagyon feszegetem őket.
Köszi!
Jelzem, ha van kapás!

Puszi.

És kössz!
kidógoztam, okosan
Az a gáz, hogy bőven akadhat olyan élethelyzet, amikor így kell "cammogni", főleg, hogy a tizennégyes hússzal megy alapjáraton, egyesben...
Na többek között ezért nem szeretem a cammogást!
Ezt a hétvégi gyakorlást is inkább csak szemlélni fogom, mert egy ilyennél biztos eret vágnék.
Annak idején a rutinpályán én voltam az egyetlen idióta, aki két egymás utáni napon betakarózott két különböző motorral gyök kettőnél és letámasztásnál.

Örülök, hogy semmi komoly!
Kutya küldtem neked mailt...
A bal lábam kapott, de már semmi gáz nyugi mondtam: ha én ki akarok múlni egyszer, ahhoz vadászt kell hívni
A szívbajt hoztad rám!
Ugye, nem sérültél meg...?

Rándulás, ficam...?
ezen (némileg) bonyolultabb a dolog (a blokktartó csavart kell kivenni hozzá), de az új idom felrakása előtt már meglesz
Bukó gombát rá!

Vagy volt rajta?
ÚÚÚÚ, Kutya!

Sajnálom!
Gondlom a hajadat tépted
De annak örülök, hogy logikusan és ésszel éled meg!
Tapasztalat kontra idom kár...
Hát remélem hétvégén mindenkit elkerül ez a fajta tapasztalat szerzés...

Üdv Kill.
Akkor a tanulópénz meg volt vele duplán is. Ezek után én ingyenessé tenném az ilyen oktatást, és nyitnék mellé egy idomboltot! Utána nagy eséllyel vásárolnának ott!
De a lényeg, hogy a tudás nem mérhető fel anyagiakban.
igen, első gondolataim nekem is elég komorak voltak... azután jól rájöttem, hogy kb 15000 forint egy ilyen idom (nem tört, csak karcos), cserében egy olyan tapasztalattal gazdagodtam, ami közúton nagyon sokba került volna...
gyakorlatilag semmi nem sérült, csak karcok a betontól.
Jááj szegéény!
Nekem a szívem szakadna meg, ha így letenném. Gondolom te is gyök kettővel mentél. Komoly sérülés nem lett rajta?
csak a nyugdíjasoknak van szükségük ezekre