Na meglestem. Nekem ugyanannyi lenne a biztosítás ha 350 ccm feletti motort veszek, legyen 600as vagy 1200as. Ezek szerint csak a 350 alatti illetve feletti kategória van? Valaki tipp?
Na az az 50 ezer/pár jobban hangzik . Nem hiszem hogy kezdőként nagy szükség lenne a sport gumira :D. Igen azt gondoltam hogy fel kell emelni a motort.. Csak gondolom a fékek meg lánc miatt nem egyszerű kiszedni, de megnyugtattál hogy nem vészes. Viszont összerakni gondolom izgibb:D.
Motornál meg kell emelni, és ki kell venni a kerekeket, meg ki kell centíroztatni, mivel gondolom, nincs külön felnizett pót gumód :D
Ha már csináltál nem para.
Gumi mennyit bír? SZerintem mindenki mást mond. Sport kb egy szezont, és újonnan kb 50 000 darabja.
Én 1 éve vettem conti road attackot, 50 000 ért a párat, az első még nem is látszik, hogy kopott volna a hátsó pár milit. Utcai, sportos vezetéshez jó, és tartós. A hátsó lasabban kopik, mint a sport. De hát pénz kérdése. Ez viszonylag jó hüvösebb időben is, és esőben. De mentem sporttal, na az tapad, mint az állat. Ámbár hidegben jobban csúszik.
SZerintem vegyél elsőnek valami Road Attack, azaz valami se sport, se utcai, hanem a kettő közöttit. Kevésbé kopik, mint a sport, de jobban tapad, mint a normál. Abban sok élményed lesz kezdőként.
Nekem ez jött be.
A többiek majd megmondják, nekik mi a helyzet.
Kösz!Az lesz, ha nem tudja senki, csak sokat kell vele sza.akodni mire pontosan behatárolom.
Még 1 kérdés: az új gumik(első-hátsó) kb hány ezer km-t bírnak nagyságrendileg(átlagos használat mellett)?
Ja és egy otthoni keréklevétel kb mennyi időt vesz igénybe elöl-hátul? Kocsinál pár perc, de motornál gondolom más a helyzet.
De most nem akarok hülyeséget mondani.
Menjél fel az allianz oldalára, és van díjkalklátor, meg kgf, aszem a rövidítése a kötelező gépjármű felelősség biztosításnak.
Nézd meg, de lehet valaki meg is mondja a fórumon.
Hahó!
Tudja valaki biztosítás szempontjából mikor van nagyobb kategória? Mert 350 ccm felett többet fizetsz, (400as pont szopó :S), de ezen felül van még ccm határ vagy csak ez az egy van?
zxr400asról ráülni egy 600ra az élménynek számít vagy jobb ha 400 után legalább 750 jönne? valakinek tapasztalat?
Pont hogy rájött nem elég mégse a 400-as! Az enyémet akarja átvenni vagy vesz egy z750-et mert muterom meg hajtja hogy vmi "túrűsabbat" kell venni!
550 lesz az ára kb szerintem! Erről ő fog dönteni!
Vmibe esetleg szeretnél tudn akkor csak szólj!
Ez a mondatom elég értelmes lett
Tehát
Vmit szeretnél még tudni vagy kérdezni a motorral kapcsolatba csak szólj
Honnan is tudod, hogy fateomé jól megy? Amugy igen nagyon jólhúz én is sokszor meglepődök a fürgeségén!
Sajnos a karbikról nem tudok képet küldeni neked! Inkább csak külső képek vannak róla!
Csővek nemhiszem, hogy számítanak, mert ezen is az egyik egy ponton elvan repedve, de egyáltalán nem vészesen, ezmiatt tuti nem lehet!
Vmibe esetleg szeretnél tudn akkor csak szólj!
Nektek a fékbetét milen formájú? Ebbe mikor elősőr rendeltem betétet 94utánit rendeltem teljessen mást hoztak! Majd megrendeltem a 9 elöttibe az megint másvolt és végül az rr betét lett jó bele! Érdkelne hogy a két beszálítónak rossz a papirja vagy tényleg van valóságalapja a dolognak!
Faterod gépéről tudsz valami képeket mutatni?
Mármint olyan érdekel, ahol látszanak a karbik, meg ilyenek.
Kíváncsi vagyok milyen különbségek vannak az enyémhez képest. Ha jól emléxem a ti mocitok elég jól húz. Valami miatt az enyémet nem érzem az igazinak. (a porszívócső nem funkcionál tönmítéses probléma miatt.) Ez ennyit jelentene?
Előre is köszi az infókat, hogy miben különbözik a normál gyáritól.
Csöpög Illetve remélem csak csöpögött, mert pont most jöttem be, megcsináltam a generátorfedelet normálisan, ha ezután is elindul akkor jön a leszarom, mást már nem tudok vele csinálni.
HOLNAPIG ELADÓ!
170/55ös DUNLOP KR108 vágott slick szép állapotban,vágás óta nem ment egy métert sem,a képeken látható minőségben.Elsősorban pályára ajánlom.Én nem tudtam fölrakatni,ezért eladnám.
Ha érdekel még ma jelentkezz mert holnap visszaküldöm a gumisnak ha nem jelentkezik rá senki...
