Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma már a második eset, hogy MTZ-nek minősítik a ZZR-t :D
5. hozzászólás Egy ilyesmi bukó keretet el tudnék képzelni. Persze ilyen streetfighterkedés az messze áll tőlem, de sosem árthat ha biztonságban van a motor
Én egy időben szemezgettem az 1200-assal, de lévén nekem 1100, azzal szemben a dizájnon kivül nem sokat nyerek, ráadásul többet fogyaszt, cserébe semmi (na jó, pár lóerő, deassesok). Szerelőkkel beszélve nem sok minden, mivel elég rövid ideig gyártották, és nem is túl sok van belőle, így a nagy számok törvénye alapján nem is sok romlik el. De hallottam néhány hajtókar töröttről, ráadásul bontóban is elég ritka, alkatrész ellátás kitudja. A gyárira horror áron az elődöknél is több hetes a várakozás időnként. Ezzel szemben mind a hatszázas, mind az ezeregyes kiforrott konstrukciónak mondható. Viszont az is igaz, hogy alig párszázezer plusszért a 600-ashoz képest látványosan többet kap az ember.
De ha azt nézzük egy utólsó szériás 1100 sem drága forint, ahhoz meg minden van utángyártva, bontóba, itt-ott gyári a polcokon.
Én mindenesetre ki fogom hagyni, ha egyszer odajutok hogy ismét ZZR akkor 1400, vagy GTR. De addigra már azokból is lesz a bontókban
Meglepődnék, mert az idomokkal igen bután nézhet ki egy bukócsövekkel körbehajtogatott motor Talán mint egy 50-es évekbeli MTZ traktor
van kuplung bowden gyári házzal együtt 3 ezer az ára
Köszönm szépen..
Bocs, most nézem: csak 3 300 volt a posta, és az is Angliából: ez meg itt van a határ mellett, biztos kevesebből is kijön.
Nekem 4-5 ezer forint volt a postázás, de itt tudnak segíteni ebay-es motyókban.
Jó lenne a motorra, csak nem értek az ebay-hez. Találtam Budapesten, de az 15 körül volt. Mennyi lenne postázással? Ha valaki tud benne segíteni azt megköszönném....
Megmértem, kb 70mm ami szabadon van, plusz a két végén az ütközők.
Megnéztem: sajnos a kuplungom az maradt a gyári, így csak a motorba beépített darabom van meg, a másik ziziről pedig elvitték már sztem kérdezd meg Tóth Gyulát, nála biztosan lesz.
Igen, arra pedig 73mm-t írtam, gondolom végekkel együtt.
Várjuk meg Kutyát, aztán ha nincs meg neki, leakasztom a sajátomról egy mérés erejéig
igazából a külső védötok meg a belső szál különbsége a lényeg nem?
1270mm hosszúra kértem, amikor rendeltem. Hogy ez végekkel, vagy azok nélkül értendő, arra már nem emlékszem
meglett szerencsére bár mire visszaértem páran átmehettek rajta az valószínű hátrafordult és úgy csúszott ki. amúgy miután elszakadt vagy 4 km-esett ki onnantól csöpögött az olaj. kb 1 km.t mentem vele igazából mikor megálltam és jobbra döntve volt a motor akkor dobott ki sokat. visszamenve az útvonalon nem volt nagy olajfogyás(minimumon van) így homokot se kellett szórni az útra...
megköszönném mert az enyém szana szét szakadt...
Csinált már valaki bukó keretet 400/600 ZZR-re?
Ha valaki tankbőrt venne: ZZR400/600, 25 EUR
Nem rögzíti semmi a rudazatot, berakás úgy működik, hogy ahol csatlakozik a bowden, az a lemez rész a hátsó kerék felé áll, bedugod a nyílásba, és fel ameddig megy, majd elfordítod előre, ahogy a kuplung bowden is húzza, és így akad be a helyére.
Belső rögzítése alakján túl tudtommal nincs, normál működés közben nem tud kiesni. A tengely meglett? Olajveszteség mekkora - bár az összes olaj nem hiszem hogy el tudna folyni ilyen módon- ?
délután megnézem a garázst, hátha megvan a tartalék kuplung bowdenem - arról tudok méretet mondani, ha kell.
forrasztva? és hosszt nem lehet tudni?
Bowdent a kisöreg tud készíteni Biatorbágyon.
sziasztok

tegnap motorozás közben megadta magát a kuplungbowdenem még jo 3 km re voltam otthontol (hazafele) gondoltam elgurulok lassan. mikor hazaértem akkor vettem észre tiszta olaj minden hátsó kerék jobb fele meg ugy a kuplungtol hátrafele minden. hát valamiért kiesettta a kuplung kiemelö rudazat és tolta kifele az olajat. tud valaki segiteni bowdent honnan szerezzek?eg ezt a rudazatot egy zéger gyürü rögziti belül mert akkor azt megkéne találni a blokkban. kösz szép napot Hajrá ROSSI
Hegylakók gurulás: Bp. - Dunaföldvár - Dombóvár - Mecsek - Bp. Fotógaléria nyílik!
Javaslom az 1200-est, lassan alig van különbség köztük (egy jó, 2000 utáni hatkilós nyolcszáz körül van, millióért pedig kapsz 1200 est is).
A ZZR anyag kb. 70 %-os, sajnos (vagyis dehogy sajnos!) sok most az újságírós meló, így lassan készül - amint lesz két szabad napom, akkor befejezem!
Egyre jobban barátkozom ezzel a típussal, jó lenne eladni az enyémet mert nagyon szeretnék egy nagyobbat. Nem tudsz véletlen ezekről valami közelebbi infót megbízhatósaág szervíz stb. nem túl elterjedt darab felénk ez a vas. Ha sikerül cserélnem akkor vagy 600-as 2000 körüli évjárat vagy 1200-as hasonló évjárat lesz.
+ Mikor várható a a nagy zzr infó képek stb.?