Szia!
szeretnék érdeklődni, hogy a két motor közül melyikről adod el az alkatrészeket?
Az első motor egy kipufogós, az utolsó képen a motor kettő...
Lehet hülye vagyok, de akkor most melyikről?
Ha az elsőről, akkor érdekelne az a kipufogó? Mennyibe kerülne?
Üdv KillBill.
Ez inkább karbi szinkronnak tűnik, azt amúgy is szezononként állítani illik.
Lánc az meg ahogy már írták a kollégák, állítani vagy cserélni.
Vízhőfok függhet attól is hogy mennyire mész pörgősen, ha 10.000 felett tartod a fordulatszámot, tuti hogy felmegy
Többieknek nem tudom ebben a hidegben hogy megy, én mostanában nem voltam a motor közelében, még a szeptember 4-i üzemanyag van benne
abbol gondolom hogy valami szutykot kaphatott fel valamelyik karbi mert ha ráhuzom a gázt akkor megy mint a szél ,csak ha éppen egy kis gázt adtam pl.kanyarodáskor kereszteződésben akkor akadozottés lehetett hallani hogy nem jó ,utána erősebb gázra ismét ment ,a láncon még kb a felét lehet huzni a feszitési távnak
Nekem bár csak 250-es van de hátha segítek. A vízhőfok menet közben nekem se nagyon emelkedik főleg ilyen hűvös időben. A lánc szerintem túl laza azon állítani kell mert tönkre teheti a lánckereket a másik gondra csak azt tudom mondani h ki kell takarítani az üzemanyag rendszert utána meg a gyújtást átnézni.
Sok sikert!
Ezek közül nekem is a lánc lazának tűnik.Érdemes megnézni lehet-e feszíteni még rajta.Ha nem tuti kuka.Nekem egyszer így ugrott a lánc át egy szemet.
A másik hiba,a rángatás,szaggatás.Ennek több oka is lehet.Amit írtál is,gyertya,gyertyakábel,karbiszinkron,stb.
Remélem hamar meglesznek a hibák.Most úgy is jön a tél,lehet orvosolni ezeket tavaszra.
Sziasztok!Ma meglettek az első komolyabb tapasztalatok és hibák a géppel-kb 100 km -beletekertem-pl:nekem alig jelez a hőfok mérőm ,40 km után kb2-3 mm -re tér csak ki a C betü után ott van az első kis vonal-ez normális vagy rossz az érzékelőm? 2.hiba-a kuplungnál van egy kis kapcsoló,ami nem mindig engedi inditani a gépet,valszeg kontakthibás. 3. a láncom szerintem laza kb 5-7 cm tudok lazán mozgatni az alsó részen,és néha hallom mintha csattogna is.És lett egy komolyabb hibám is -elöször is kevés volt benne a benzin és egy megállásnál le is ált -nosza átraktam tartalékra de utána is éreztem hogy alacsony fordulaton pl.kanyarodáskor nem megy minden henger akadozik és dohogva jár a motor,viszont amikor odahuztam neki akkor ugy lehetett érezni hogy huz rendesen minden henger -arra gondolok hogy lehet hogy felkapott valami szutykot az egyik porlasztó amikor kevés volt benne a benzin?vagy valamelyik gyertya hülyéskedik?
A motor akksik mindegyike zselés, a köznyelvben a fekete, szellőző nélküli zárt akkukat hívják zselésnek - ez is az a fajta. (a húsz évnél fiatalabb motorokba csak ez ajánlott)
A kettő közül én a Yuasa-t ajánlom.
Zselés vagy savas, vagy nemtudom? Számít egyáltalám? Gondolom, ugyanúgy gondozásmentes... Indítóáramról olvasgattam, egyiknél 100A, másiknál 200. Ez szempont? Az ár mindenképpen jónak tűnik
TX14-es kell, bele: 14 900 pénz, Banner ill. Yuasa gyártmányban van nálam. A régivel ne erőltesd ha már nagyon gatya, nehogy megkajálja a fesz.szabályzót is.
Aha, nekem volt egy olyan köröm is
Cserélni kellett 6 szelepet, ami alapból nagy tétel, valamint összes szelepszárszimering, szelepek köszörülése, szelepülékmarása, becsiszolás. hézagolás, sikolás.
63.000 forint volt, és ebben nem volt benn a hengerfejtömités - 8e, valamint a hengerfej visszarakása, de az enyém extrém eset, ennél lényegesen kevesebbet olvastam másoktól
&
sikerült lépni a bukógomba ügyben?