Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Van hűtőm bontottan és újban is4 Adatlapomon elérsz!
helóka
valaki nem tudja véletlenül hogy a 250-es zzr -re fel lehet e tenni a
400-as zzr hűtőjét ?
fontos lenne mert az enyémen éppen nincs és az övére valót meg nem lelek.
Meg csak, hogy milyen kicsi a világ!
Szerintem egyről beszélünk, mint quados. Polarisokkal foglalkozik. Én a polgárőrségből ismerem.
Nem biztos, hogy ugyan arról az Attiláról beszélünk, de én dolgoztam vele egy ideig...
Tudod, quadokat árul és van egy biztonságtechnikai cége...
Semmi extra.
Mert?
Ismered a Szenderák Attilát? Honnan?
ment a válasz
hali küldtem mailt egy kis pakkra lenne szükségem. köszi
Hát én fényévekre vagyok attól a quadozástól, amit ők művelnek, de így is nagyon tetszett. Szintén pár évvel ezelőtt voltam kint Afrikában.
Na , ott elmentem egy quados túrára a sivatagba a barátnőmmel és még sok idegen emberrel. Bár azok lebutított Honda quadok voltak, de hogy a sivatagban voltunk megszépített mindent. Nagyon jó kaland volt, ha kimentek próbáljátok ki. A kísérő quadok természeten fürge kis jószágok voltak, de azokat is ki lehetett próbálni. A homokdűnék legyőzése valami fantasztikus érzés, és sosincs vége, egyik jön a másik után...
Sőt voltunk ilyen kavics aprólékból álló "dombok" közt is... hegynek nem nevezném, mert nem volt olyan magas, de kinézetre inkább hasonlított a csipkézett hegyekre... Ez is nagyon izgalmas volt. Persze a fosósabbak dzsippel is mehettek... Bár így visszagondolva, annak is lehetett egy fellengje, pláne, ha én vezethetnék.... Kora reggel indultunk és késő sötét éjszakában jöttünk vissza. Semmi fény szennyezés, csak a quadok világítása. Olyan csillagos eget, azóta sem láttam...

áááá, fiatalság, bolondság... miket meg nem csináltam...
Ez igy van, elkezd pörögni körülötte csúszás közben.
Azért van a burkolat, hogy az kopjon, és súrlódással fékezze a csúszó motorkerékpárt
Tamásék jó fejek, a Polánál meg nem kell jobb gép belekóstolni a quadozásba
Jó kis videó

Egy pár éve így télen elmentem egy quados túrára a Mészöly Tamásékkal, Szenderák Attilával stb... Elmetünk Fótról a Veresegyházi Maci parkba. Jó nagy hó volt.
Akkor sok Polaris quadot kipróbáltam. (Sportsman 500 HO, sportsman 850-est, Scramblert vagy outlaw, erre nem emlékszem pontosan..., (ezt volt a leg nehezebb vezetni, mert bazi erős volt. Ezzel járt a Tamás versenyezni. Merészen 2-ig felmertem váltani... nagyon keméyn kis gép volt, de aztán az egyszemélyes gépre Tamással felültün ketten, és vitt egy kört, ahogy ő szokta használni... félelmetes volt, nagyon ügyes. Aztán egy sunyin kiásott árok elvette a kedvünket, mert majdnem bele fejeltünk. Keresztbe szelte az utat, mindenféle előrejelzés nélkül...) és azt a kiskocsit is kipróbáltam, a bukócső keretest... Volt ott a medve parktól nem messze egy homok bánya, vagy mi, jó kis dimbes dombos, kanyargós, hely, oda jártak ki quadozni, meg motorozni... nagyon tetszett. A HO például nagyon tetszett, egy olyat elfogadnék. Sőt igazából ilyesmi quadokat szeretnék az istállóba dolgozni. Szerintem alkalmasak lennének rá.
Nagy esésnél nem véd meg semmilyen bukógomba, tisztában vagyok é is ezzel, sőt még nagyon megpördítheti a motort is. Én a gombát a "kis dőlések" () miatt akarom. Tavaszig muszáj lesz valamit kitalálni végre, halasztgatom és a végén majd még megbánom
Szakad kint a hó....

Mikor lesz már tavasz...
Mindannyian fáradtak, ezért nem esett le hogy poénnak szántam a sárga féklámpát

tHUNder - köszönöm :)
Köszi
Húúú srácok, most én vagyok túl friss, vagy ti vagytok nagyon fáradtak...?

tHUNder nem azt mondta, hogy sárga a féklámpa, hanem hogy idézem:
"Komplett sárga index és fék lámpa"
Tehát, hogy sárga index búra, nem fehér, nem füstös, hanem sárga és fék lámpa, ami a kresz szerint PIROS.... (nyelvtan)
De, ha vissza nézitek a motorja régi képeit a reglapján, akkor látjátok is...

Bocs az okoskodásért.

Az én 400-asomon van felszerelve bukógomba... már mentett is...
A burkolatcsavar helyére hiába teszel bármit, az a 6-os menet ugy kiszakad mint a sicc. Több kárt csinálsz csak. Az ábrázolt megoldás jó lehet, csak szerintem rövid a gomba hossza, a zzr matricánál ér le elősször boruláskor, és a gomba szerintem az ábrázolt megoldásnál nem védi meg azt a részt. A másik felfekvési pont a kipuff. Viszont a tükör megmarad, illetve az irányjelző vonala is. Szerinem a 600-asra is felrakható ezzel a megoldással, a blokkcsavarnak ugyanott kell valahol lenni, a másik megfogatási pont meg ha nem stimmel (nincs bölcsőváz) akkor kiváltható.
Nem az index piros, hanem nemes egyszerűséggel a féklámpát használják irányjelzésre is. Egyébként a sárga féklámpa teljesen szabálytalan.
Támogatom.......Éreztem már hiányát.
Természetesen neked is boldog névnapot!
Isten éltessen sokáig!
Ja és:
Kanyarbandi isten éltessen névnapod alkalmával!
( hmmm, ha ma tartod!)
Más: nem ismer valaki valakit innen a sportmotor.hu-rol? Jó volna az ember tudná saját hozzászólásaiba belejavítson, hozzá írjon. Legtöbb fórumon már van ilyen lehetőség, nem terveznek kis fejlesztést?