Vagy lehet, hogy egy nagyobb-több ereje mentene meg egy benézett előzéskor.
Ha nem vagy agyhalott, és motoroztál már, akkor a nagymotorral sem fogsz hűtőrács-tömítésként szolgálni.
Szerintem... (arról nem beszélve, hogy 5.5 liter nyállal közlekedem én is átlag 140el, vegyesben)
Sziasztok kéne nekem egy kis segítség a képen látható G.P.T giditális kilométer órához kellene nekem valami használati útmutató ha bekapcsolom van kép de egy service kulcs villog rajta sajna nem tudom mit tegyek használati útmutatóm meg nincs hozzá és kéne nekem hozzá egy jeladó is mert az sincs meg vele előre is köszönöm mindenkinek
Nagyon szépen köszönöm az információkat a motorról!
Sikeresen meggyőztetek a ZXR-ről!
Nem hiszem, hogy sokkal többe kerülne a szervizelése, mint egy RS 125-nek!
Nagyon szépen köszönöm Mizo kimerítő válaszát!
Tavasszal beruházok egy ilyen szépségre!
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm: Tóth Béla
Úgy néz ki lőttem egy 90'-es zxr400-at,külföldi papíros,pályázni szeretnék vele.Biztos lerágott csont,de mit érdemes tudni róla,mire kell figyelni,mik a gyengéi(ha van olyan)?Előre is köszi,majd igyekszem visszaolvasni,a régebbi bejegyzéseket is
Fzr sem rossz mentem vele elég sokat (exup-os előttivel) de ég és föld, az üléspozició kényelmesebb meg a futómű is puhább de azért lehet azzal is büntetni, de tesomnak még mikor megvolt összeméregettük ugy ahogy gyorsulásban meg 6ikban valo kigyorsitásban is alul maradt az fzr, persze ezzel nem leszolni akarom, mert ha hosszu utra mennék akkor azt a Yamahával tenném.
A zxr lényegében megölhetetlen, ha odafigyelnek rá. Más típus nincs ami hasonló erőben van mint a zixer, de még a 400-as gixer is bírja a strapát (és most nem magamét fényezem), a blokkja bizonyítot az rf, ben és a banditban is, persze gyengébb, mint a kawa, de ugy hallottam könnyebb valamivel. A H sem rossz, de az is gyenguszabb, a futóműve meg eléggé távol van az előzőleg említett kettőtől, a hangvillást meg nem ismerem...
Ha vigyázol rá és adod neki amit kell akkor gond nem lehet enyémben már 81 000 km van és pöcc röff-re indul, az a lényeg nem szabad sajnálni rá a zsét, alkatrészre meg készülj fel hogy a gyári nem olcsó mulatság, de ha menni akarsz ugyis megveszed.
En ugyemlekszem,hogy az enyem ennel egy hangyafasznival tobbet eszik:) pedig sose huzom neki!
Zxr tipushibak: szelepnyulas,himbak kockara kopnak,es a vezermulanc feszito iv hajlamos a toresre par verzioban.Igazabol,en meg mindig aztmondom,aki hosszutavon tervez egy ilyen 10-20ev kozotti motorral,az kezdje 4gyertyaval,olaj-legszuro csere,vezermulanc feszitovel es vezetokkel csere,egy szelephezag ellenorzes,es akkor sok meglepetes elvileg nemlehet.egy ilyen motor 25000km-el is lehet egy hulladek,de 80000-el is lehet patika. lehet olcson venni zxr-t,de nagyatlagban sajnos a kesobbiekben megerrezzuk a hus szagat.ha jot akarsz magadnak,2 valasztasod van. vagy egy jo nikkben levo gyari formaju motort veszel,vagy egy karbantartott versenymotort,persze papirost.(lehet hurrogni). de az ilyen dagvany nindzsaa fajtereket elkell felejteni.
Mibe kerül: egy jobb állapotú mindenképpen 5-6 százezer.
Miket kell cserélni: Évente/5000 km olaj, meg benzint kell tankolni bele.
Nekem 5-5.5 öt fogyaszt a gépem. De ez városi, meg távolsági. Ha egy vaddisznó vagy, és csak 1-2 fokozatot ismered, szerintem akár 8-9 et is simán kihajtasz belőle. De szerintem te 5-6 al beéred.
MIlyen tipikus hibák vannak: Kopó alkatrészek. hallottam már váltó kosár csörgést is, de nekem az sem volt.
AMikor én megvettem: Váltó, motorolaj (ugyanaz) csere normális minőségű repsolra (vagy másra), vezérlés átnézése, szelepek karbik beállítása, lánc, lánckerék csere, új gumik.
Azóta mit cseréltem? Leginkább semmit. Tettem bele xenont, meg szezononként átnézem, cserélem az olajat, meg a hézagokat ellenörzöm. Tavaj kicseréltem a vezérműláncot is. Jas meg a szelepfedél tömítést, mivel lassan, de csepegett az olaj városi használat után. Valmint még az önindítóban cseréltem bronz keféket, kb 800 ért vettem lada keféket, becsiszoltam, esztergán meg a tekercs érintkező részét is megtisztogattam, mivel központosított a tengelye.
Lényeg a lényeg. Nekem mindig indul, sosem hagyott ott sehol. Én nagyon szeretem. Igaz már cserélném nagyobbra. Nekem Ő az első motorom... Lehet nagyobbal meg megdöglök... SZerintem bárki a fórumon azt mondja, hogy egy igazi élménygép. Lehet hajtani, bírja, de természetesen időnként át kell nézni, hogy minden rendben legyen vele. Ha törődsz a motorral, akkor szinte örök életű. Én tavaj mintegy 20 000Km ert mentem vele. CSak olajcsere kellett... 5 -5.2 őt fogyasztott, úgy, hogy országúton hazafele nem 90 el szoktam menni, és én sem vetem meg a 180 körüli tempót sem. (de az átlag utazóm 110km/h)
Sziasztok!
A tavasszal szeretnék venni egy ZXR 400-as Ninja-t, de előtte szeretnék megtudni pár infót, amit tapasztaltatok róla!Mennyit eszik átlagban,mennyire megbízható,mennyire szervíz igényes,mennyire eszik az olajat,kötelező szervizek mennyire költségesek,típus hibájuk esetlegesen,alkatrész ellátás az országban(Komárom-Esztergom megye, Gy-M-S megye,Fejér megye)Valami információt ha tudnátok,írjatok róla legyetek olyan kedvesek! Esetleg így 400-as sport kategóriában melyiket ajánljátok? Válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm: Tóth Béla (Amúgy eladóvá vált egy Aprilia RS 125-ös sportmotor, ha valakit esetlegesen érdekelne! Tanuló motornak tökéletes!)
Valami proxnak nevezett 300ft-os, valami kinában készült bimbiacél. Soha többet ilyet nem rakok be motorba!De mondjuk lehett volna annyi eszem hogy a gyári 2300ft ez meg miért 300ft DE OLCSÓ
Sziasztok! Hol hol lehet ZXR400-hoz olcsón szelepkorongokat venni? Biker-World kilőve, mert 3mm feletti kellene! 3,10-3,33-ig kellene nekem! Előre is köszi!
Ha nem vagy agyhalott, és motoroztál már, akkor a nagymotorral sem fogsz hűtőrács-tömítésként szolgálni.
Szerintem... (arról nem beszélve, hogy 5.5 liter nyállal közlekedem én is átlag 140el, vegyesben)