Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zizzentek!

Van rá lehetőség, hogy a jövő évi biztosítási díjunk jelentősen csökkenjen (nem ezres nagyságrend!), ha nem egyénlieg, hanem klubként kötjük meg a 2011-es kötelező biztosításunkat.

A feltételek:

- bármilyen Kawasaki ZZR típusú motorkerékpár
- 2010.okt.18, reggel kilenc óráig egy leadott jelentkezési kérelem (név, cím, telefonszám, motor típus és évjárat, rendszám)
- meglévő kötelező biztosítás (erről elég nyilatkozni h van, nem kell csatolni)
A cím amire küldhetitek: alkatresz@allbike.hu

Tízenöt fő felett indul a történet, amint összejött legalább ez a létszám, akkor mindenki kap a válaszban egy díjkalkulációt, ami lényegesen kedvezőbb a jelenlegi piaci áraknál, de ugyanúgy nagy biztosítók (pl. Allianz, K&H stb.) ajánlatai.
NEM KÖTELEZŐ elfogadni senkinek, tehát csak egy ajánlat - persze ha "véletlenül" öt-tízezer forinttal kevesebb lesz, mint a jelenlegi, akkor gondolom senki nem fog hezitálni.

Várom ez e-maileket!
Akkor üdv itt!
Alkatrész topicban kérdezz rá a kapcsolóházakra.Szerintem bontottan,vagy ha egyezik a 600-éval,akkor talán itt a tóth.gyula segíthet.
De erre az okosabbak majd rábólintanak,vagy cáfolnak.
Szervízkönyv kérdéses,de ha van konkrét kérdésed akkor keresd &rash-t,a 400 mágusát.
Sziasztok!

Én vettem meg DuB ZZR-jét. Kicsit eltolódott a beköszönés, de megérkeztem:)

Rögtön két kérdéssel indítanék:
Az egyik, hogy tudtok-e angol javitasi, szervíz kézikönyvet 400-as, 1995-ös géphez.
A másik, a gázkar melletti doboz lenne (ahol pl. az indító gomb van), hogy honnan és kb. mennyiért lehetne beszerezni, mind a két oldalra. A becsületes nevét sajnos nem tudom.
A ZZR-találkozó rövid klipje már a Sportmotoron, részletes cikk hamarosan!
de tudok, épp most körvonalazódik a dolog, ezért is indítottam el a történetet a hegylakókon.

hamarosan jönnek a részletek.
Szia kutya.
Nem tudsz valami motoros kezdeményezést a vörösiszap szerencsétlenség károsultjainak? Ha van egy számlaszám akkor lenne egy kis átutalni való felesleges pénzem. (kissé kiborultam a V8 cars cikken tegnap.FZR fórumon elérsz ha esetleg tudsz valamit )
Nagyon szép masina az tuti.
Ha lenne rá dellám,lehet elgondolkoznék.
Sajnos akkor is még megvan a 400-as és nem hiszem hogy egyhamar vevő jön rá.
g.ci sokat fognak belőle eladni. hiánypótló darab
Megtaláltam motorom utódját (testvérét?):

http://www.youtube.com/watch?f...
Gazdija sokra tartja de szerintem kilehet hozni egy jó közös nevezöt
A blokk bűvölésről már letettem marad ez úgy ahogy van gyári hátha valakinek megtetszik, és ha valaki elviszi akkor nézek egy nagyobbat, ha nem akkor meg motorozok ezzel tovább, legföljebb nem pakolok rá csomagokat ha asszony is jön velem.
Szép a 600-as csak nekem kicsit drága, nem beszélve arról hogy még megvan a 400-asom.
a TóthGyula féle 600-as blokk nem rossz vétel ennyiért, főleg, hogy az új motornak csak a megvétele/átírása eleve több mint ötvenezer forint
van blokkom 70ezer forintért
nagyon jó állapotu bontott. postázni tudom
Nekem 120 ba került:) kedvezményes blokkal
nekem 170-be állt meg.
"GYÁRI TOPP ÁLLAPOT"
Szia!

Van nálunk ZZr-1200 és egy 600-as ha érdekel mind magyarországi 1 gazdis.
Szép ez az 1200-es,de ennyi.
Volt szerencsém kipróbálni egyet.Mivel nekem is az előd 1100 van,gondoltam majd jól meglep mennyivel okosabb az 1,2-es.
De nem!Sőt!
Nagyon jó gép ez tény,és ha nem 1,1-em lenne,akkor lehet azt mondanám hogy marhára kell.
Azonban a futóműve szerintem rosszabb mint az 1,1-é.
Iszonyatosan hintázik kanyarban,ami engem zavar,és veszélyes is.
Ahogy az előttem szólók mondták,alkatrész ellátottsága kérdéses,elég ritka darab.
Ha ma újra motort kellene vennem,megint az 1,1 mellett döntenék,és inkább annak raknám rendbe a fékjeit,futóművét,még akkor is az 1,2-es ára alatt lennék bőven.
Köszi már próbáltam bőven 2 kiló fölött állt volna meg a dolog úgyhogy nem nagyon éri meg szerintem.
ha 600-ast akarsz nem kell eladnod országban számos helyen átalakítják neked 600-asra.... bevált módszer...
és az a bowden milyen állapotban van ? használt? tusz postázni? vagy mentesz tbánya felé :) ?
Az az igazság, hogy az 1200 küllemére nem igen nyerte meg a tetszésem, de azért a kor és ár arány no meg a teljesítmény az mozgatja a fantáziám, viszont a 600 könyebben kezelhető és a teljesítménye se rossz + hát külsőre nekem a kedvencem, úgyhogy egyre jobban a 600 fele hajlok, de pesrsze a mostani 400 at még el kellene adnom ami manapság nem könnyű.
ui. szép az 1100-asod nagyon