Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én közöltem az elvárásaimat, ami gyönyörűen teljesült, megmondom a frankót, hogy nem kérdezősködtem, és azt se tudom, mennyibe került, de utána tudok nézni, mert mindig fasza részletes elszámolást kap az ember. Nyilván mind a 4 zárat átlamelláztattam.
bitedanke!
nyersek voltak a gyári kulcsok? áttudták lamellázni akármire, és arra kulcsot faragni?
Nálam ez volt a projekt: átlamellázás és két új gyári kulcs, mert genuine fétisem van :) Életemben 1× volt 600-asom, az is CBR vót, mert az orrom elől halászták el a ZZ-R-t, így tapasztalatom nem sok, de szerintem megegyezik a kapcsoló az öreglányéval.
porvédőm sajna nem van, a szimmering és az olaj kb. 4500 pénz.
Egy teló szimering+porvédő kombót néznél nekem ?
Szeva Kutya!
Uj referencia utat sikrult a hetvegen talalni.
Villacher Alpenstrasse, hihetetlen jo minosegu burkolat, kellemes nyujtott kanyarok, keves visszafordito, absolut top
afene
nem tervezek Kirgiz túrát
1000 KGS ( lehet megfejteni miez )
a kulcs? az egyik? majdnem... miezer? ezer albán lek?
naakó majminnyákiderül!

1000-esbe jólesz ?
ért.
( az átprogramozás azé lenne, hogy a csúnyabácsik, ha megtartottak maguknak 1 kulcsot 1-et meg nekemadtak akkó netuggyák evinni Bubut ha én nem akarom, a kafasakis kulcs meg a bonus )
Szerintem tökugyanaz de jön allveer, és jól megmondja: ő már evett is ezeregyest
ésaza kapcsoló jólenne Bubunak? , merhaigen akkó megalkuszunkrá, és túlvantárgyalva a dolog
akkor nem jobb, ha erről másoltatsz "két szép ropogósat" ? a nyerskulcsnak pont tökmindegy, hogy milyen formára készül és kétezerből megvan az egész.
(B verzió: van fasza gyújtáskapcsolóm, szinte új, két gyári kulccsal, meg sisaktartó+ülészárral... khhm. )
Maci a hétvégén beleültette a bogarat a fülembe... tuggya 1 kulcs, holamásik, elviszik mittomén , ha megoldható "átprogramoztatnám" télen a zárat két szép új ropogós kafasaki kulcs és örömbodotá
megnézzem itt a bácsit? ööö... miért akarod lamellázni, ha csak egy másik kulcs kell az eredeti alapján?
nem, új kulcsot szeretnék hozzá, mer csak 1 van . ez gazdaságosabb megoldásnak tűnik ( persze ha működik így ) mint 1 új kapcsoló...
B.Füreden valami kulcsos. Igaz nem lett átlamellázva, csak köszörülve. Sima Mister Minit kulcsmásoló nem nagyon tud mit kezdeni vele, de talán tudnak tippet adni hol foglalkoznak komolyabban a zárakkal.
Tavasszal 2000Ft volt.
Akadozik a kapcsoló?
done@HOSUBA, Dunaharaszti. Amúgy is erősen ajánlott.
Haló!

akinek van már tapasztalata gyújtás kapcsoló átlamellázással kapcsolatban ne tartsa magában, gyüjtögetem az infokat

Lenginkább, hol, mennyiért...

Köszi!
Nekem is sok gondot okozott anno a kiegyenlítő, a nyári melegben, városban araszolva, stb. gyakran jött hűtővíz a kiegyenlítőből, de igazi meghibásodást ez egyszer sem okozott: szezon elején feltöltöttem maxra, szezon végére nagyjából minimumra lement, de a bő harmincezer kilométer alatt a négyszázasnak semmi baja nem lett tőle.
Szép estét!
Nekem kocsinál csinált hasonlót (2x is), bár azt nem is hajtottam meg.
Először átszakadt a hengerfej tömítés, és szépen lassan megette a motor a benzinhez keverve a vizet. Ha a motor mögé állsz és járatod, érezned kellene ilyen esetben a forró vízgőz szagát. Másodszor egy vízcső szivatott meg, ami el volt repedve. Melegen "tömítődött" a lyuk, hidegben viszont szépen elcsöpögtette a vizet. Mindkét esetnél kicsit zavaros, kicsit habos valami jött vissza a kiegyenlítő tartályba.
Tehát keress árulkodó nyomokat! Remélem csak cső gondod lesz, mert az olcsóbb, mint a hengerfej tömítés+csere...