ahogy írtam is - és a motor revü tesztben is ezt hangsúlyozták - a Busánál semmilyen más cél nem volt, mint a csúcsteljesítmény, ezért a teligázas őrületekre szinte tökéletes. de lássuk be, itthon nem tudsz (és nem is akarsz) órákon keresztül háromszázzal hajtani, a tömege miatt pedig nem éppen ideális a hungaroringre a sólyom.
a ZZR - bármennyire hihetetlen - sok szempontból a hatszázas elődöt idézi: kényelmes, alsó fordulatokon nagyon könnyen irányítható, igazából az 1500-2500 tartományban "gyengének" is titulálják: valóban van egy kis torpanás ott, de persze ez csak a 3000 környékén keletkező nyomatékhegyhez viszonyított gyengeség... de a blokkja szinte mellékes is (hiszen úgy is erős, nyomatékos stb), viszont a futómű az nagy szerelem: a rosszabb minőségű utakon kicsit ráz, de cserében hihetetlenül stabil, a gyors kanyarokban is atombiztos.
a Busával csak pár kört mentem, de rögtön érezni, hogy nem lassú barangolásra lett kitalálva. viszont azzal nem is tudsz lassan menni, hiszen az üléspozíció és a motor hangolása azonnal elfáraszt, ha mondjuk első-második fokozatban kell kanyarogni, vagy városban araszolni, a ZZR-el nincs ilyen gond, tényleg probléma nélkül tudsz vele barangolni alacsony tempóval is.
egyedül a gyári gumik (BT014) ami nem éppen szerencsés: azt Michelin PilotRoad3 váltja majd a Korzika túra után.
kutya,
segítenél az általános dolgokon kívűl és amit leírtál, konkrétan miben jobb a kawasaki zzr 1400 mint a k8 busa. te mint használó hitelesebb vagy számomra mint egy cikk vagy egy teszt, ráadásul tavaly előttem vetted meg a zzr-t úgy hogy tartozol
kutya,
segítenél az általános dolgokon kívűl és amit leírtál, konkrétan miben jobb a kawasaki zzr 1400 mint a k8 busa. te mint használó hitelesebb vagy számomra mint egy cikk vagy egy teszt, ráadásul tavaly előttem vetted meg a zzr-t úgy hogy tartozol
Nem ittam semmit, mert még nem tudtam, mi lesz délután... Motorozás, angoltanulás, sétálás. Az lett a vége, hogy megtettem az első túrámat kétkeréken, csopakról tihany mellett sajkodig és vissza, füreden egy teaházban meg teáztunk Úgy elfáradtam, mint a dög
Halkolbász: megkóstolod, és meg nem mondod, hogy az halból van Nincsenek benne zsíros csimbókok, nagyon finom
Majd próbálok keríteni neked is, meg Kutyának is, ha erre jártok. sajnos a fesztiválon elfogyott az összes, úgyhogy én is kénytelen voltam tiramisut vacsorázni
És mit ittál ?
Hallottam már halkolbászról, de nem nagyon tudom összeegyeztetni a kettőt
(Na nem az ivást a halkolbásszal, hanem a halat a kolbásszal:)
A kópét meg alig tudták lefotózni, úgy húzott Veszprémbe a nyomdába
Sziasztok Kedves Zizzentek!
Sajnos nagyon eltűntem az utóbbi időben és ez egy darabig még marad is.
Kutya bácsi grat a cikkhez!Tökéletes!
A biztosítóval megküzdöttem,több-kevesebb sikerrel.
Most sajnos eladóvá válik a kicsikém!Nem reklámozom,ha valakit érdekel elérhetőségeim az adatlapon!
Kívánok az idei évre is mindenkinek sok-sok önfeledt,balesetmentes km-t!
(folytatás az alkatrészes topikból, ahol BBusa kolléga egy ZZR1400-al szemezett)
itt a fórumon kujo és én használunk ilyen vasat, nekem csak bő kétezer kilométer van a vasba, tavaly a Lime Partyn vehettem át a gépet, augusztus végén.
jöhetnek a kérdések, szívesen segítünk.
Hallott valaki ezekről "élőben"?
Akciós Sisak 1
és
Sisak 2