Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, még augusztusig kint vagyok Angliában.
Szerintetek a 400-as "bubos" plexijet ra lehetne rakni a 250esre? Vagy sokkal szelesebb a 400as feje?
Hali! Külföldön vagy még, esetleg már hazaértél?
nem egy matyóhimzés... bár nekem kimondottan tetszik és a lényeg hogy a célt szolgálja grat hozzá
Hali! Szerintetek milyen? Saját kezűleg csináltam! Lehet kicsit hosszú :S. Am a bukógombáról van szó :D
Szép nyári napos délután 1 Kakucs?
Hát hidd el, nekem is volt k*rva jézuskázás. És mostmár én is kiveszem a kulcsot mindíg. Azt hittem más is olyan, mint én, ha ki akarom próbálni, akkor először kérem, és egy óvatos kört megyek vele. Nem idióta módjára szó nélkül. Már csak azon megy a para, nehogy baja legyen.:S
ha velem ilyen lenne megvárnám még visszajönne az illető és egy kérdést tennék fel neki.. " Fej vagy gyomor? " Alap hogy megkérdezi ha menni akar vele ekkora parasztságot a legjobb haveromtól sem tűrnék el... ha kéri talán odaadom.. na de igy? ( ezért veszem ki mindenhol a kulcsot )
Sanya jól kezeli a helyzetet
jaja, nem rossz. Először furcsa, meg a megszokás a régi módszert használná, de két kör után rájössz, hogy valójában zsír
hali! motor szereléssel foglalkozunk, ha valakinek ilyesmire lenne szüksége írjon! a műhely Bp-n van handula@t-online.hu
Erről már olvastam én is! Versenyzős váltás ugye?! Holnap a czetkán biz isten kipóbálom,azt majd nézhet mindenki amikor pirosnál, zastava mellett zöldre és után, úgy váltom be a sebességetket,mint a pinty.
A heveroknak meg ne add oda mert tönkre teszik,ők ezt nem gondolhatták de nem is érhetik miért.Tudod nőt,motort kölcsön nem adunk. Lehet nem látták, vagy nem volt világos a motor matricázása, hogy az nem tréfa hanem a te versenymotorod!
Persze hogy nem engedi Normális...
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni. Egy ZXR-400-am van. Tegnap lementem egyik haveromhoz. Nála volt egy harmadik srác, egy közös haver, aki szintén szeret motorozni. Leraktam a gépet, és beszélgetni keztünk, mire egyikőjük rápattant, és beindította. Gondoltam kicsit odahúzigálja meg meghallgatja, mire azt látom ,hogy már megy is vele. Nem is lenne ezzel volt a gond, csak nem tudtam már közölni vele, hogy a váltó meg van fordítva. Szépen be akarta rakni 1-be (ami az én esetembe 2. volt), majd egy bő kihúzatás után felkapcsolt volna kettőbe (nálam ott az 1-es), aztán rájött, hogy mi van. A szívem megállt, hogy szétkurta a váltót. Mikor visszajött egyből izélt, hogy ne aggódj, csak üresbe dobtam, nem vette be az 1-est. Kérdésem az lenne, hogy valakinek van e hasonló tapasztalata, hogy magas fordulatról tényleg nem engedi 1-be? Esetleg az elképzelhető, hogy valami megreccsent benne, és csak később fog jelentkezni? Válaszotokat előre is köszönöm.
valaki tuja h zxr 250-es a hátsó fogaskerekéhez milyen csapágy kell?és hol lehet kapni?mer parás...
Ne haragudj, de engem erdekelne...mirol van szo?
Hát srácok rendesen csalódtam az 1 ik srácban az itteni fórumtagja na de nembaj én vagyok a hűje h hitem neki mert ugyanis mesziröljöttember aztmond amit akar csak tudnám akkor h mért hitegetett és én még azt hittem h vannak rendes emberek.
kösz evribádi majd mindent szépen sorba meglesek...
mentem az új akksival, ugyanolyan. gyorsabban tudja tekerni meg nem hal meg két fordulat után, de melegen elég nehezen indítja be. hidegen semmi baj pöcc röff. még tolni hál' istennek nem kellett azóta
Még megnézheted az önindítódat is, hogy a szén (igazából bronz) kefék nincsenek-e megkopva. Lehet elkoptak, és csak ezért szenved. Ilyenkor az akudat megeszi, de a nagy teljesítmény felesbe megy el. Ilyenkor zrlati áram terheli szegény önindítót, és azt is képes leégetni. max 1000 hufért egy lada, vagy valami hasonló méretű autó bronzkeféit megkapod, és be is tudod csiszolni. Ladáé, ha van türelmed, kb 200 huf, eredeti japó kb 4000. szóval 30 percet megér vele szórakozni.

Mizo
sziasztok nekem is perezonál a lábtartóm annyira nemis inkább a kormány markolaton érzem .... ez kormány csapágy miatt lehet? meg ha fékezek én ugy hallom mintha koppana de lehet hogy ezt már behaluzom ...
hány órás muna lehet ezt meghuzni vagy nem lehet rajta huzni muszály cserélni mert inkább elviszem szerelőhöz
akksi nekem is csinált ilyet, amikor meg nem mentem vele egy hétig akkor beindult simán. ma vettem bele újat, eddig jónak tűnik. nem belevaló akksi volt benne meg "csak" 8 Ah-s
Az hogy melegen nagyon nehezen indul, azon ne lepődj meg, a legtöbb karbis gép ilyen, de főleg a mi szériánk. Mikor tűzforrón leállítod a motort, felbuborékosodnak a karbik és ezért nem indul be. Nekem is bejátszotta a múltkor, megállítottam melegenn aztán egy perc múlva nem indult, a végén tolni kellett. Szóval ezen ne lepődj meg. Az meg h lemerül az akksi az tuti töltéshiba, szerintem a feszültségszabályzó környékén nézz szét.
több dolog lehdt.gyertyahiba,szelephèzag,vagy karbi beàllitàs.a töltèshibàd ettöl független.ezek a tipikus lehetösègek,de lehet egy testhiba is,az magyaräznà mind2 hibàt,nèzdmeg a blokk testkàbelèt,nem e koszos,laza.üdv
Ja és néha olyat is játszik hogy teljesen lemerül az akksi..annyira hogy alig tekeri meg az öninditot... ha lámpa nincs rajta menet közben, akkor is.. nem vágom mi van :S