Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia

sikerült lépni a bukógomba ügyben?
eccerűbb lett volna, ha annyit írsz, hogy érdekelne a sportkipu ha megvan még
Szia!
szeretnék érdeklődni, hogy a két motor közül melyikről adod el az alkatrészeket?
Az első motor egy kipufogós, az utolsó képen a motor kettő...
Lehet hülye vagyok, de akkor most melyikről?
Ha az elsőről, akkor érdekelne az a kipufogó? Mennyibe kerülne?
Üdv KillBill.
helo!csak szétbontod a mocit?
Eladó ZZR fékbetétek, vadonat újjak, bontatlan dobozban.
Előre: Ferodo FDB574ST 2pár
Hátra: Ferodo FDB481P 1pár
Együtt a három pár 12000Ft

Tel.:70/312-6511
kawasaki zzr 600 Ebontott minden alkatrésze eladó.motorblokk,fenik,müszerfal,lámpák,elektromos alkatrészek,fej spojler,magyar papiros , váz , blokkstb kérdezz bátran tel 06309492804
Ez inkább karbi szinkronnak tűnik, azt amúgy is szezononként állítani illik.
Lánc az meg ahogy már írták a kollégák, állítani vagy cserélni.
Vízhőfok függhet attól is hogy mennyire mész pörgősen, ha 10.000 felett tartod a fordulatszámot, tuti hogy felmegy
Többieknek nem tudom ebben a hidegben hogy megy, én mostanában nem voltam a motor közelében, még a szeptember 4-i üzemanyag van benne
abbol gondolom hogy valami szutykot kaphatott fel valamelyik karbi mert ha ráhuzom a gázt akkor megy mint a szél ,csak ha éppen egy kis gázt adtam pl.kanyarodáskor kereszteződésben akkor akadozottés lehetett hallani hogy nem jó ,utána erősebb gázra ismét ment ,a láncon még kb a felét lehet huzni a feszitési távnak
Nekem bár csak 250-es van de hátha segítek. A vízhőfok menet közben nekem se nagyon emelkedik főleg ilyen hűvös időben. A lánc szerintem túl laza azon állítani kell mert tönkre teheti a lánckereket a másik gondra csak azt tudom mondani h ki kell takarítani az üzemanyag rendszert utána meg a gyújtást átnézni.
Sok sikert!
Ezek közül nekem is a lánc lazának tűnik.Érdemes megnézni lehet-e feszíteni még rajta.Ha nem tuti kuka.Nekem egyszer így ugrott a lánc át egy szemet.
A másik hiba,a rángatás,szaggatás.Ennek több oka is lehet.Amit írtál is,gyertya,gyertyakábel,karbiszinkron,stb.
Remélem hamar meglesznek a hibák.Most úgy is jön a tél,lehet orvosolni ezeket tavaszra.
Sziasztok!Ma meglettek az első komolyabb tapasztalatok és hibák a géppel-kb 100 km -beletekertem-pl:nekem alig jelez a hőfok mérőm ,40 km után kb2-3 mm -re tér csak ki a C betü után ott van az első kis vonal-ez normális vagy rossz az érzékelőm? 2.hiba-a kuplungnál van egy kis kapcsoló,ami nem mindig engedi inditani a gépet,valszeg kontakthibás. 3. a láncom szerintem laza kb 5-7 cm tudok lazán mozgatni az alsó részen,és néha hallom mintha csattogna is.És lett egy komolyabb hibám is -elöször is kevés volt benne a benzin és egy megállásnál le is ált -nosza átraktam tartalékra de utána is éreztem hogy alacsony fordulaton pl.kanyarodáskor nem megy minden henger akadozik és dohogva jár a motor,viszont amikor odahuztam neki akkor ugy lehetett érezni hogy huz rendesen minden henger -arra gondolok hogy lehet hogy felkapott valami szutykot az egyik porlasztó amikor kevés volt benne a benzin?vagy valamelyik gyertya hülyéskedik?
tudtátok hogy itt is zzr?
1:03nál pl
http://youtu.be/tHOgkgnZAdc
Az valószínűleg kelleni fog. Egyeztessünk majd hogy milyen módon tud eljutni hozzám.
Hát kb. fél liter/1000 km, ez még nem is aggaszt csak indításnál hidegen akkora füst jön belőle mintha kigyulladt volna, utánna megszünik.
igen van 2500ft az ára
index bura már nincsen meg
Egyre jobban tetszik ez a bringa.
Tudom, kicsit "féloff" ...
Így van, 20-50 -es, azt meg lehet próbálni, ha nagyon eszi. (ha fél liter felett eszik ezer kilométerenként, akkor mindenképp.)
Mondtál te is valami megoldást talán 20W40 olaj meg valami adalék?
szia, bénázik a freemail, így itt jön a válasz: ne, nincs értelme.
jav: mindegyike SAVAS
A motor akksik mindegyike zselés, a köznyelvben a fekete, szellőző nélküli zárt akkukat hívják zselésnek - ez is az a fajta. (a húsz évnél fiatalabb motorokba csak ez ajánlott)
A kettő közül én a Yuasa-t ajánlom.
Zselés vagy savas, vagy nemtudom? Számít egyáltalám? Gondolom, ugyanúgy gondozásmentes... Indítóáramról olvasgattam, egyiknél 100A, másiknál 200. Ez szempont? Az ár mindenképpen jónak tűnik
TX14-es kell, bele: 14 900 pénz, Banner ill. Yuasa gyártmányban van nálam. A régivel ne erőltesd ha már nagyon gatya, nehogy megkajálja a fesz.szabályzót is.
Aha, nekem volt egy olyan köröm is
Cserélni kellett 6 szelepet, ami alapból nagy tétel, valamint összes szelepszárszimering, szelepek köszörülése, szelepülékmarása, becsiszolás. hézagolás, sikolás.
63.000 forint volt, és ebben nem volt benn a hengerfejtömités - 8e, valamint a hengerfej visszarakása, de az enyém extrém eset, ennél lényegesen kevesebbet olvastam másoktól
&