Van rá lehetőség, hogy a jövő évi biztosítási díjunk jelentősen csökkenjen (nem ezres nagyságrend!), ha nem egyénlieg, hanem klubként kötjük meg a 2011-es kötelező biztosításunkat.
A feltételek:
- bármilyen Kawasaki ZZR típusú motorkerékpár
- 2010.okt.18, reggel kilenc óráig egy leadott jelentkezési kérelem (név, cím, telefonszám, motor típus és évjárat, rendszám)
- meglévő kötelező biztosítás (erről elég nyilatkozni h van, nem kell csatolni)
A cím amire küldhetitek: alkatresz@allbike.hu
Tízenöt fő felett indul a történet, amint összejött legalább ez a létszám, akkor mindenki kap a válaszban egy díjkalkulációt, ami lényegesen kedvezőbb a jelenlegi piaci áraknál, de ugyanúgy nagy biztosítók (pl. Allianz, K&H stb.) ajánlatai.
NEM KÖTELEZŐ elfogadni senkinek, tehát csak egy ajánlat - persze ha "véletlenül" öt-tízezer forinttal kevesebb lesz, mint a jelenlegi, akkor gondolom senki nem fog hezitálni.
Akkor üdv itt!
Alkatrész topicban kérdezz rá a kapcsolóházakra.Szerintem bontottan,vagy ha egyezik a 600-éval,akkor talán itt a tóth.gyula segíthet.
De erre az okosabbak majd rábólintanak,vagy cáfolnak.
Szervízkönyv kérdéses,de ha van konkrét kérdésed akkor keresd &rash-t,a 400 mágusát.
Én vettem meg DuB ZZR-jét. Kicsit eltolódott a beköszönés, de megérkeztem:)
Rögtön két kérdéssel indítanék:
Az egyik, hogy tudtok-e angol javitasi, szervíz kézikönyvet 400-as, 1995-ös géphez.
A másik, a gázkar melletti doboz lenne (ahol pl. az indító gomb van), hogy honnan és kb. mennyiért lehetne beszerezni, mind a két oldalra. A becsületes nevét sajnos nem tudom.
Szia kutya.
Nem tudsz valami motoros kezdeményezést a vörösiszap szerencsétlenség károsultjainak? Ha van egy számlaszám akkor lenne egy kis átutalni való felesleges pénzem. (kissé kiborultam a V8 cars cikken tegnap.FZR fórumon elérsz ha esetleg tudsz valamit )
A blokk bűvölésről már letettem marad ez úgy ahogy van gyári hátha valakinek megtetszik, és ha valaki elviszi akkor nézek egy nagyobbat, ha nem akkor meg motorozok ezzel tovább, legföljebb nem pakolok rá csomagokat ha asszony is jön velem.
Szép ez az 1200-es,de ennyi.
Volt szerencsém kipróbálni egyet.Mivel nekem is az előd 1100 van,gondoltam majd jól meglep mennyivel okosabb az 1,2-es.
De nem!Sőt!
Nagyon jó gép ez tény,és ha nem 1,1-em lenne,akkor lehet azt mondanám hogy marhára kell.
Azonban a futóműve szerintem rosszabb mint az 1,1-é.
Iszonyatosan hintázik kanyarban,ami engem zavar,és veszélyes is.
Ahogy az előttem szólók mondták,alkatrész ellátottsága kérdéses,elég ritka darab.
Ha ma újra motort kellene vennem,megint az 1,1 mellett döntenék,és inkább annak raknám rendbe a fékjeit,futóművét,még akkor is az 1,2-es ára alatt lennék bőven.
Az az igazság, hogy az 1200 küllemére nem igen nyerte meg a tetszésem, de azért a kor és ár arány no meg a teljesítmény az mozgatja a fantáziám, viszont a 600 könyebben kezelhető és a teljesítménye se rossz + hát külsőre nekem a kedvencem, úgyhogy egyre jobban a 600 fele hajlok, de pesrsze a mostani 400 at még el kellene adnom ami manapság nem könnyű.
ui. szép az 1100-asod nagyon
Van rá lehetőség, hogy a jövő évi biztosítási díjunk jelentősen csökkenjen (nem ezres nagyságrend!), ha nem egyénlieg, hanem klubként kötjük meg a 2011-es kötelező biztosításunkat.
A feltételek:
- bármilyen Kawasaki ZZR típusú motorkerékpár
- 2010.okt.18, reggel kilenc óráig egy leadott jelentkezési kérelem (név, cím, telefonszám, motor típus és évjárat, rendszám)
- meglévő kötelező biztosítás (erről elég nyilatkozni h van, nem kell csatolni)
A cím amire küldhetitek: alkatresz@allbike.hu
Tízenöt fő felett indul a történet, amint összejött legalább ez a létszám, akkor mindenki kap a válaszban egy díjkalkulációt, ami lényegesen kedvezőbb a jelenlegi piaci áraknál, de ugyanúgy nagy biztosítók (pl. Allianz, K&H stb.) ajánlatai.
NEM KÖTELEZŐ elfogadni senkinek, tehát csak egy ajánlat - persze ha "véletlenül" öt-tízezer forinttal kevesebb lesz, mint a jelenlegi, akkor gondolom senki nem fog hezitálni.
Várom ez e-maileket!