Először is grat a géphez.Használd egészséggel,és lehetőleg sok balesetmente km-t hozzá.
Másodszor itt a nagy 400-as guru &rash.Ha gondod adódna a vassal,szerintem nála érdeklődhetsz,tudtommal nincs olyan porcikája a 400-asanak amit még ne szedett volna szét.
Köszönöm mindenkinek a részvételt, KanyarBandinak és &rash -nek különösen az aktív közreműködést - bőven megvan a létszám, így október 30-án kiderül, hogy mi lesz a jövő évi díjtábla az új, teljesítmény-alapú rendszerben, és érkezik a mail mindenkinek az adatokkal!
majd holnap le is fényképezem a vasat.,láttam a régebbi hozzászolásokban hogy te tudsz hozzá cuccokat olcsobban,ha esetleg lehetne akkor én is fogok hozzád fordulni majd ha szükségem lessz valamire.köszi a hozzászolást
Ha saját kérésre, és ideiglenesen - határozott időtartamra - vonatta ki, akkor semmi gáz, az átírása ugyanúgy zajlik, mint ha egy forgalomban lévő vasat vettél volna.
Hiba: nem hozhatod el lábon, tehát mindenképp utánfutóra/furgonra lesz szükséged a vételhez, sőt: az eredetvizsgához is.
Sziasztok! Karcsi vagyok 41 éves és buszos a Bkv-nál .Már régota olvasgatom a forumot,és a mai nap boldog tulaja lehettem egy 400-as zizinek.Már kb. 10 éve nem motoroztam csak néha egy két kört a haverokéval,tehát ujrakezdő vagyok ezért biztos sok kérdésem lessz a zizi-vel kapcsolatban-bocsi előre is a hülye kérdésekért.Rögtön az első -egy olyan mocit vettem amit a tulaj télire ki szokott vonatni ideglenesen a forgalombol ,az adásvételivel nekem ezt vissza rakják vagy az elözö tulajnak kell elöször visszarakatni ahhoz hogy át tudjam iratni?köszi
Szia,
az olasz importot - ha lehet - inkább kerüld el: túl olcsó motor ez ahhoz, h vétel után 100-200 ezret rá kelljen költeni. Akkor már inkább egy magyar, első tulajos kicsit többért (vagy 1-2 évvel idősebben) jobban kiszolgál.
Egyébként csak javasolni tudom: ebben az árkategóriában az egyik legjobb túra-sportmotor, mi is lenyomtunk több mint negyvenezret egy hatszázassal, kétszeméllyel, csomagokkal.
ZZR-es szösszenetek itt bővebben, ha kérdésed van, csak nyugodtan, sokan járunk/jártunk ilyen vassal a csapatból.
Sziasztok ZIZI-sek !
Motorvásárlás előtt állok, és nagyon szemezgetek a 600-as zizi-vel.
Szeretnék tőletek némi infót kérni, hogy milyen a kicsike a mindennapi életben. Nekem túrázni kéne, közepes és hosszabb távra. Táskákkal, asszonkával ! A piacon nincsen sok, olyan max 700 ezer-ig gondolkodom, 2000-es évjárattól. Mikre érdemes odafigyelni, ha megnézek/kipróbálok egyet? Az olasz importosokról milyen vélemények vannak? Minden infónak örülök! !
Előre is köszönöm a segítséget!
Épp tegnap beszéltem egy sráccal, akinek nagyon hasonló motorja van, és 27 éves, ahogy a lánglovagokon is van, de eltér a váz szine, a tank szine, valamint nincs neki közép támasza. Minden esetre elég durván összetört, ez tk
Gyula kösz a bowdent megkaptam, még nem szereltem be, bár a mai világban NOKIA KOMMUNIKÁTOR dobozban küldeni a csomagot. :):) hehe nézett a postás is furcsán. de sanja milliok nem voltak benne csak a szükséges alkatrészek. köszi mégegyszer. csááásztok
Szia, így van, ez lesz a recept innentől - az egyetlen hiba, hogy ez csak nagyértékű holmiknál aktuális, ugyanis egy 10-15 fontos motyó kb. el is veszti az értelmét, ha kétszer kell kifizetni rá a 8-10 font postázást.
Másodszor itt a nagy 400-as guru &rash.Ha gondod adódna a vassal,szerintem nála érdeklődhetsz,tudtommal nincs olyan porcikája a 400-asanak amit még ne szedett volna szét.