Ha lehet javítani akkor a kék-holdnál megmondják és meg is csinálják......azért jóval szigorúbb feltételei vannak a motorgumijavításnak mint az autóénak....én javítottam néhányat, de nagyon meg kell nézni mit lehet és elsőt végképp nem csinálnám(bár ismerős kukacolva európát megjárta olyannal)....
Egy biztos,mi autó márkaszervízben is javítottunk így autón gumit,de azon sem javasoltuk sosem,max csak vészmegoldásnak.
Motornál nem tudom,én nem rizikóznék vele az tuti.Ez a gilisztázás nem a legjobb megoldás szerintem.
ZZR 600 háccsó kerék,menesztővel hibbátlan állapotban 18000 pengő.
Kettő féknyereg komplett 10000 / db
Kettő féktárcsa ( a tárcsa makulátlan viszont a közepe meg van lebbenve )..ha van aki átszegecseli akkor jó vétel ocsójé odaadom.
Tud valaki egy jó (és főleg olcsó) gumist Budapesten, ahol javítanak gumit? Csak mert ma elmentem egyhez, és közölték, hogy ilyet tilos javítani. Jól gondolom, hogy csak el akarják adni az újat, mert többet keresnek vele, vagy tényleg nem szokás hátsó kereket javítani? Igazából már kétszer meg lett javítva ezzel a "behúzós" módszerrel (leszerelés nélkül, kívülről bedugva a tömőanyagot), és teljesen jól tartotta magát vagy egy évig (keveset használva). Szerintem most sem ott ereszt, de a "gumis" azt mondta, h ott biztosan. 2 hét alatt 2,5-ről 0,7 bar-re eresztett le.
Köszi
Az a lényeg, hogy induljon, és megbízható legyen. Kakucsot azért tudom ajánlani, mert relative lassú pálya - kanyarok 50-60 körül (legalábbis én többel nem nagyon mentem ), vagy kimenni parkolóba próbálgatni a motort, én jelenleg ezzel játszok.
Láncot brigéciollal szoktam mosni, de van láncmosó folyadék is, kenni pedig Mol teflonos láncspray.
lehet hogy nem tökéletes de egy 95-ös géptől ez legyen a legnagyobb hiba,viszont pöcre indul hidegen is.és jól húz is bár még bátortalan vagyok ,de majd megszokom.A láncot mivel érdemes lemosni?
köszi!sajnos a szomszédom elég hárpia ,ezért valszeg a herélt kipufogóba kell szereznem valahonnan belevaló hangtompitot mert nem fog örűlni ha ezzel megyek dolgozni és hajnal 3-kor elkezdem melegiteni.
ha valakinek esetleg van a lomok között egy pár kallodó belevaló fojtás ,szivesen megvenném!majd lemérem a dobok méreteit is.
Legyen benne sok örömöd, az én tapasztalataimra meg inkább ne legyen szükséged
Szépen néz ki a motor, bár a fényezés nem gyári, talán valami idom törés is volt - alsó idom és elválasztó idom közötti rés. Kuplungkar végén kicsi kopásnyom, kipufogó mintha gyári lenne, de a képen nem tudom kivenni a logót, valamint hiányzik a közép támasz, hátsó index sarka le van törve - nekem is, rányitottam egy ajtót
Azt a fajta sisakzárat eddig csak D (93 és előtti) verzión láttam, de utólag is felkerülhetett, vagy nekem hiányzik
Egy lánc mosás nem ártana, kislánckerék feletti dekni levételével, mert iszonyat mennyiségű retek tud összegyűlni.
Kakucs ring ott van a szomszédban, néha csak kivinném
Üdv.: &rash
Motornál nem tudom,én nem rizikóznék vele az tuti.Ez a gilisztázás nem a legjobb megoldás szerintem.
ZZR 600 háccsó kerék,menesztővel hibbátlan állapotban 18000 pengő.
Kettő féknyereg komplett 10000 / db
Kettő féktárcsa ( a tárcsa makulátlan viszont a közepe meg van lebbenve )..ha van aki átszegecseli akkor jó vétel ocsójé odaadom.
Enji
Tud valaki egy jó (és főleg olcsó) gumist Budapesten, ahol javítanak gumit? Csak mert ma elmentem egyhez, és közölték, hogy ilyet tilos javítani. Jól gondolom, hogy csak el akarják adni az újat, mert többet keresnek vele, vagy tényleg nem szokás hátsó kereket javítani? Igazából már kétszer meg lett javítva ezzel a "behúzós" módszerrel (leszerelés nélkül, kívülről bedugva a tömőanyagot), és teljesen jól tartotta magát vagy egy évig (keveset használva). Szerintem most sem ott ereszt, de a "gumis" azt mondta, h ott biztosan. 2 hét alatt 2,5-ről 0,7 bar-re eresztett le.
Köszi
A garázsban,a téli gumiknak támasztva,mint idáig.
Ha meg tudok végre valamit úgyis jelzem,de jövőre talán már csak tudok végre menni vele.
Ezt Neked akartam írni.
A garázsban,a téli gumiknak támasztva,mint idáig.
Ha meg tudok végre valamit úgyis jelzem,de jövőre talán már csak tudok végre menni vele.
Szerdán reggel jó neked?
Szerda sanszos Szegeden.. neked jó lehet?
Mi köszönjük!
Neked hogy áll a motorod?
Láncot brigéciollal szoktam mosni, de van láncmosó folyadék is, kenni pedig Mol teflonos láncspray.
ha valakinek esetleg van a lomok között egy pár kallodó belevaló fojtás ,szivesen megvenném!majd lemérem a dobok méreteit is.
Szépen néz ki a motor, bár a fényezés nem gyári, talán valami idom törés is volt - alsó idom és elválasztó idom közötti rés. Kuplungkar végén kicsi kopásnyom, kipufogó mintha gyári lenne, de a képen nem tudom kivenni a logót, valamint hiányzik a közép támasz, hátsó index sarka le van törve - nekem is, rányitottam egy ajtót
Azt a fajta sisakzárat eddig csak D (93 és előtti) verzión láttam, de utólag is felkerülhetett, vagy nekem hiányzik
Egy lánc mosás nem ártana, kislánckerék feletti dekni levételével, mert iszonyat mennyiségű retek tud összegyűlni.
Kakucs ring ott van a szomszédban, néha csak kivinném
Üdv.: &rash