Sziasztok! Tudom hogy nem ide tartozik a kérdés, de eladom a motoros ruhámat. Arlen Ness két részes bőrruha full protektor (könyök váll hát térd. 180 centis vagyok és 80 kg +-10 mind kilóban és centiben is bele fér. 45000 ért oda adom! Új ára 120 ezer volt. ( pénz hiányban küzködöm...) Köszikeeeee
Van hozzá fojtott elektronika az 11 000-ig engedi csak a fordulatszámot, azt kompletten kell cserélni,szokott lenni a km órában egy kis fémlemez ami 190 km/h-nál fogja meg a gépet azt csak ki kell szedni, illetőleg még hallottam olyat hogy a szívótorkokban van egy kis betét ami leszűkíti az átmérőt.Hogy konkrétan a német importban mi van azt nem tudom de szerintem nagyon nem variáltak.
Tisztelettel érdeklődnék,hogy milyen technikával szokták,a német országból behozott motorokat fojtani?Menet dinamikailag miben nyilvánul meg a fojtás ténye?Menyit kell menni végre egy ilyen gépnek? A motor amiről konkrétan szó van 1991-es
Igen, gondoltam erre is, csak mi a garancia hogy a bontós csap nem ugyan ilyen kuka? Ha megszívom, akkor itt állok két szar csappal.....de lehet hogy rápróbálok....köszi a dicsérő szavakat..:)..meg a választ is
Jáááj félre értettél Ha hülyén írtam, akkor bocsánatot kérek. Eszem ágában nem volt akadékoskodni, mindössze arra gondoltam, hogy ha van telefon esetleg fényképező, azzal párat kattintani és feltenni ide a képeket még kis fáradtság. és ha a vízpumpa láthatóan már képről fura lett volna, nem kellett volna feleslegesen postára mászkálni meg csomagolni, szenvedni a feladással stbstb. Kajak örülök neki és hatalmas jófejség tőled, hogy felajánlottad ingyen, mert ki tudja mennyiért sikerült volna megcsinálnom más módon. Szóval köszi mégegyszer , a címet meg hamarosan leírom.
szerintem jobban jársz ha a bontóból veszel egy ZXR csapot, mert én egyszer szétszedtem ugyanilyen problémával, és körülbelül még utána 10x próbáltam megcsinálni.. nem sikerült... soha nem lehetett elzárni a benzincsapot, örökké folyt a benzin :D szóval inkább keress egy bontót és vegyél egy komplett újat rá.. én erre szavazok.. amúgy szép gép. gratttt
Sziasztok srácok!
Teljesen új vagyok a ZXR400 tulajdonosok között, és segítséget kérni jöttem közétek.....a történet annyi hogy eddig cross-oztam, de most stílust váltottam, és elcseréltem a gépem egy ZXR-re. Jó a masina, de van egy olyan gondom, hogy a benzincsapban kivan a tömítés, ha egy kicsit hozzáér valami a csaphoz, elkezd csöpögni a benya. Nem tudom szedett e már szét valaki benzincsapot, vagy volt e ilyen gondja, a kérdésem az lenne hogy nem tudtok valami boltot ahol lehet gumitömítést venni bele? Remélem nem kell egyben csapot cserélni. ..A másik kérdésem a kipufogóra vonatkozik, le szeretném cserélni valami szebb hangúra...tapasztalatok érdekelnének, melyik dobbal milyen hangja van? Akár videók formájában is.....esetleg elfekvőben nincs valakinél egy eladó sportdob jóárasítva?.köszi előre is...tolok egy képet a mociról..
Mire számíts?
-20 dkg alumíniumra
-100 g acélra
-2 g gumira
-5 g trutyira
******
Ha kipróbálom akkor felteszem a Vaterára 5000 ft.-ért, és akkor le is fényképezem.De ha magát a vízpumpát ingyen is adom csak az egyéb költségeket számolom akkor:
előszedés+ dobozkeresés+csomagolás+postára autózás+postán dekkolás kb 0,5óra (jelen órabérem szerint) 500 ft, benzinköltség 300 ft anyagköltség(doboz, ragasztószalag) 50ft.
Tehát, ne is haragudj de azért látod, hogy így is milyen költségei vannak egy INGYEN küldött terméknek! Szerinted ez most mekkora hülyeség amit írtam, pedig minden amit veszel (a levegőn kívül) annak díja így épül fel.A csomag postaköltsége kb 1600 ft. Ezt csak azért írom mert eddig úgy tűnik igencsak pénz centrikus vagy, és egy ingyen holminak sem tud igazán örülni.(mire számítsak?)!
********
Képet azért nem kap mert megtört az adatkábelem, és ugye egy új megint csak pénz.
Szóval a csillagozott rész poén, ha kell akkor írd a címet és a postaköltségen kívül nem kell mást fizetned, de ha nem kell így vaktában, akkor tárgytalannak tekintsd a hsz.-emet.
Helló!
