Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Olvastam az e-bay-es történetet. Nincs ismerősöd aki kint dolgozik, mert azzal elkerülhetnéd ezt a problémát, megkéred hogy rendelje meg aztán Ő ide postázza neked és már megis oldódik a dolog.
Egye fene vidd azt a nyamvadt aranyat Lentebb találsz egy felhívást Kutyától,igggen nagyon kedvező biztositással
kawasaki zzr 600 e ülések eladók 2000ft/ db
Ide az aranyéremmel: 34.000 (kicsivel több) / év K&H
2-3 hónapos jogsi átka
28.000 Én nyerteeem
toth.gyula: most nincs pénzem a kapcsolókra, de ha kövi hónapig meglesz, akkor írok és elvinném őket.
Jah, bónusz.... Igen, nekem még kezdő kategória van. 1994-ben adtam el a Z650-em, de lehet, hogy az sem az én nevemen volt.
Szerintem fiatal annyira már nem vagyok (36), rutintalan...., az lehet...
kuplung karom van plexi most nincs ha valami más zzr alkatrész kell irj vagy telefonálj 06309492804
Ez lehet. De szerintem ezután is ugy lesz, mint eddig, hogy mindig lesz olyan biztosító amelyik lefedi ezt a szegmenst is kedvező dijakkal. Aztán majd cserélnek, mint eddig. Mint ahogy mi is biztosítót szintugy.
Sziasztok!
egy 1998 ZZR 400-hoz keresek alkatrészeket. (kuplunkkar, plexi, doboztartó dobozzal, stb.) ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném. Nem rég vettem, nagyon szeretem! elkezdeném rendbe rakni, de nem tudom hol kezdjem. Kellenének bontási pdf-ek, alkatrész beszerzési forrás.
Segítsetek!
Válasz ment, csak épp magamnak
Na ebből s láccik milyen szenilis kezdek lenni, az előző hsz-t nem magamnak szántam, hanem Bivi kolégának
Szintén K&H. Csak B7 vagy mennyi a plafon - amióta motorra is kitalálták a bonus malus rendszer bevezetését. Meg má nem vagyok taknyosorrú (sajnos...).
Szerintem vagy nagyon fiatal, vagy rutintalan vagy
Az fasza. Hogy kapná be aki kitalálta, remélem Marutival fog járni élete végéig. Biztos valami frusztrált értelmiségi lehet.
Hát ja.... Még talán annyi szerencsénk lehet, hogy nem fiatal gépekről van szó, gondolom itt is kategorizálnak majd.
Ja tényleg, banyek, összekevertem.
Erről nem hallottam, az eddigi közleményekben csak teljesítményhatárok voltak, a telejsítményadóhoz hasonló korkedvezményről - eddig - nem esett szó.
Azért az öregmotorok annyira nem mint az újak.
Na, ez engem is érdekelne!
14905 ft/év K&H
Nyugi, cumizni fog mindenki, aki 400 feletti motorral jár: az "extra erős" legfelső kategória 95 lóerőtől fog indulni
...mondjuk jövőre lehet,hogy mi, mozdonytulajok sírni fogunk...
Ez importos motor - valószínűleg olasz - ott aztán pláne súlyos árak vannak. Múltkor volt náluk utolsó évjáratú ZX9R is hatszázért.
Jah... De azért a nagyon olcsó mindig gyanús. Ettől sztem azért többet ér egy jó álapotú motor, még akkor is ha nagyon szabadulni akarnak tőle. Persze az is igaz, hogy a válság hatására eléggé beszükült a piac, kinek hiányzik a fenntartási költsége. Fiatal, nagyköbcentis....most meg már lóerős is.
Nem, regadóval annyi... ha nem gatya állapotú, akkor ajándék.
+ regadó? Persze akkor se tul rossz.... Meg hát látni kellene.