Az nem ugyanaz villa is sima nem fordított meg a váza is más hátsó futóművet nem tudom, használati tapasztalataim sincsenek mivel nem volt ilyenem. De itt van egy a boncteremben kukkants rá http://www.sportmotor.hu/teszt...
ZXR blokk van benne a hengersoron vannak bordák mert ugye látszik a blokk meg gyengítve van gyári adat szerint ugye vmi 55Le körül van nem tudom hol, talán a vezérlésben a lényeg hogy 1 az 1ben zxr 400ra épül szoval alkatrészellátásba ugyanaz, tehát van hozzá
Erősen gondolkozom egy kawasaki xanthus megvásárlásán. Szép a formája, tetszik, viszont összevissza 2db-ot találtam. Milyen ezekhez az alkatrészellátás? 93,94-es modellek, mennyire megbízhatóak, van-e típushibája? Ha valakinek van, megköszönném, ha röviden leírná az objektív tapasztalatait.
Hello!
Ez egyszerű!Kiszeded az önindítót (tank alatt),szétszereled és kitisztítod alaposan(féktisztító, kontakt, WD 40 ), majd összerakod és a végén csodálkozol milyen egyszerű is volt.A problémát a sok mágnespor és a bejutott olaj okozza, mert kúszóáram alakul ki és nem adja le az önindító a teljesítményt.Az O gyűrű cseréje segíthet hogy többet ne legyen ilyen gond. Persze ha a mágnesből letörött egy kis darab már akkor sem oké a dolog, de a tisztítás mindenképp segít.Mikor szétszeded jelöld össze az egyes részeket, és a bronzkeféket is igazítsd meg hogy jól álljanak.
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Önindítóval nagyon nehezen indul a motorom, sőt szinte nem is indul, pedig az önindító teker folyamatosan és az aksi sincs lemerülve. Behúztuk a motort és úgy egyből beindult. Mi lehet a gond?
Segítségeteket előre is köszönöm!
bontókban eddig még minden volt, ami nekem kellett. pedig nekem már kellett jó pár cucc, pl.: komplett főtengely, váltó, biztosíték box, starter relé, airbox.nem mondom hogy olcsók a bontók, de legalább van kínálat, meg aztán a fórumtársak is tudnak segíteni ebben-abban. kopó alkatrészeket meg bárhol találsz a neten, de itt mondjuk kawazsolti szokott segíteni. mondjuk az én tapasztalataim csak zxr 400 L modelre vonatkoznak, 250-essel kapcsolatban nem tudok semmit sem mondani az alkatrészellátásról.
köszi! abban a menetben már csak én voltam 400-assal, úgyhogy valószínűleg engem láttál. amúgy a gumi nagyon sokat jelentett most. a tavalyi lime party után még maradt jó 1,5 centi majrécsík mindkét oldalon, és mégis úgy csúszkált, éreztem, hogy a határokat feszegetem. most, új gumival pedig már majrécsík sem volt, és mégsem éreztem egy pillanatra sem, hogy kihoznám a gépet a sodrából.
ezúton is köszönet zxtomnak a gumiválasztásban adott tanácsáért.
hamar eltűntél, pedig jó lett volna még dumálni, eszmét cserélni a kis ninjával kapcsolatban. én még mentem egy menetet a 19:40-esben. nem bántam meg. remélem lesz majd még idén motoros nap a hringen.
Írbe van úgy tudom, Dublin-ban de Facebook-on keresd meg és ott talán tudsz neki írni magyarból nem lehet? Hívd fel a pécsi steel horse motorst ők sztem a föld alól is tudnának neked szerezni.
Tud valaki segíteni hogy gyűrűszettet honnét lehet beszerezni? Magyarországon, vagy akár külföldön, Mitogeri-t nem nagyon látom már fent, pedig ott angliába biztos könnyebb a dolog, ráadásul mennek most ki rokonok angliába, aztán akkor vetetnék velük. Faterom úgy döntött hogy megveszi a gépet, jó lesz neki melóba járni meg találkozókra, aztán akkor gatyába rázzuk az egészet..
Segítségeteket szeretném kérni:
Erősen gondolkozom egy kawasaki xanthus megvásárlásán. Szép a formája, tetszik, viszont összevissza 2db-ot találtam. Milyen ezekhez az alkatrészellátás? 93,94-es modellek, mennyire megbízhatóak, van-e típushibája? Ha valakinek van, megköszönném, ha röviden leírná az objektív tapasztalatait.
Előre is köszönöm!
Maxüdv: Szeemee
Ez egyszerű!Kiszeded az önindítót (tank alatt),szétszereled és kitisztítod alaposan(féktisztító, kontakt, WD 40 ), majd összerakod és a végén csodálkozol milyen egyszerű is volt.A problémát a sok mágnespor és a bejutott olaj okozza, mert kúszóáram alakul ki és nem adja le az önindító a teljesítményt.Az O gyűrű cseréje segíthet hogy többet ne legyen ilyen gond. Persze ha a mágnesből letörött egy kis darab már akkor sem oké a dolog, de a tisztítás mindenképp segít.Mikor szétszeded jelöld össze az egyes részeket, és a bronzkeféket is igazítsd meg hogy jól álljanak.
Remélem tudtam segíteni.
Segítséget kérnék. Önindítóval nagyon nehezen indul a motorom, sőt szinte nem is indul, pedig az önindító teker folyamatosan és az aksi sincs lemerülve. Behúztuk a motort és úgy egyből beindult. Mi lehet a gond?
Segítségeteket előre is köszönöm!
ezúton is köszönet zxtomnak a gumiválasztásban adott tanácsáért.
Asszem téged előztelek meg a dombon lefelében a 19:40 es menésben...Ha te voltál akkor :jól kened neki!
http://www.vatera.hu/listings/...
Ezzel azt lenne baj : O)))
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
Tud valaki segíteni hogy gyűrűszettet honnét lehet beszerezni? Magyarországon, vagy akár külföldön, Mitogeri-t nem nagyon látom már fent, pedig ott angliába biztos könnyebb a dolog, ráadásul mennek most ki rokonok angliába, aztán akkor vetetnék velük. Faterom úgy döntött hogy megveszi a gépet, jó lesz neki melóba járni meg találkozókra, aztán akkor gatyába rázzuk az egészet..