Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10000 az olajcsere vagy 1 év a szervízkönyv szerint és abban nem hülyeség van
olajcserés az kérdés lenne csak lemaradt a (?) :D
nagyon gyík kérdést teszek fel:D amiben nem vagyok biztos
tartalék a zxreken ugye 3.5liter? és 5000kmenként kell olajcsere:D
Kalácsnak meg már megjött és másfél hónapig várt "csak"
2 hét volt tesó
Köszöntem! Van valaki Békéscsaba környékéről (zxr tulaj) vagy Békés megyén belül?
ja egy műszaki motorra iylne 5ezer valamennyiy ha jóltudom..
Én amikor megveszem a mocit azzal indítok hogy olajcsere + szűrő... esetleg gyertyák ha olyanok... a többit meg ha kell.. nem nagyon nézek idöt meg km-t.. ha látom hogy olyan akkor nincs mese...

Mellesleg holnap kész lesz a hengerfejem új szivo szeleppel behézagolva becsiszolva minden ugyhogy nehogy holnapután ismét 100 km/h fölött éljek
Hova viszitek műszaira hogy 12.000ft?
Pécsi emberkék pedig 2hét alatt meghozzák a dolgokat már én is rendeltem tőle, anno még a 250-hez!

Kiaz a birka aki 10.000km után cseréli le az olajat a motorba? Az legyen inkább 5000! Nyugottan kilehet jelenteni az a lelke a bloknak!

Fateromé eladó lesz most! Vmikor felteszem a netre!
Háááát ők az egyedül szervíz, akik alkatrészeket importálnak kawához, szóval mindenki más tőlük vagy rajtuk keresztül szerzi be. A red baron más márkákkal is foglalkozik, gondolom a yakomoto is. Én inkább veszem az imoprtőrtől kisker felár nélkül
yakomoto pécsett, meg redbarom se lassú.. szerintem ezek a kawások elég gyíkok akkor
Megadják 2 évre, és olyan 11-12 ezer kb
Hát karay-nak 6 hét volt mire meghozták a vezérműláncot a Big Bang Kawasakisok. Másik haver 2 hónapja várja, hogy meglegyen a hátsó fékéhez 2 tömítés és azóta semmi. Szal sztem maradjunk annyiban, hogy szerencsés esetben 2 hét
Igen olvastam:D. Ezek szerint a tiéd jó állapotban van...
Soká lesz még tavasz, addíg sokminden történhet. Műszaki mennyibe van rá? Megadják 2 évre vagy csak 1re(általában)?
Benne van a manualban, hogy 10000 km vagy egy év, szal amelyik hamarabb beüt. Én nem fogok 10k kilómétert menni, szóval marad az, hogy telente. Meg hallod, nemrég eszembe jutott egy nagyon cifra 5let, ha az bejön, lehet, hogy az enyém eladó lesz, ha nem sikerül elcserélni. De ne vedd készpénznek, mert tényleg egy nagyon eszement 5let
Ez már jobban hangzik, bár olyan esetben nem az idő lesz a nagy gond hanem a pénz.
mit másfél hónap? két hét simán max..
megpróbálom köszi szépen a tanácsokat:)
ok most néze évente kell
Köszi megint! Igen, egy jó állapotú 14-18 éves motort kellene kifogni . Hát nemhiszem hogy sok szaladgál belőlük, bár biztos sokan vigyáznak rá, gondozzák... ,de gondolom ezekben a motorokban bennevan vagy 40-80000 km(persze nem óra szerint). Bár a km nem minden. Hát nagy lutri lesz az biztos még ha szerelővel megyek is(muszáj lesz, elég sok pénzről van szó).

"főleg ennek a típusnak elég durva blokkhangja van. Csörög-csattog, zörög-morog miegymás, de az nem azért van mert szar, hanem azért, mert kawasaki" Ezzel nem nyugtattál meg, remélem találok olyan szerelőt aki ki tudja szűrni a jó és rossz zajokat...
Még egy "okos" kérdés: olajat+szűrőt évente ajánlott cserélni(pl ha 5000km megyek vele évente)? (még nem néztem meg a manualt, ha benne van, bár nemhiszem)
Ja hülyevagyok már , ha felakad az úszó, akkor nincs benzin, ha lent ragad meg akkor fojtja meg
Ahogy a többiek mondják, valszínű, hogy felakadt(ak) az úszó(k) és szerencsétlent megfojtja a benzin. Ez egyáltalán nem nagy probléma, tankot vedd le és egy kiskalapáccsal kocogtasd végig a karbikat óvatosan, de határozottan, gumikalapáccsal lenne a legjobb. Ez általában segíteni szokott, de ha nem akkor leszeded még mellé a 2 hátsó burkolaltot, a karbikból a kis imbuszcsavarral leengeded a benzint (előtte a csapot is zárd el) és vedd le a karbik tálkáját, így már kézzel is meg tudod mozgatni az úszókat. Ezután jónak kell lennie.
Apróbb alkatrészeket pl tömítések, szimeringek, izzók, szűrők egész gyorsan be lehet szerezni, de ha a blokkba kell valami pl dugattyú vagy ilyesmi, arra számíts, hogy alaphangon másfél hónap, ha egyáltalán tudnak hozni. Egyébként ha a motor jó állapotban van, nem nagyon kell bele semmi. Ide zárójelben annyit, hogy a kawasakiknak és főleg ennek a típusnak elég durva blokkhangja van. Csörög-csattog, zörög-morog miegymás, de az nem azért van mert szar, hanem azért, mert kawasaki. Belpiactól ne parázz, ha kifogsz egy jó mocit, akkor a kopó alkatrészeken kívül semmi nem kell majd bele. Egy fontos dolog a végére, jól mondta zx4r, innen szedd le a szervízkönyvet, abban mindent megtalálsz, többek közt a szervízintervallumokat. Amit meg ne felejts el, az az, hogy 30 ezernél cserés a vezérműlánc és a 2 feszítője. Ha a motorban több van, mint 30, akkor kérdezd meg volt-e cserélve, ha nem akkor amint megvan azonnal rendeld meg és csak akkor menj vele, ha benne van az új, mert nagyon be lehet fürdeni vele, egészen addig, hogy teljes szelepsor és hengerfej, ami igencsak vaskos számla lehet. Szóval ami ne legyen szar azok a féktárcsák és a blokkba ne kelljen belenyúlni, ezen kívül szinte mindent meg lehet csinálni saját kezűleg.
Na lekéstem, de egyre gondolunk.
Hali.
Nem lehet hogy felakadt valamelyik úszó a karbiban? Nézd meg hátha. Próbáld megkocogtatni kívülről valamivel, vagy szedd szét.
Ez csak egy tipp, hátha segít.