Köszi a segítséget. Valahol itt lehet az igazság, egy szerelő sráccal beszéltem, ő is mondta ezt. Ma lehuzogattam a gyertyakábeleket, a 4-es henger nem megy. Kábel rendben, trafó szintén.
A negyedik henger szívócsövét letakarva, intenziv gázfröccsök után elengedve időnként helyreállt a 4-es henger is, de valamiért nem állandósult ez az állapot, a koszt nem rántotta ki a fúvókából. Tehát van valami ami csak odakeveredik a porlasztóban ahová nem kéne. Mondjuk elég kinlódás az állandó üzemanyag biztosítása is tank nélkül, de többszöri töltögetés árán sikerült tesztelgetni.
Tegnap hirtelen jött ötlet volt.
Vannak jó ötletek, vannak jónak tűnő ötletek, és vannak rossz ötletek. Tegnap még jónak tűnt, ma már nem. Valamint nem vettem figyelembe hogy mostanában napi szinten történnek balesetek, ezért érzékenyebb rá a társadalom.
duB - szóval a szexterápiát javaslod majd konzultálok róla a megfelelő egyénnel Tanulás? abból nem lehet visszavenni, lehet hülyére fogom magam tanulni?!
zzrMaya - Bizony, elsőre megtévesztő lehetett a kép
Rash! Nem vagy Te észnél, ennél a résznél . Néztem a képet és tátva maradt a szám... aztán láttam, hogy nem is a Te motorod. Ilyen drámai eseményt 11 előtt pár perccel olvasni...annnnyám!
Ilyent egyszer lehet eljátszani, minden horrorfilm úgy kezdődik, hogy valaki megijeszt valakit... aztán pár perccel később megint azt hiszi az illető, csakhogy most már nem vicc, de ilyen ne legyen inkább egy hétig nem ülök motorra
Mea culpa mea culpa
Igazából valahol találtam a képet, aztán ezt a könyvet, és összeállt a kép...
Amúgy a motor megvásárolható, 340.000 forint körüli áron, 2004-es 600as: link
Az igaz, ha ennyi befektetett pénz és idő, energia után összetörném, hülyét kapnék, zzrrs tudja már milyen érzés
A többi része már nem ámítás, tényleg motoroztam ma, csak némileg kétértelműen fogalmaztam meg, nincs szerencsére semmi párhuzam a kép és a motorozásom közt
Szóval, próbáljatok ne haragudni rám, mert akkor nem fogok tudni aludni - mint egyik nap, amikor a kutyás dolgot olvastam iwiwen...
Ennek is meg van a maga hátránya. Ha holnap belinkeli a saját gépét rommá törve, mert épp szarul szállt le róla, majd mindenki körberöhögi hogy huzzon má a faszba a photoshopjával most meg.
csak magadtól kérj elnézést... ilyen próbát tenni egy másik ember kapcsán illetlenség lenne, saját magadon pedig veszélyes dolog, de te tudod
annak örülj, hogy az első kérdés az volt, hogy Te jól vagy -e, és nem a hülye tükrök színét kezdte elemezni a kedves nagyérdemű
eccer próbáld meg ugyanezt harmadik világháborúval, és elvisz a szíájééééj... és megkúúúúúr....
Holnap meg tudom kérdezni pontosan hol is van ez a cső!
Én ősszel raktam le a vasat minden baj nélkül,és a tavaszi első körnél kezdett el így viselkedni.
De nem vettem észre előtte semmit,nem értem én sem milyen dugó ez és hogyan tudott kiesni.
Na, ezt jó lenne behatárolni pontosan mit is keressek. Valahogy van egy ilyen ézésem is, hogy falsot szív, de ezt végképp nehezen tudom elképzelni hogy álltában mi történhetett. Viszont egy dugót nem nehéz elhagyni, akár az utólsó motorozás végén is. Nem tudnál véletlenül rákérdezni a szerelődtől - ha esetleg elérhető?
Köszi a segítséget.
Van itthon egy másik telószár, szóval azzal nem lenne probléma
Elkezdtem ma olvasni egy könyvet, onnan az ihlet.
Aztán nézzétek meg még egyszer a képet
És azt hiszem itt és most elnézést kell kérjek, amiért teszt alanynak használtalak titeket
Egy kicsit ingerült voltam, aztán úgy motoroztam... Faluban is kicsit gyorsabban mentem mint a megengedett... kétszerese :D
Aztán Tihanyban sikeresen lenyugodtam...
Kissé egyedi a stilusod a motorozást illetően, én is motoroztam ma, de az enyém nem lett ilyen...
Komolyra fordítva a szót, remélem semmi bajod nem esett, mert az a legfontosabb. Tapasztalatból mondom (volt alkalmam mindkettőt megtapasztalni). A gépet meg rendbe lehet hozni, bár amennyi energiát (időt, pénzt) Te belefektettél azt nehéz pótolni. Sajnálom hogy így zárult a napod, tudom milyen érzés.
Ha rám hallgatsz, (másodszor) ne vegyél gyári elejét, inkább a tél alatt vmi komolyabbat, akár egy 98-tól hatkilósét, ami már hangolható.
Mi történt: elmértél vmit, vagy rá is segítettek?
Nekem hasonlót produkált tavasszal az enyém.
Sőt,szinte hajszál pontosan ugyanez!
Elméletileg,ahogy a szerelőm magyarázta,hengerenként 2 cső van valahol,az egyiken levegőt szív a henger,vagy kap,nem tudom pontosan.
A másikban gyárilag egy gumidugó van!Nekem az egyik ilyen csőből esett ki ez a dugó,így ugye fals levegőt szívott,és le triumph-osodott!(3 henger)
Én? Ma? Motoroztam, Tihany felé kicsit eldurrant az agyam mondjuk, de most volt nemrég hogy egy srácnak leszakadt arra felé a karja mert elesett motorral. Ki merem jelenteni, ha nagyobb motorom lenne, már nem élnék - legalábbis nem teljes életet. Milyen jó hogy ez nem megy "annyira"...
A negyedik henger szívócsövét letakarva, intenziv gázfröccsök után elengedve időnként helyreállt a 4-es henger is, de valamiért nem állandósult ez az állapot, a koszt nem rántotta ki a fúvókából. Tehát van valami ami csak odakeveredik a porlasztóban ahová nem kéne. Mondjuk elég kinlódás az állandó üzemanyag biztosítása is tank nélkül, de többszöri töltögetés árán sikerült tesztelgetni.