Ezzel járunk elég sokan a csapatból (én már 2004 óta) igazából árulni is azért kezdtem el, mert nálam bizonyított előtte.
Azért favorizálom ezt, mert az eredete biztosított, fix, hogy nincs olyan "hiba" mint a castrolnál, hogy nem tudhatod, mit töltöttek épp bele...
A már említett fesz.szabályzó, a hátsó lánckerék menesztője (hirtelen gázadáskor apró rántást érzel a hajtásláncban) és kb. ennyi. A többi átnéznivaló ugyanaz, mint általában egy 400/600-as sportmotoron.
D modellre az nem jó már, 5,8 a standard, 5,5 a minimum
E modell 5,8 standard, 5,0 minimum
Kerits másikat. Amúgy itt a fórumon van aki foglalkozik féktárcsa kivágásával, ha kell előkeresem.
Megyek A épület felé, csepeg az eső, hallom valami "barom" motoros húzza neki mint az állat. Elmegy mellettem, fekete motor, elég ismerős a hátulja, zöld ruhás motorossal
sziasztok!
Ebayen vadásztam egy hátsó féktárcsát, és az lenne a kérdésem, hogy most nemtudom lemérni a vastagságát az enyémnek, a tulaj 5.35mm -t ír, hogy az mennyire jo?
köszi
a hatszázas az száz lóerős, a 400-as (közel) hatvan lóereje egy személyre, főleg kezdésnek bőven elegendő. simán lépést lehet tartani vele a nagyobb gépekkel is, csak váltogatni kell többet.
Én pont ZZR-eket nézegetek ,de ez már más kérdés...
Az írásaitokból azt veszem ki, hogy a feszabályzón kívül nem sok gond szokott lenni a ZZR-el?
a 600-as 60 pacival elég egy kezdő motorosnak?
Ne csináld ezt velem...
Olyan régen láttalak, már rákészültem, az újabb talira...
Tudsz valamit Jakuról?
Írok neki is, hátha!... Jó lenne.