Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegény motor kapott egy pofont balról - neki balról - ahogy nézem.
Elsődleges kárfelmérés kép alapján:
Fejidom - hegesztés, vagy bontott ~ 30.000
Jobb és bal oldal idom
Alsó ekeidom vagy mi a rosseb
Sárhányó
Első teleszkóp pár - 40.000 bontva
Jobb indexbúra
Első fékek, féktárcsák kérdésesek
Jobb lábtartó rendellenesen áll
A gyertya csere mindenképp be van tervezve, csak kíváncsi voltam a hibára, ezért kértem egy használt garniturát. De a hibajelenség megmaradt, tehát ebben most nem ludasak. Sajnos csere trafót nem tudok, de azt pipa lehuzgálással majd a trafók felcserélésével ki lehet szűrni.
Ha ez sem visz előbbre, marad a szerviz, a szinkronozáshoz meg a porlasztó piszkáláshoz nincs semmim. Csak hát az egy nap kiesés a nehezen jött, de végre bőséges melóból.
A megváltozott hőmérséklet, az eddigi (nem túlzottan) rossz szinkron hibáját is felerősíthette, de előtte mindenképpen elektromos átnézés: trafó, és főleg a kábelek, valamint új gyertyák: a 25 000 kilométer több mint elég, az eredetileg max. 12 000 -re tervezett alkatrészekkel.
Ez hülye egy gép. Az egyik mondatot kétszer kezdtem el, mert eltünt írás közben, erre most odabiggyeszti a végére. Kár hogy itt nem lehet korrigálni a már megirt hozzászólást.
Az utólsó sor nem kell az előző hsz-ben
Na mégeccer. Az előbb nagy keservesen megirtam a problémám, erre elszállt az egész mielőtt elküldhettem volna
Szóval lebetegedett a gépem, és ha esetleg ismerős lenne a jelenség valakinek, szívesen venném a tapasztalatait.
Szóval ma a jóidőre tekintettel motoroztam vagy 200 km-t. Erre az elmúlt 3-4 hétben esélyem sem volt, de akkor még semmi baja nem volt, tehát álltában hisztizett be.
Először az tünt fel, hogy vagy 300-al kisebb az alapjárat, meg kis fordulaton olyan furcsa a hangja, nem egyenletes a járása, egy V2-höz hasonlit inkább, mint sornégyhez. Azt gondoltam, hűvösebb a levegő, ilyenkor mindig másabb kicsit mint nyáron, majd bemelegszik. De nem múlt el. Nem komfortos lassan haladni vele, 2-3 ezer környékén mintha darabos lenne, meg talán nem is gyorsul ott annyira. De odahuzva neki gyorsul, szedi a talpát, 4 ezer felett már nem is tünik fel semmi, egyenletesnek tünik a járása is, meg megy is mint az állat. Üresben lassan emelve a fordulatot ugyanez, de mintha azért nagy fordulaton is más lenne a rezgése a motornak mint eddig, de veszi rendesen a fordulatot.
Mivel nem vagyok notórius gyertya cserélgető (az örökéletűeket szeretem) először erre gondoltam, mivel ebben is van már bő 25 ezer - meg hát hidegebb is van már mint nyáron. Kértem kölcsön egy cserélt tizenezres garniturát, beleraktam.
A kivetteken sem látszott semmi gyanus, nagyjából egyformák voltak, szinben sem volt nagy eltérés. Semmi változás nem történt, márpedig négy egyformán szar gyertya tuti nem létezik.
Sajnos annyira biztos voltam a dolgomban, hogy össze is raktam a motort. Ki kellett volna mérnem a gyujtókábeleket, egyenként lehuzni a pipákat hátha trafó - de ezt már csak holnap este.
Szemmel látható hiba sem a kábeleken, pipákon, trafón, vezetékeken, sarukon, sem a porlasztó gumicsövein nem volt.
Végülis első sorban szikra hibára (trafó?), esetleg porlasztó hibára gondoltam. Szinkronozás lehet esetleg megoldás? De az meg mitől mászott volna el álltában - ráadásul nem is ingadozik annyira a fordulat szinte semmelyik tartományban.
Előre is köszi a segítséget.
Sajnos annyira biztosra mentem
Hát Te mit csináltál?
Ráadásul egyébként sem szabályos megoldás, ha kötözködni akar a hatóság, mivel előre helyzetjelző csak fehér vagy kadmium sárga fényt bocsáthat ki. Ha nem laknék olyan qrva messze, megoldanám Neked a tökéletes működését, nem olyan bonyolult csak idő igényes.
