Ejha, a nagyobb tételeknél mindig elgondolkozom, és alszom rá legalább egyet, ki tudja...
Te nem tököltél sokat Reméljük nem bánod meg, használd egészséggel! Természetesen képeket örömmel nézegetünk
Küldenéd a képeket a gyári kipuf. rendszerről?
Szeretném megnézni, és ha oké, megvenni... aztán küldeni Áronhoz, mert már rendesen be van sózva a fenekem, az ilyen jó idő láttán...
Viszont szeretném, hogy már teljesen kész legyen!
nem, én csak Kakucskán nyomtam vele egy negyed órás etapot emlékszem, hogy mennyire megnyugodtam az első körben, amikor ez is elkezdett "ZZR-ként" viselkedni (hangos váltó, szörcsögő Ram-Air rendszer stb) a GTR nagy csalódás volt ebből a szempontból, hogy hondásan jól nevelt lett, semmi váltócsattogás, vagy hasonló :)
olaj: jó lesz a 300V bele, én Fuchs Pro4 15w-50-et használok, ez is észter-szintetikus olaj.
élek vele,
maradt motul 300 v factor line 10w-40 olajam a busából az jó a zzr-hez vagy mit javasolsz?inkább minőség párti vagyok a szeviz 6 ezrenként van? stb
köszi
Tud valaki 1100D-hez utángyártott első sárvédőt? (üvegszál, kevlar bármi csak ne gyári legyen) A gyári mállik, mint a vakolat, már rég a powertape tartja össze vagy pontosabban abból van a 60%-a...
tavaly februárban vettem cegléden 6500km tudtam eddig beletenni nagyon kényelmes és nagyon jol motorozhato. csak jot tudok mondani rola. ha tudok ha van kérdésed szivesen válaszolok.
egy baratomnak van egy gyonyoru gpz 750r -je , de sajnos szivo szelepeket kellene cserelni benne , ha vki tud alkatreszt , uj japant vagy barmi hasznalhato megoldast kerem jelezze .
csak nyugodtan, de a Hegylakókra is igyekszem mindent feltölteni, ami a nagyvassal történik: szerviz, kiegészítők, tapasztalatok stb.
Például tetszett, hogy helyben megvárhattunk az ezres inspekciót a Kawánál (sőt, bemehettem fényképezni) és a megszokott olajamat is vihettem az olajcseréhez.
Sok sikert az alkuhoz, remélem sikerül megegyezni a ZZR-re!
( jah: ne utálj érte, de azzal a vassal is mentem már egy pár kört )
hát überkösz,
remélem az m3ban a eladó kislánnyal meg tudunk egyezni
most már tényleg kiváncsi vagyok rá, kértem próbakört és ha beleegyeznek az alkumba, már el is adták a motort..
egyébként a busával a magas súlypontja miatt egy kicsit nehezebb a döntés, mint egy kisebb motoron. mellesleg az első motorom is busa volt, így nem tudom összehasonlítani mással, bár mentem már r1,r6 zzr1100, vfr750, stb-vel de nem tartósan. azért a busán is zavart hogy 3 e alatt szerintem luk volt, ezért is raktam bele proptech elektronikát,az valamit segített. meglátjuk milyen a zzr..
üdv ha lenne még kérdésem zaklatlak a szervizről egyébről
hááát, én ebben nem nagyon bíznék. persze ettől még lehet jó, de a schubert c2 lasan bekúszik a 200 eurós szintre - ha nyithatót veszek, akkor biztos, hogy az lesz.
Képet, de rögvest a paripáról!
Te nem tököltél sokat Reméljük nem bánod meg, használd egészséggel! Természetesen képeket örömmel nézegetünk
elborult az agyam és megvettm a zzr-t
hiába minden lebeszélésnek
most nem hallgattam másra csak a saját eszemre, meglátjuk mire lesz jó
üdv mindenkinek
az enyém atus1992@freemail.hu
kis segitség kellene
de a számod adnád az még jobb lenne gyorsabb kicsivel
köszi
hülye kérdés, Janit (Piller) kérdezted már? Pont ma beszélgettünk erről, azt mondta tud valami forrást...
ér lájkolni, megosztani, kommentelni és persze idén is eljönni
Küldenéd a képeket a gyári kipuf. rendszerről?
Szeretném megnézni, és ha oké, megvenni... aztán küldeni Áronhoz, mert már rendesen be van sózva a fenekem, az ilyen jó idő láttán...
Viszont szeretném, hogy már teljesen kész legyen!
Köszi KillBill.
olaj: jó lesz a 300V bele, én Fuchs Pro4 15w-50-et használok, ez is észter-szintetikus olaj.
maradt motul 300 v factor line 10w-40 olajam a busából az jó a zzr-hez vagy mit javasolsz?inkább minőség párti vagyok a szeviz 6 ezrenként van? stb
köszi
Tud valaki 1100D-hez utángyártott első sárvédőt? (üvegszál, kevlar bármi csak ne gyári legyen) A gyári mállik, mint a vakolat, már rég a powertape tartja össze vagy pontosabban abból van a 60%-a...
szívesen venném ha te is mondanál valamit a motorodról
előre is
egy baratomnak van egy gyonyoru gpz 750r -je , de sajnos szivo szelepeket kellene cserelni benne , ha vki tud alkatreszt , uj japant vagy barmi hasznalhato megoldast kerem jelezze .
koszonom
udv
Laci
Például tetszett, hogy helyben megvárhattunk az ezres inspekciót a Kawánál (sőt, bemehettem fényképezni) és a megszokott olajamat is vihettem az olajcseréhez.
Sok sikert az alkuhoz, remélem sikerül megegyezni a ZZR-re!
( jah: ne utálj érte, de azzal a vassal is mentem már egy pár kört )
remélem az m3ban a eladó kislánnyal meg tudunk egyezni
most már tényleg kiváncsi vagyok rá, kértem próbakört és ha beleegyeznek az alkumba, már el is adták a motort..
egyébként a busával a magas súlypontja miatt egy kicsit nehezebb a döntés, mint egy kisebb motoron. mellesleg az első motorom is busa volt, így nem tudom összehasonlítani mással, bár mentem már r1,r6 zzr1100, vfr750, stb-vel de nem tartósan. azért a busán is zavart hogy 3 e alatt szerintem luk volt, ezért is raktam bele proptech elektronikát,az valamit segített. meglátjuk milyen a zzr..
üdv ha lenne még kérdésem zaklatlak a szervizről egyébről
nem véletlen annyi az ára lengyelhonban, papírzűrök vannak vele
Nem írnak távolságot a Bluetoothra (nekem csak ez miatt volna "érdekes"),