Én közöltem az elvárásaimat, ami gyönyörűen teljesült, megmondom a frankót, hogy nem kérdezősködtem, és azt se tudom, mennyibe került, de utána tudok nézni, mert mindig fasza részletes elszámolást kap az ember. Nyilván mind a 4 zárat átlamelláztattam.
Nálam ez volt a projekt: átlamellázás és két új gyári kulcs, mert genuine fétisem van :) Életemben 1× volt 600-asom, az is CBR vót, mert az orrom elől halászták el a ZZ-R-t, így tapasztalatom nem sok, de szerintem megegyezik a kapcsoló az öreglányéval.
Szeva Kutya!
Uj referencia utat sikrult a hetvegen talalni.
Villacher Alpenstrasse, hihetetlen jo minosegu burkolat, kellemes nyujtott kanyarok, keves visszafordito, absolut top
( az átprogramozás azé lenne, hogy a csúnyabácsik, ha megtartottak maguknak 1 kulcsot 1-et meg nekemadtak akkó netuggyák evinni Bubut ha én nem akarom, a kafasakis kulcs meg a bonus )
akkor nem jobb, ha erről másoltatsz "két szép ropogósat" ? a nyerskulcsnak pont tökmindegy, hogy milyen formára készül és kétezerből megvan az egész.
(B verzió: van fasza gyújtáskapcsolóm, szinte új, két gyári kulccsal, meg sisaktartó+ülészárral... khhm. )
Maci a hétvégén beleültette a bogarat a fülembe... tuggya 1 kulcs, holamásik, elviszik mittomén , ha megoldható "átprogramoztatnám" télen a zárat két szép új ropogós kafasaki kulcs és örömbodotá
B.Füreden valami kulcsos. Igaz nem lett átlamellázva, csak köszörülve. Sima Mister Minit kulcsmásoló nem nagyon tud mit kezdeni vele, de talán tudnak tippet adni hol foglalkoznak komolyabban a zárakkal.
Tavasszal 2000Ft volt.
Akadozik a kapcsoló?
Nekem is sok gondot okozott anno a kiegyenlítő, a nyári melegben, városban araszolva, stb. gyakran jött hűtővíz a kiegyenlítőből, de igazi meghibásodást ez egyszer sem okozott: szezon elején feltöltöttem maxra, szezon végére nagyjából minimumra lement, de a bő harmincezer kilométer alatt a négyszázasnak semmi baja nem lett tőle.
Szép estét!
Nekem kocsinál csinált hasonlót (2x is), bár azt nem is hajtottam meg.
Először átszakadt a hengerfej tömítés, és szépen lassan megette a motor a benzinhez keverve a vizet. Ha a motor mögé állsz és járatod, érezned kellene ilyen esetben a forró vízgőz szagát. Másodszor egy vízcső szivatott meg, ami el volt repedve. Melegen "tömítődött" a lyuk, hidegben viszont szépen elcsöpögtette a vizet. Mindkét esetnél kicsit zavaros, kicsit habos valami jött vissza a kiegyenlítő tartályba.
Tehát keress árulkodó nyomokat! Remélem csak cső gondod lesz, mert az olcsóbb, mint a hengerfej tömítés+csere...
Uj referencia utat sikrult a hetvegen talalni.
Villacher Alpenstrasse, hihetetlen jo minosegu burkolat, kellemes nyujtott kanyarok, keves visszafordito, absolut top
1000-esbe jólesz ?
(B verzió: van fasza gyújtáskapcsolóm, szinte új, két gyári kulccsal, meg sisaktartó+ülészárral... khhm. )
Tavasszal 2000Ft volt.
Akadozik a kapcsoló?
akinek van már tapasztalata gyújtás kapcsoló átlamellázással kapcsolatban ne tartsa magában, gyüjtögetem az infokat
Lenginkább, hol, mennyiért...
Köszi!
Nekem kocsinál csinált hasonlót (2x is), bár azt nem is hajtottam meg.
Először átszakadt a hengerfej tömítés, és szépen lassan megette a motor a benzinhez keverve a vizet. Ha a motor mögé állsz és járatod, érezned kellene ilyen esetben a forró vízgőz szagát. Másodszor egy vízcső szivatott meg, ami el volt repedve. Melegen "tömítődött" a lyuk, hidegben viszont szépen elcsöpögtette a vizet. Mindkét esetnél kicsit zavaros, kicsit habos valami jött vissza a kiegyenlítő tartályba.
Tehát keress árulkodó nyomokat! Remélem csak cső gondod lesz, mert az olcsóbb, mint a hengerfej tömítés+csere...