Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Mit kérsz mind ezért?
Az neked ingyen lenne!Nem tudom hogy a rozsdás vízpumpa jó e, de a postaköltségen kívűl nagy nincs értelme ,hogy kérjek érte valamit.Viszont van még 1 doboz alkatrészem(villahíd, 1db kormánycsutka "verseny"lábtartó)+apróságok, komplett hátsó futómű, első villák (1 jó 1 defektes)+Hyperpro sportrugószettem is, és én ezt vmi hihetetlen barátságos áron rádsóznám, mert nekem csak a helyet viszi, vaterázni meg nincs kedvem.Talán a rúgószett maradhat az kis helyen is elfér !A lényeg: az lenne a legjobb ha erre mondanál egy árat, oszt végre megszabadulnékezektől.
Gondolom te inkább mozogsz ilyen körökben, ahol el lehet passzolni az alkatrészeket.
De természetesen a vízpumpák(2db) is a Tied lehet.

Üdv.
Beszéltem egy hozzáértő szerelő ismerősömmel végre. Ő azt mondta, át szokta alakítani a tömszelencés megoldást szimeringesre. Van neki présgépe, esztergája stb hozzá, minden ami kell. Nem tudom mennyiért csinálná meg még, de ha te mondasz egy árat csak a vízpumpa felére, szóval arra a darabra, amit nem lehet már tovább bontani, lehet meggondolom a dolgot.
A ZZR-ek teljesen más világ az túrasport kategoria. Mig a ZXR-ek kihegyezettebb gépek. Mikor Én kerestem ZXR 400-as külföldi oldalakon, ott találtam , ami ZZR 600-as blokkal volt szerelve. De a ZXR 400-as úgy jó ahogy van nem szabad bele piszkálni.
Azt hogy könnyen átalakítható a ZZR 400-as, 600-asra nem tudom,hogy ki mondta neked ezt a hülyeséget, de nem szabad neki hinni! Mert az átalakítás nem abból áll, hogy felfúrok pluszban 200 ccm és jól van! Hanem még ott vannak a karburátorok,váltók,gyújtás ami arra a motorra van ráhangolva.

Lényeg az hogy én ajánlani tudom a ZXR-t
Köszönöm, de a VTR hááááát az valami .. Na... SZÉP!Csere? Főle a hangja mi?Egyszer lehet lesz vékettőm,tudod 4 3 2 így sorban építem le a hengerek számát, a 70 éves koromban me 1 henger(simo)!
A motorostali, az jó dolog de tavasszal azé 300km...,de bármi lehet!
szép a speedtriple :) grat hozzá. tavasszal lesz nálam szezonnyitó motorostalálkozó buli, a környékből átröffennek a cimborák, a körzet Galgahévíz, úgyhogy ha bárkinek kedve támad motorkázni egyet majd egy kitűzött idöpontkor, akkor szívesen várom
Yautja: Neked elnézem!

Mondjuk a Tripla sem akar 5.5 alatt enni, igaz egy picikét gyorsabban közlekedek vele mint a kawával.Igaz még egyhuzamban 1 tankot (kb350km) túrázv még nem mentem vele, bár gondolom 5 alá sosem megy. Meg aztán 1 gázföccssssssss oszt 2deci.


Ne haragudj kedves Valaki, de mi a f***-nak kell alakítgatni e 400- as motort aminek az árából simán vehetsz 750-es ZXR-t, F3-as Hondát, SRAD-ot, meg mittudom én mennyi +14 éves mocit.

Azt meg hogy hogy kell tönkre tenni egy ilyen gépet kérdezd MR.Yamahátol, Ő már cserélt főtengelyt meg sok egyebet,mert normál használattal ,normálisan bemelegítve-visszahűtve, hát........nem igen lehet tönkretenni egyhamar.






