Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hol?
Helló

Ki lett cserélve az alapjárati fúvóka a motorban és ettől nőhet a fogyasztás? Ha igen mennyivel?
Most néztem a tankot h eddig kb 5 literrel több mint 100 km-et mentem és most 65 km- volt a gépbe de már csak a tank alján lehetett fél vagy egy liter. Talán 38-asról 40-esre lett cserélve a fúvóka.
a fesz-szab-ot multiméter-el kilehet mérni, a szervízkönyvben benne van a leírás + rajzok
a D model fesz.szab jó a zzr400-ra, a fényszóró bekapcsoláshoz meg váltakozófeszültséget visznek fel a generátortól és a relédobozban van a diódája, ez szokott kipusztúlni, de lehet cserélni.
Minden részlet fenn van a Hegylakókban, de 32 000 forint lenne, 22-ért kapjuk most.
Ára?
Kapcsolok, fehérvári vagy. Felétek van egy ZZ-R (1100) mágus, hozzá kéne elvinni a verdát.
Leginkább Dunaharasztin, a HOSUBA garázsban. Játékos a mutatvány, fúvókákat kell ellenőrizni, esetleg cserélni. Ráadásul egyidejűleg az egyéb dolgokat is ellenőrizni kell: légszűrő állapota, szelephézag, porlasztószinkron, mert ha valami ezek közül nem frankó, akkor hiába minden erőlködés.
Gyorsulás/lassulásmérő, kanyarsebességet rögzít, tömegből és gyorsulás értékből valós, leadott teljesítményt számol.
Hat embertől indul a móka, feliratkozás a közös vásárlásra a Hegylakók fórumban!
link
Harmadik kép 10-es nyíl.
Csak úgy céltalanul ne kezd el tekergetni, figyelni kell a fordulatszám változásra, meg utána szinkron.
Üveggyertyával lehet nagyon szépen beállítani, Sanyibának van is tudtommal - meg nála már volt a motorod
Tutti!
Amíg nem teszem össze, lehet próbálkozni, csak ne nyírjam ki, a kb 1.5 éves aksimat. Ha erre jársz, megpróbálhatjuk, de én vasárnap délelőttös vagyok, ami azt jelenti, hogy vagy be dobod, vagy 15 után leszek én is itthon.
Nos nem hangzik annyira rosszul, mert a bontót, amit felhívtam, ott 12-re mondta, csak nem volt neki most...
De azért ennyit nem tudok rászánni, s még el is kell mennem érte, így marad a bontó, azért köszi.
De amúgy jó lenne biztosra menni, hogy tényleg az e a szar.
Amúgy biztos az enyémhez való lenne?
90-93 közötti zzr 400-hoz?
nyilván egy kézfogásnál többet nem kérek érte, de ha nem hát nem
Még annyi tartozik hozzá, hogy azóta rossz, mióta levittem a szervizbe a hátsó fék miatt, mert pont ott van a féktartály töltőnyílása, ahol ennek a szabnak a stekkere, de nem hinném, hogy kontakt hiba, mert tegnap este szórakoztam vele pár órát, megtaláltam volna...
Szia! Gyári új 29900ft utángyártott 25900ft
Nem tudom, nekem valami biztos kéne, nem szeretném több száz kilométerről valakinek a segítségét kérni, hogy vigyen már haza...
Azért van némi érdekesség. Az aksim le volt merülve, 11.8V, majd bebikáztam kocsiról, egyből elindult, járattam egy 10 percet, majd levettem a bikakábeleket, motor leállít, 12.5 V ( a kocsi töltött bele eddig ennyit) majd elindít magától(kerékzár levéve) 13.2 V, tehát van valami töltés, mentem vele egy nagyobb kört, ülés le, ismét 11.8 V töltés nunku.

Nos?
Hali!

van egy feszszabom, ami csak kicsit rossz . Töltés renben volt vele, meg minden más is, viszont valamiért nem jött ki belőle az a delej, ami ahoz kellett hogy a fényszóró relé kapcsoljon... Ugyan D modellé volt de sztem jó lehet Neked is, ha más nem egy próbára.. Ha minden igaz Vasárnap megyek Dunába kutya. bácsihoz, ha gondolod elviszem...
Üdv

Ha nincs töltésem, a fesz szab meg tűz forró, akkor az ment ki, ugye?
A generátort kimértem, ohmikusan szimmetrikus. Még délután kimérem azért menet közbe is, hogy leadja e a feszt.
Valami bontó?
Kb két hónapja áll már ez miatt, de csak most van rá egy kis pénzem.
Az karbiszinkronnal orvosolható!
azt hol lehet állítani
Hali!

Eladó ZZR fékbetétek, vadonat újjak, bontatlan dobozban.
Előre: Ferodo FDB574ST 2pár
Hátra: Ferodo FDB481P 1pár
Együtt a három pár 13000Ft

Tel.:70/312-6511

Üdv:
Szorf
Ugyanez volt a gondom tavasszal, ITT segítettek is a fiúk, miszerint KARBI SZINKRON megoldja a problémát...

Így is lett.. azóta már nem parázok.. és indul is hidegen - melegen.. sőt, akkor is ha araszolgatok és már a hűtőventi is megy.. majd tankolás és utána pöcre indul.. ahogy kell..


Tankolni se mertem nagyon elmenni, mert utána nem indult egyből várni kellett vagy 4-5 percet mire indítani tudtam...:) ilynekor külön jó volt ha sokan voltak és várni keleltt kicsit a fizetésnél:)
Pusszantás!
...nekem is csinált ilyen nem indulós dolgot anno a Drága. De tudom alapjáraton mentem több km-t - Alsóörs :-)) Akkor nagyon felmelegedett, kínzás volt az neki...jobban szerette a nagyobb sebességet, mikor megvolt a megfelelő hűtés is hozzá. De nem aggódtam, hogy baja van...kicsit vártam és némi köszörülés után megint a lovak közé csaptunk.