Mondjuk ez erősen jogos, bár elég nagy a fényerő különbség. Amúgy meg relével nem bonyolult, csak két (oldalanként) megfelelő belsőellenállású váltóérintkezős 12 voltos relét kell rákötni az indexrelé kimenetére, ami a villogási számba nem kavar be, a helyzetjelzőket meg a nyitó érintkezőkre kell kötni és kész.
Az amerikás relével meg az lesz a gond, hogy szintén nem illeszkedik az eu-s kábelköteghez, igy csatlakozó csere meg plusz vezetékelés eseélyes. Amúgy az is megoldás a problémára.
Pont ez készül Erika Zx1000B-éből, forditott teleszkóp fiatal futómü, annak a motornak a blokkja egy vadállat volt már 20 éve is, és most is megálja a helyét Tényleg ha van elérhető áron ilyen teleszkóp szolj már rám légyszives a nagyzizi hátső futómüve már alatta van 17es kerékkel, már csak az eleje baszott nehéz, ennek ellenére gázrol ágaskodik 2 ben
Így van, és bármennyire is csúnya, inkább azt, mint egy C1100-est, ami szép, de öreg.
Az igazi túravas egy ZX10/ZX-11 lenne, Z1000 vagy ZX10R lábakon, megpiszkált karbival, sok-sok nyomatékkal - de annyi pénzből már bármi kijön, ami sokkal-sokkal értelmesebb
Most néztem 1 milla körül már az 1200 zizit is meg lehet kapni,
Szép... de kilenc kilóért egy húszéves gép? rengeteg, bármilyen állapotú is.
Ja. Asszem azért nem csináltam még meg a sajátomon, mert nem volt érkezésem relét faragni, ugyanakkor nem derítettem még ki, eredetileg hogy van ez megoldva, esetleg egy US indexrelé segíthetne, ha tudnám, hogy segít :) Szerintem mindenképp érdemes megszíkítani a helyzetjelző kört indexeléskor, mert HA egy idiótával összetalálkozva vitás ügyem támad, esetleg pont irányjelzés témakörben ÉS nem alszik ki irányjelzéskor a kisebbik kör, a bérletem máris megvan a szopásra a bíróság előtt: szabálytalanul átépített, nem egyértelműen működő irányjelzők...
ez teccik, és nem kell megfurkálnom a felső kifli-t, gondolom itt az idomzatopt sem kell megvagdosnom, erre visszatérünk még mindenképp köszönöm .
ezt kell lesni, lesz ez olcsóbb is a télen
Azt neked kell megnézned, a kis ZZR átalakítójába minden benne volt, igaz, én darabonként összevásárolva lényegesen kevesebből kihoztam végül.
Nem kell első index sem, csak foglaltot kell cserélni benne. A helyzetjelzőt nem oltja ki semmi, folyamatosan világít a kisebb teljesítményű izzószál. Amúgy egy relével simán meg lehetne oldani azt is.
értem, köszi, elmélkedem még rajta, de valoszinüleg a téli szétszedésnél ezt is meg kellene oldanom, ebben az árban minden benne van ami kell?
A különböző piacokra szánt motorokon más-más a kábelköteg is, hisz javarészt épp villamosság terén van eltérés. Tehát az eu, uk modelleken nincs meg az a harmadik szál sem, és igy a csati sem olyan a végén. Viszont utólagosan nem nehéz korrektül odavinni és csatlakoztatni a helyzetjelző vezetékét.
Mindenképp megoldható, igazából a kormánykiemelő szöge és a kormány formája dönti el a dolgot. Az első kiemelővel nekem sem fért el, de az LSL már jó, összesen az ütközőt kellett kipótolni szűk egy centivel, most ezért jobbra egy kicsit kevésbé fordul, de semmi gáz nincs vele.
A bowdenek/csövek lehet hogy igényelnek átalakítást, bővítést, de az is egyszerű, olcsó művelet.

Ebayen általában van komplett átalakító készlet is, az 150-200 EUR
cső kutya ur Mien az uj Zizi? valami hasonló átalakitáson gondolkozom kormányügyileg, de valoszinüleg az idomzaton is modositani kell, ( vagy csak egyszerüen átpakoli egy ilyet mint a tied), te régi kawás vagy szerinted a 12esen megoldható gányolás nélkül?