Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rugó?...összeköti a kettőt?.......a szinkronnak nem ez a lényege......
persze zsirtuti a rugó ami összeköti a kettő pontosságát én is elsőre arra gyanakodtam
amugy a tank is tök tiszta üzemanyag is jó karbi se koszos más ötletem meg nekem sincs:S
1200 +-100

Karbiszinkron?
helóka gyors kérdés tippeket várnék zzr 250 en 1991 es beindítom szépen duruzsol csak hogy alapjáratot szerettem volna állítani rajta (mivel szét volt szedve kicsit.) ha jól tudom 1300 körül van vagynem? és ha ugye be van állítva az álítóval akkor beáll 1300 ra és kb 10 másodpercre re rá felpörög 5-6 ezerre a fordulat amit nem nagyon értek hogy mi lehet a gubi. ki lett takarítva meg minden de ötletem hirtelen nincs rá plz help
Nem szedtem szét,hanem eladtam,csak ezek megmaradtak.A sztender nekem a sportkipufogó miatt nem ment fel.
Mindjárt csinálok róla pár képet.
Akkor úgy mondom hogy előtted már nagyon sokan próbálkoztak ezzel! Többek közt én is! Karbi csere lett a vége! Nekem a ZX-9R-en kellett cserélni! Próbálkozhatsz a javítással de hidd el hogy csak a pénzt ölöd bele! Cserélni kell!
Ok, ha jó a 600 ra a sztendi jöhet. Szétkaptad a gépet ? ha igen lehet h kell még egy két alkatrész.
Hali!
biztos a ház van kikopva? mert az állító csavarnál megfogtam (hangoló) ott úgy éreztem h egy picit tudok rajta fordítani és akkor ugrott meg a fordulat. Ha meg a ház van kikopva a csapágy szaküzletben lehet kapni olyan anyagot amivel ki lehet tömíteni és tartós. Szerinted megoldás lehet.
Basinak igaza van.A 400-as karbi nem jó a 600-as ba.A sztenderem megvan, 5e-ért szívesen odaadom. Ha gondolod tudok fel róla képet rakni.
Vegyél másik karbit! Mert nem lehet javítani!Nem a tengely kopott el hanem a ház! A 400-as karbi nem jó a 600-ra! a 400-é 32-es míg a 600-é 36-os torokátmérőjű!
Na, de örömmel látom, hogy jó úton haladsz a rehabilitásodat illetően...
Ha már te magad észre veszed a "bajt" jelen esetben, hogy túl sokat foglalkozol a bütyköléssel, akkor az már a javulás útja... Szóval hajrá.
A tanulás, meg nem árt! (ki akar egy hülye gyerekkel lenni... )

De, azért örülök, hogy ilyen vagy, megnyugtató, ha baj van lehet kitől kérdezni... tanácsot kérni, jó, hogy megosztod velünk tapasztalataidat... akár a hegylakón, akár itt!

Na, de nemsokára tavasz és lehet megint bütykölni ezerrel...
Most hideg van a garázsban...
Hali milyen a karbi nekem 600 as om van és lötyög a közösítő tengely ezért ugrándozik az alapjárat. Szóval érdekelne lehet vagy ha tudod h lehet megcsinbálni. A közép sztender is érdekel mert az enyémen csak hátsó van a szenyák leszedték, már így vettem.
Van egy Róka becenevű ember, szerintem keresd meg. Biztos van 1-2 vas-a...
Bizony, ez betegség, már korábban el lett keresztelve &rash-kórnak, ami valami technofiliára utal. Nem, nem úgy mint a zoofil, stb.
60 évesen? Tudja a fene, jelenlegi képességeimhez mérten a földi emberiség írott és íratlan tudása kimeríthetetlen tárház.
Ha erre voltál kíváncsi, nem nincs barátnőm. Pontosan azért ment tönkre az összes tartós kapcsolatom, mert jóval kevesebb szabadidővel rendelkeztem náluk. Ha a megfelelő mondatból kiveszed a mániákust, kicserélsz egy L-t T-re, akkor szintén helytálló kijelentést kapunk
Tényleg mánia már ez a szerelés, de mióta az eszemet tudom, mindig csináltam valami effélét. Egyszerűen vonzanak az alkatrészek
Igazából a motor minden részében turkáltam már, a blokkba nem merek beletúrni nagyon, azt meghagyom a szakembereknek.
Ruha jöhet, egy mechanic wear kesztyű jól jönne

Amúgy kicsit sikerült leállnom a motorokról, és a tanulásra koncentrálni, valamint egyéb témák felé (színház, múzeum, irodalom, gazdaságtan, pénzügy, egyéb sportok pl aikido, krav maga, lovaglás, falmászás), mert kicsit besokalltam, már én is észrevettem magamon hogy túl sokat foglalkozok a motorral, kicsit tartalmasabbá akartam tenni. Inkább tanultam ahelyett hogy a fórumot bújnám, meg a motorral foglalkoznék.
Aztán szólt Kutya, hogy nincs-e kedvem a Hegylakókon írni...
Gyógyulok ki a kórból, hónapok óta alig láttam a motort.
&rash ez már betegség...
Értem én, hogy tanulni szeretnél, kíváncsi vagy, meg miegymás, de ennyire...
Ha most ezt csinálod, mit fogsz csinálni 60évesen?

Szegény barátnőd... néha ezért egy kicsit sajnálom...
Azért rá is marad időd?

Te egy igazi szerelő mániákus vagy!

Őszintén: a motor melyik részét nem szetted még szét?
Rosszabb vagy, mint egy sebész orvos...
Kapsz egy szerelőruhát ajándékba, ha így folytatod

Mániákus
Ezek nagyon jók lennének! Főleg a blokk.
Mibe kerülne? Csak olyan kellene amiből pénzt már nem akarsz kovácsolni, tehát értéktelen olyan szempontból, kivéve nekem
Fémtelepeken gondolkoztam, oda biztos visznek motorblokkot is
Jaa meg egy 1200 bandit váltó amiben az 5 fogaskerékpár le van darálva!
Van egy R1 es váltóm! Dobálja a másodikat! Illetve régi CB 750 honda főtengely! Mondjuk a főtengely hibátlan! Körülnézek mi van még! Tesómnak azt hiszem van valami blokkja is !
Szívesen Mellesleg nincs valami már használhatatlan alkatrészed, ami számomra még érdekes lehet? Egy váltót olyan szívesen szétkapnék, régebben akartam venni tropa motorblokkot is, csak nem találtam olcsón.
A sajátomból nem akarom kivenni puszta kíváncsiságból
Oké, az tökéletes lenne! Holnapra szerintem lefényképezem!
Nem rossz!
Majd ha valami kereskedelmet nyitok, akkor felveszlek eladónak!
Köszi András!
Köszönöm!Mindegy mikor küldöd a képet! Lehet hogy egy haverom el is megy érte és akkor nem kell postázni!
Vegyük úgy, hogy megvettem, majd tovább értékesítettem Basinak, mondjuk 12.000Ft áron. Így kikerülhető a kétszeri postázás, csupán Basinak kell csekken feladnia számomra a 6.000Ft különbözetet
No, ügyes zsid.. kereskedő lennék, nem?
Persze, add neki nyugodtan, nekem csak tartaléknak, vagy szétszedési szempontból lett volna érdekes, a saját karbim működik rendesen
Persze tudok. Nem ígérem, hogy még ma, mert még dolgozok, de küldök róla képet. Igen, 6 ezerért a tiéd lehet.