Szóval van:1db lábtartókonzol(váltó),egy pár "verseny"lábtartó(házi de célnak megfelel)1 db kormánycsutka, villahíd(alsó+ csapágyak, felső nincs)első villák( a bal oldali belsőcsőn egy apró horpadás van kőtől? a patron jó és a szárak sem görbék), 1db 41-es szimmering (zsírúj) hátsó villa(himbarendszer+rugóstag gyári festéssel, apró sérüléssel), egy pár oldalidom (csúszássérült+egyszer már biztosan javított, de az üvegszál csodákra képes(pályára még jó lehet)), plexi (elég matt),indexház (törött búra)+2db Indexfoglalat a fejidomba,1 db takaróidom (hűtősapka főlé)-----------EZ MIND:35000,-Huf HYPERPRO sportrugószett(E-H) 40000-Huf Egyben:65000,-Huf
Az, ha felületi rozsda van a vízpumpán, magában nem baj, egy kis fém politúr meg egy fém dörzsi és lejön. A lapátokat megint csak meg lehet tisztítani. Az egyetlen dolog, ami érdekel, hogy engedi-e a vizet. Igaz, ha kajak ilyen jófej vagy és ingyen elküldöd, akkor azt én is meg tudom nézni. Mindenesetre, ha nem nagy kérés, varázsolj fel ide pár képet róla, külsejéről belsejéről, hogy mégis mire számítsak.
krroli@freemail.hu
Mit kérsz érte?
Ha nem publikus,e-mail cím az adatlapomon.
Tisztelettel érdeklődnék,hogy milyen technikával szokták,a német országból behozott motorokat fojtani?Menet dinamikailag miben nyilvánul meg a fojtás ténye?Menyit kell menni végre egy ilyen gépnek? A motor amiről konkrétan szó van 1991-es
Előre is köszönöm,a választ.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400-
5327122
Érdeklődni : 20 559 66 53
Alkatrészben tudok segiuteni!Adatlapomon elérsz!
A 2 db indexfoglalatot mennyiért adod?
Roland
Teljesen új vagyok a ZXR400 tulajdonosok között, és segítséget kérni jöttem közétek.....a történet annyi hogy eddig cross-oztam, de most stílust váltottam, és elcseréltem a gépem egy ZXR-re. Jó a masina, de van egy olyan gondom, hogy a benzincsapban kivan a tömítés, ha egy kicsit hozzáér valami a csaphoz, elkezd csöpögni a benya. Nem tudom szedett e már szét valaki benzincsapot, vagy volt e ilyen gondja, a kérdésem az lenne hogy nem tudtok valami boltot ahol lehet gumitömítést venni bele? Remélem nem kell egyben csapot cserélni. ..A másik kérdésem a kipufogóra vonatkozik, le szeretném cserélni valami szebb hangúra...tapasztalatok érdekelnének, melyik dobbal milyen hangja van? Akár videók formájában is.....esetleg elfekvőben nincs valakinél egy eladó sportdob jóárasítva?.köszi előre is...tolok egy képet a mociról..
-20 dkg alumíniumra
-100 g acélra
-2 g gumira
-5 g trutyira
******
Ha kipróbálom akkor felteszem a Vaterára 5000 ft.-ért, és akkor le is fényképezem.De ha magát a vízpumpát ingyen is adom csak az egyéb költségeket számolom akkor:
előszedés+ dobozkeresés+csomagolás+postára autózás+postán dekkolás kb 0,5óra (jelen órabérem szerint) 500 ft, benzinköltség 300 ft anyagköltség(doboz, ragasztószalag) 50ft.
Tehát, ne is haragudj de azért látod, hogy így is milyen költségei vannak egy INGYEN küldött terméknek! Szerinted ez most mekkora hülyeség amit írtam, pedig minden amit veszel (a levegőn kívül) annak díja így épül fel.A csomag postaköltsége kb 1600 ft. Ezt csak azért írom mert eddig úgy tűnik igencsak pénz centrikus vagy, és egy ingyen holminak sem tud igazán örülni.(mire számítsak?)!
********
Képet azért nem kap mert megtört az adatkábelem, és ugye egy új megint csak pénz.
Szóval a csillagozott rész poén, ha kell akkor írd a címet és a postaköltségen kívül nem kell mást fizetned, de ha nem kell így vaktában, akkor tárgytalannak tekintsd a hsz.-emet.
Üdv.
Szóval van:1db lábtartókonzol(váltó),egy pár "verseny"lábtartó(házi de célnak megfelel)1 db kormánycsutka, villahíd(alsó+ csapágyak, felső nincs)első villák( a bal oldali belsőcsőn egy apró horpadás van kőtől? a patron jó és a szárak sem görbék), 1db 41-es szimmering (zsírúj) hátsó villa(himbarendszer+rugóstag gyári festéssel, apró sérüléssel), egy pár oldalidom (csúszássérült+egyszer már biztosan javított, de az üvegszál csodákra képes(pályára még jó lehet)), plexi (elég matt),indexház (törött búra)+2db Indexfoglalat a fejidomba,1 db takaróidom (hűtősapka főlé)-----------EZ MIND:35000,-Huf HYPERPRO sportrugószett(E-H) 40000-Huf Egyben:65000,-Huf