Szerintem.
a ZXR egy motorhoz képest jól fogyaszt.. nekem sem evett túl sokat, pályán 7 liter körül volt, pedig ott fordulatszámon van tartva. ha nagyobb gépet veszel, azt etetni is kell, és ott van különbség.. ha arra gondolok hogy a jelenlegi V2 az 6 liter alatt nem igen szeret enni
Szevasztok
Lehet hülyeséget kérdezek de úgy hallottam hogy a ZXR400asban ugyanaz a motor van mint a ZZR400asban viszont előbbi több mint 10 lóerővel erősebb és a fordulatszám/teljesítmény is másképp alakul,meg elvileg a ZZR600as motorja van bent kisebb furattal a ZZR400asban így az könnyen átalakítható 600as géppé.
Én még csak tervezem egy ZXR400as vásárlását ezért talán a tulajok többet tudnak a gépükről .Ti hogy tudjátok ezt a dolgot?
az én gépem 6-6,5 litert eszik. ilyenkor a tempó 150-200km/h. mifelénk nem nagyon van forgalom, és jó minőségű, egyenes utak vannak, ezért megyek mint a barom (tudom, ezt sokan elítélik, de én felvállalom, bár jobban örülnék, ha a millió kanyar miatt lassabban kéne haladnom:)
viszont érdekes, hogy ha 150km/h alatt haladok, akkor a fogyasztás valóban nem meg 5,5 fölé.
A tengelyt inkább ne!Én is próbáltam nem sok sikerrel, mert a lapátkereket kéne lebarmolni, és alatta a tömszelencét kicserélni, de deformálódás nélkül elég nehézkes.Anno kettőt vettem így van 2 db vízpumpám az egyik rossz(azt vettem ki), a másakat sose próbáltam elég rozsdás de lehet, hogy jó! Ha gondolod elküldhetem!
6-os ban 4.5!:-) Komolyan!Csak jó beállítás kérdése!És ne mondjátok azt hogy nem ment mert GPS szerint is 200km/h volt a vége!Tavasszal párszor nagyon el voltam késve kb 140km nyélegáz visszafele félgáz na akkor evett 5.5 litert!De akkor tényleg nagyon húztam, de az nem azt jelenti, hogy másokat veszélyeztetve, és állandóan.Persze májusban reggel 6-kor.

Viszont nekem elől nagyobb lánckerék volt fent így jóval kevesebbet pörgött mint gyárilag.Igaz az elméleti végsebessége (valami jó hosszú és lejtős szakaszon) kb 240 lett volna...de nem próbáltam!

A lényeg aki közúton átlag 5.5 liternél többet megetet az inkább ne üljön motorra!Mert fingja sincs mennyit ér egy sz**os ÉLET!
Ezt azért írom mert ezt a motort többnyire fiatalok veszik és egy két videót elnézve...
Ha meg pályázni akarsz akkor meg nem mindegy mennyit fogyaszt?

És nem okítani szeretnék bárkit is a motorozásról, mert én sem tudok,mármint motorozni, de ez a hatosban használjátok.... ez nem sok jót jelent!
Vigyázzatok magatokra!
Szevazstok
Érdekelne hogy menyit eszik a ZXR400as (95-99es évjáratú) ha azért nem kímélik? Mert sokan irják hogy 5-5.5 liter de gondolom csak 6osban mászkálnak
Cscs mindenki! De rég jártam itt Van egy kis problémám: csöpögött a vizem, vízpumpát kivettük, nem is gondolkodás után, hogy hogyan is kell, de sikerült. Most viszont ismét megállt a tudomány. Kint van a vízpumpa félben, viszont nem tudom hogy szedjem ki belőle a tengelyt Próbáltuk ütögetni, de semmi, nem akartam püfölni, nehogy szétmenjen. Szóval nem látunk semmit, se zégergyűrűt se egyebet, szóval nem tudom innen merre. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, lécci írja le mi a teendő. Köszi előre is!
Helló srácok bemegy a zx6r(98) hátsó felnie a zxr-be?
10essel árulják amúgy.
Zxr 400 -hoz , ha központi motoremelőt veszek (olcsón hozzájutnék), milyen konzol kell hozzá?
Van 10-es, 12-es, stb.. közben arra sem jöttem rá, mit kell hozzá kiszedni pontosan.. elég ijesztő, hogy egy központi csavar.
hengerfej tömítés még mindig nem érdekel senkit? + van még egy teleszkópszáram is.. most hirtelen nem tudom hogy jobbos é vagy balos.. ja és még egy féktárcsám is. valaki valamit? alig használt deréksérv is akad ha nagyon utánanézek
Írtam emailt gmail-ről,irj ide ha nem kapod meg mert nekem freemailre nem mindig jönnek meg a levelek.
Szia Fox!
Írd meg az elérhetőséged a robogo11@freemail.hu-ra!
Danamidból le is tudom gyártatni neked!
Priviben megbeszéljük!
Üdv:
Pali
Sziasztok!

Valaki tud bukógombát zxr400-ra?
Vagy olyan helyet ahol tudok csináltatni?
Köszi az infót
DR9EA vagy DR9EIX
Sziasztok!

Bocsi ha nem ide illő kérdést teszek föl, de nem találtam megfelelőbb fórumot. Ha tudtok légy szíves segítsetek.

Érdeklődnék, hogy FX400-ba milyen gyújtógyertya kell?
Az NGK CR8E típusú jó bele?

Sajnos sehol sem találom ahol ez le lenne írva. Esetleg ha tudjátok melyik típusban van még ez a blokk az is segítség lenne, mert akkor az alapján is tudnék keresgélni.

Előre is köszi mindent!