helóka
valaki nem tudja véletlenül hogy a 250-es zzr -re fel lehet e tenni a
400-as zzr hűtőjét ?
fontos lenne mert az enyémen éppen nincs és az övére valót meg nem lelek.
Nem biztos, hogy ugyan arról az Attiláról beszélünk, de én dolgoztam vele egy ideig...
Tudod, quadokat árul és van egy biztonságtechnikai cége...
Semmi extra.
Mert?
Hát én fényévekre vagyok attól a quadozástól, amit ők művelnek, de így is nagyon tetszett. Szintén pár évvel ezelőtt voltam kint Afrikában.
Na , ott elmentem egy quados túrára a sivatagba a barátnőmmel és még sok idegen emberrel. Bár azok lebutított Honda quadok voltak, de hogy a sivatagban voltunk megszépített mindent. Nagyon jó kaland volt, ha kimentek próbáljátok ki. A kísérő quadok természeten fürge kis jószágok voltak, de azokat is ki lehetett próbálni. A homokdűnék legyőzése valami fantasztikus érzés, és sosincs vége, egyik jön a másik után...
Sőt voltunk ilyen kavics aprólékból álló "dombok" közt is... hegynek nem nevezném, mert nem volt olyan magas, de kinézetre inkább hasonlított a csipkézett hegyekre... Ez is nagyon izgalmas volt. Persze a fosósabbak dzsippel is mehettek... Bár így visszagondolva, annak is lehetett egy fellengje, pláne, ha én vezethetnék.... Kora reggel indultunk és késő sötét éjszakában jöttünk vissza. Semmi fény szennyezés, csak a quadok világítása. Olyan csillagos eget, azóta sem láttam...
áááá, fiatalság, bolondság... miket meg nem csináltam...
Egy pár éve így télen elmentem egy quados túrára a Mészöly Tamásékkal, Szenderák Attilával stb... Elmetünk Fótról a Veresegyházi Maci parkba. Jó nagy hó volt.
Akkor sok Polaris quadot kipróbáltam. (Sportsman 500 HO, sportsman 850-est, Scramblert vagy outlaw, erre nem emlékszem pontosan..., (ezt volt a leg nehezebb vezetni, mert bazi erős volt. Ezzel járt a Tamás versenyezni. Merészen 2-ig felmertem váltani... nagyon keméyn kis gép volt, de aztán az egyszemélyes gépre Tamással felültün ketten, és vitt egy kört, ahogy ő szokta használni... félelmetes volt, nagyon ügyes. Aztán egy sunyin kiásott árok elvette a kedvünket, mert majdnem bele fejeltünk. Keresztbe szelte az utat, mindenféle előrejelzés nélkül...) és azt a kiskocsit is kipróbáltam, a bukócső keretest... Volt ott a medve parktól nem messze egy homok bánya, vagy mi, jó kis dimbes dombos, kanyargós, hely, oda jártak ki quadozni, meg motorozni... nagyon tetszett. A HO például nagyon tetszett, egy olyat elfogadnék. Sőt igazából ilyesmi quadokat szeretnék az istállóba dolgozni. Szerintem alkalmasak lennének rá.
Nagy esésnél nem véd meg semmilyen bukógomba, tisztában vagyok é is ezzel, sőt még nagyon megpördítheti a motort is. Én a gombát a "kis dőlések" () miatt akarom. Tavaszig muszáj lesz valamit kitalálni végre, halasztgatom és a végén majd még megbánom
Húúú srácok, most én vagyok túl friss, vagy ti vagytok nagyon fáradtak...?
tHUNder nem azt mondta, hogy sárga a féklámpa, hanem hogy idézem:
"Komplett sárga index és fék lámpa"
Tehát, hogy sárga index búra, nem fehér, nem füstös, hanem sárga és fék lámpa, ami a kresz szerint PIROS.... (nyelvtan)
De, ha vissza nézitek a motorja régi képeit a reglapján, akkor látjátok is...
Bocs az okoskodásért.
Az én 400-asomon van felszerelve bukógomba... már mentett is...
