A színtelen izzó "pöckei" 12-6 óránál vannak, a sárgáé 12-7 óránál. bele tudod erőltetni, de éppen azért különbözik, hogy véletlenül se tegyél mondjuk fehér izzót a fehér búra alá.
Nem vettem észre, hogy más lenne. A Fiestámon cseréltem ki anno az indexeket színtelen búra, narancs pilács. Foglalat nélkül vettem őket (darabja 1160Ft! az reális) és nem volt probléma, szerintem ugyanott vannak a pöckök színtelen és a narancs 21W-os bogyón is.
A ZZR1400, na az majdnem kényelmes sportgép ezzel a kormánnyal a nagy Z több mint kényelmes lesz
egyelőre az árától félek, hiszen a nagy Fészer is négy milka felé szalad, ezért meglepődnék, ha a háromhoz lenne közelebb a ZSX (de fura leírni) ára...
6 éve mióta a németeknél megláttam a dugóban poroszkálni egy ilyen moddolt cbr-t, azóta olyan tekknológiát akarok megtalálták a lyukat szerintem, mert az majdnem egy kényelmes sportgép.
na hát igen, a plexi az olyan, esetleg lehetne zseléből a széle és szlalomnál a kormány szépen belecsússzan a plekóba
Elsőre nekem nagyon hasonlít a legyőzendő Fazerre, de a plexin jól látszik, hogy ezt egészen sportosra/hasalósra gondolták ki.
Keskenyebb kormány, és az is előrébb - ezért is kellett olyan hülyén kivágni a plexiből, hogy elforduljon koppig a kormánya...
...jelzem, ezt én már vagy két éve tudom, hogy így kell csinálni
Sziasztok, nos nem jött be az új fesz szab, sőt, kölcsönkértem egy másik aksit, s azzal is változatlan a helyzet, addig tölt, még benem melegszik, s annyi.
Egy kérésem lenne bármelyikőtökhöz.
Valaki légyszi mérje már meg a következőket.
Generátor 3 vezetéke, nekem sárgák, rámennek a fesz szabra, üresen, tehát nem járó motornál, hány ohm?
Nekem szimmetrikusan 0.5, ami még jó is lehet.
Valamint járó motornál, hány Voltot lehet ott mérni, értelemszerűen váltó feszültségre kell tenni a műszert.
nekem 7 V körüli, amit igencsak keveslek.
Az egészhez nem kell semmi, csak egy kis műszer, a leg gagyibb is tudja ezeket.
A 8 Watt stimmel, mert 4/23 wattos volt eredetileg az izzó, de itthon 5/21-est tudtam bele venni. Az a nem mindegy, hogy ezt a háromeres cuccot tudjuk-e hova dugni európai piacra szánt motoron, azaz a kábelköteg tartalmazza-e a helyzetjelző szálat az első irányjelzőkhöz vezetve. Ha ezt kiderítenéd, az nemlenneszar :)
Ezekre kérek egy gyári árat. Októberben amúgy is vagy -30% van a gyáricuccokra. Csak azt nem tudom, hogy ahová ezeket a csatikat dugom ott van-e ez a 8W folyamatosan....
Nagyon nem értek én ehhez.
Hm. Annyit tudok hozzáfűzni, hogy nekem is kéne ilyen megoldás, ezért ha találsz megfelelő kábelköteget, akkor kettőt vegyél :) Vagy ha találsz egy ügyes villamossági szerelőt. Az biztos, hogy a bilux aljzatot meg lehet rendelni a kawasakinál: amerikai modellhez kell első indexet venni. Azt nem tudom, hol van elrejtve és hogyan van vezérelve az a logika, amelyik kioltja a helyzetjelző kört irányjelzéskor.
Ha valakinek kell, nekem van komplett, eredet, hagyományos, gyári, alig használt 4db sárga index búra és fék lámpa. Ár? Mondjuk az új -10% és lehetőleg egyben .
Én füst színűre kértem tőle ajánlatot:
"
A http://tutilampa.uw.hu/kawasak... linken a 664-es ZZR 1100 hátsó, füstös index ára párban, sárga izzókkal együtt 17 e Ft. Első füstösben nincs listázva, mert a normál beszállítói forrásomból már nem tudok hozzájutni. Máshonnan igen, de az kicsit drágább, 20 e lenne párban.
LED-es verziók létezéséről nem tudok ebbő la típusból."
Azt hittem Kawához csak annyi van amit először belinkeltél, ott meg csak egy izzós hátsó volt. Amit - pedig most már átrágtam magam a weboldalon - nem találtam azok az árak.
ebben az új foglalatok is benne vannak? (az átlátszó és a sárga index más foglalatú)
Mostmár értem miért ólálkodott ennyi ferdeszemű Újvárosban, Hankook-os mérnöknek álcázták magukat, de valójában Kobe-ból jöttek
biztos, hogy elkérik érte a tallért... nem gondolkodom benne, de nagy találat lesz..
egyelőre az árától félek, hiszen a nagy Fészer is négy milka felé szalad, ezért meglepődnék, ha a háromhoz lenne közelebb a ZSX (de fura leírni) ára...
na hát igen, a plexi az olyan, esetleg lehetne zseléből a széle és szlalomnál a kormány szépen belecsússzan a plekóba
Viszont ez az új... ...nagyon eltalálták.
Keskenyebb kormány, és az is előrébb - ezért is kellett olyan hülyén kivágni a plexiből, hogy elforduljon koppig a kormánya...
...jelzem, ezt én már vagy két éve tudom, hogy így kell csinálni
Egy kérésem lenne bármelyikőtökhöz.
Valaki légyszi mérje már meg a következőket.
Generátor 3 vezetéke, nekem sárgák, rámennek a fesz szabra, üresen, tehát nem járó motornál, hány ohm?
Nekem szimmetrikusan 0.5, ami még jó is lehet.
Valamint járó motornál, hány Voltot lehet ott mérni, értelemszerűen váltó feszültségre kell tenni a műszert.
nekem 7 V körüli, amit igencsak keveslek.
Az egészhez nem kell semmi, csak egy kis műszer, a leg gagyibb is tudja ezeket.
Nagyon nem értek én ehhez.
"
A http://tutilampa.uw.hu/kawasak... linken a 664-es ZZR 1100 hátsó, füstös index ára párban, sárga izzókkal együtt 17 e Ft. Első füstösben nincs listázva, mert a normál beszállítói forrásomból már nem tudok hozzájutni. Máshonnan igen, de az kicsit drágább, 20 e lenne párban.
LED-es verziók létezéséről nem tudok ebbő la típusból."
Ledes, színtelen búrás hátsó lámpa
Melyik részét nem érted?