Ára:15.000HUF
én tavaly vittem vizsgára a motort.. ott 12.650 volt.. haverét meg most vittem 1 hete az övé meg 10.400 volt.. tehát ahol 5000-ért cisnálják add a cimet és jövöre odamegyek :D
Minden olajcserélél cserélek szűrőt is. De Én tavaly augusztustól a motorba beletöltöttem 7 liter olajat eddig, a vicces az, hogy 3 liter kell bele és sosem folyt ki fent... Szal én folyamatosan cseréltem benne az olajat eddig, még ma egy tömítés és után ha nem hagyja abba az olajcsöpögést felgyújtom
Vagy vmi más jó helyet esetleg tudtok?
köszi
Ha már csináltál nem para.
Gumi mennyit bír? SZerintem mindenki mást mond. Sport kb egy szezont, és újonnan kb 50 000 darabja.
Én 1 éve vettem conti road attackot, 50 000 ért a párat, az első még nem is látszik, hogy kopott volna a hátsó pár milit. Utcai, sportos vezetéshez jó, és tartós. A hátsó lasabban kopik, mint a sport. De hát pénz kérdése. Ez viszonylag jó hüvösebb időben is, és esőben. De mentem sporttal, na az tapad, mint az állat. Ámbár hidegben jobban csúszik.
SZerintem vegyél elsőnek valami Road Attack, azaz valami se sport, se utcai, hanem a kettő közöttit. Kevésbé kopik, mint a sport, de jobban tapad, mint a normál. Abban sok élményed lesz kezdőként.
Nekem ez jött be.
A többiek majd megmondják, nekik mi a helyzet.
mizo
Még 1 kérdés: az új gumik(első-hátsó) kb hány ezer km-t bírnak nagyságrendileg(átlagos használat mellett)?
Ja és egy otthoni keréklevétel kb mennyi időt vesz igénybe elöl-hátul? Kocsinál pár perc, de motornál gondolom más a helyzet.
De most nem akarok hülyeséget mondani.
Menjél fel az allianz oldalára, és van díjkalklátor, meg kgf, aszem a rövidítése a kötelező gépjármű felelősség biztosításnak.
Nézd meg, de lehet valaki meg is mondja a fórumon.
Mizo
Tudja valaki biztosítás szempontjából mikor van nagyobb kategória? Mert 350 ccm felett többet fizetsz, (400as pont szopó :S), de ezen felül van még ccm határ vagy csak ez az egy van?
zxr400asról ráülni egy 600ra az élménynek számít vagy jobb ha 400 után legalább 750 jönne? valakinek tapasztalat?
550 lesz az ára kb szerintem! Erről ő fog dönteni!
Ilyen durva módon csöpögött, hogy ennyit hozzá kell tölteni?
Ez a mondatom elég értelmes lett
Tehát
Vmit szeretnél még tudni vagy kérdezni a motorral kapcsolatba csak szólj
Honnan is tudod, hogy fateomé jól megy? Amugy igen nagyon jólhúz én is sokszor meglepődök a fürgeségén!
Sajnos a karbikról nem tudok képet küldeni neked! Inkább csak külső képek vannak róla!
Csővek nemhiszem, hogy számítanak, mert ezen is az egyik egy ponton elvan repedve, de egyáltalán nem vészesen, ezmiatt tuti nem lehet!
Vmibe esetleg szeretnél tudn akkor csak szólj!
Nektek a fékbetét milen formájú? Ebbe mikor elősőr rendeltem betétet 94utánit rendeltem teljessen mást hoztak! Majd megrendeltem a 9 elöttibe az megint másvolt és végül az rr betét lett jó bele! Érdkelne hogy a két beszálítónak rossz a papirja vagy tényleg van valóságalapja a dolognak!
Faterod gépéről tudsz valami képeket mutatni?
Mármint olyan érdekel, ahol látszanak a karbik, meg ilyenek.
Kíváncsi vagyok milyen különbségek vannak az enyémhez képest. Ha jól emléxem a ti mocitok elég jól húz. Valami miatt az enyémet nem érzem az igazinak. (a porszívócső nem funkcionál tönmítéses probléma miatt.) Ez ennyit jelentene?
Előre is köszi az infókat, hogy miben különbözik a normál gyáritól.
Mizo
170/55ös DUNLOP KR108 vágott slick szép állapotban,vágás óta nem ment egy métert sem,a képeken látható minőségben.Elsősorban pályára ajánlom.Én nem tudtam fölrakatni,ezért eladnám.
Ha érdekel még ma jelentkezz mert holnap visszaküldöm a gumisnak ha nem jelentkezik rá senki...
Ára:15.000HUF
3.8. Érvényesítő címke kiadása, pótlása 420.-
3.6. „Műszaki adatlap" kiadása, pótlása 1 190.-
nemtom mi kell még..
http://www.nkh.hu/content/view...
Adamfzr nek 250-es motorja van azért kevesebb a műszaki gondolom!
Ja és grat a barátnődhöz "Ádám?", nagyon jól néz ki!
vitka akkor ezek szerint Te 2.-ik olajcserénél cserélsz olaj szűrőt is! mert azt is úgy irja minden manuál!