A burkolatcsavar helyére hiába teszel bármit, az a 6-os menet ugy kiszakad mint a sicc. Több kárt csinálsz csak. Az ábrázolt megoldás jó lehet, csak szerintem rövid a gomba hossza, a zzr matricánál ér le elősször boruláskor, és a gomba szerintem az ábrázolt megoldásnál nem védi meg azt a részt. A másik felfekvési pont a kipuff. Viszont a tükör megmarad, illetve az irányjelző vonala is. Szerinem a 600-asra is felrakható ezzel a megoldással, a blokkcsavarnak ugyanott kell valahol lenni, a másik megfogatási pont meg ha nem stimmel (nincs bölcsőváz) akkor kiváltható.
Más: nem ismer valaki valakit innen a sportmotor.hu-rol? Jó volna az ember tudná saját hozzászólásaiba belejavítson, hozzá írjon. Legtöbb fórumon már van ilyen lehetőség, nem terveznek kis fejlesztést?
valaki nem tudja véletlenül hogy a 250-es zzr -re fel lehet e tenni a
400-as zzr hűtőjét ?
fontos lenne mert az enyémen éppen nincs és az övére valót meg nem lelek.
Tudod, quadokat árul és van egy biztonságtechnikai cége...
Semmi extra.
Mert?
Na , ott elmentem egy quados túrára a sivatagba a barátnőmmel és még sok idegen emberrel. Bár azok lebutított Honda quadok voltak, de hogy a sivatagban voltunk megszépített mindent. Nagyon jó kaland volt, ha kimentek próbáljátok ki. A kísérő quadok természeten fürge kis jószágok voltak, de azokat is ki lehetett próbálni. A homokdűnék legyőzése valami fantasztikus érzés, és sosincs vége, egyik jön a másik után...
Sőt voltunk ilyen kavics aprólékból álló "dombok" közt is... hegynek nem nevezném, mert nem volt olyan magas, de kinézetre inkább hasonlított a csipkézett hegyekre... Ez is nagyon izgalmas volt. Persze a fosósabbak dzsippel is mehettek... Bár így visszagondolva, annak is lehetett egy fellengje, pláne, ha én vezethetnék.... Kora reggel indultunk és késő sötét éjszakában jöttünk vissza. Semmi fény szennyezés, csak a quadok világítása. Olyan csillagos eget, azóta sem láttam...
áááá, fiatalság, bolondság... miket meg nem csináltam...
Azért van a burkolat, hogy az kopjon, és súrlódással fékezze a csúszó motorkerékpárt
Egy pár éve így télen elmentem egy quados túrára a Mészöly Tamásékkal, Szenderák Attilával stb... Elmetünk Fótról a Veresegyházi Maci parkba. Jó nagy hó volt.
Akkor sok Polaris quadot kipróbáltam. (Sportsman 500 HO, sportsman 850-est, Scramblert vagy outlaw, erre nem emlékszem pontosan..., (ezt volt a leg nehezebb vezetni, mert bazi erős volt. Ezzel járt a Tamás versenyezni. Merészen 2-ig felmertem váltani... nagyon keméyn kis gép volt, de aztán az egyszemélyes gépre Tamással felültün ketten, és vitt egy kört, ahogy ő szokta használni... félelmetes volt, nagyon ügyes. Aztán egy sunyin kiásott árok elvette a kedvünket, mert majdnem bele fejeltünk. Keresztbe szelte az utat, mindenféle előrejelzés nélkül...) és azt a kiskocsit is kipróbáltam, a bukócső keretest... Volt ott a medve parktól nem messze egy homok bánya, vagy mi, jó kis dimbes dombos, kanyargós, hely, oda jártak ki quadozni, meg motorozni... nagyon tetszett. A HO például nagyon tetszett, egy olyat elfogadnék. Sőt igazából ilyesmi quadokat szeretnék az istállóba dolgozni. Szerintem alkalmasak lennének rá.
Mikor lesz már tavasz...
tHUNder - köszönöm :)
tHUNder nem azt mondta, hogy sárga a féklámpa, hanem hogy idézem:
"Komplett sárga index és fék lámpa"
Tehát, hogy sárga index búra, nem fehér, nem füstös, hanem sárga és fék lámpa, ami a kresz szerint PIROS.... (nyelvtan)
De, ha vissza nézitek a motorja régi képeit a reglapján, akkor látjátok is...
Bocs az okoskodásért.
Az én 400-asomon van felszerelve bukógomba... már mentett is...
Isten éltessen sokáig!
Kanyarbandi isten éltessen névnapod alkalmával!
( hmmm, ha ma tartod!)