Nekem nem kell felújítani. Viszont átépítem 85%-os pályagépnek. Elég volt egy évet végigpályázni gyári idommal.
Kap új láncot -2, +2 foggal, fém fékcsövet, olaj, gyertya, pályaidom. 180-200 000 körül lesz és ha minden jól megy ilyesmi kinézete lesz.
Na végre egy értelmes hozzászólás. Felújítás: vétel után kapott olajat szűrővel meg fékbetétet, de most télen kell rá pár cucc. A plexit le kell cserélnem egy átlátszóra, mert ez ami rajta van még viccnek is rossz. Kell rá két fogaskerék meg egy lánc mert kopva/nyúlva van nagyon. 2 gumira is szükség van, mert kopott és kocka mindkettő és egyik sem gyári méret. Annak ellenére, amit tuning mondott, a blokknak nincs rossz hangja és remélem tényleg nincs baja, mert nincs keret blokkfelújításra. Szerencsére van egy ismerősöm, családi jóbarát aki karbiszinkront és szelepházag állítást ingyen megcsinálnja (nyugodtan lehet utálni ).
Szal szezon kezdetén ennyi várható, kb 50000 lesz összesen. Neked hogy áll a gép? Alkatrészek megvannak? Mikor rakjátok össze?
Speciel nekem semmi azon kívül, hogy kicsit hamar kezd el anyázni, gecizi stb. Egy idő után elkezdett furdalni a kíváncsiság, hogy vajon élőben is elő merné-e ezt adni?
2T való lenne utcára is csak sajnos az a baj,hogy amig havi fixet keresünk ha legálisan élünk meg meló meló mellett tanulunk is addig 2T ről csak álmodozhatunk utcára.
Ugye egy évi 10-20e km es menet 2T vel nem kis pénz(sok olaj,motorikus fentartás,stb.
Majd ha teli leszek lével agyontuningolt 250 2T -vel fogok utcán is járni.
4. saját véleményemédet szeretném megvétózni.
A 60-80lóerős 2T CSAK Pályára való. Utcára 4T kell. Vagyis az való.
Ez a személyes véleményem nem kritika.
Őszintén mondom nem hiszem, hogy kawabiker komolyan gondolta amit írt. Én humornak szántam, gondolom Ő is. Biztos nem véletlenül rakta ki a rengeteg XDDDD-t.
nono:
1.aki a viccet nemérti szarok rá!
2.jóból is megárt a sok tehát ccmből is,egy idő után már kezelhetetlenség rovására megy a motor ereje!
3.tény okoztam én már meglepetést emberkéknek 50es meg 125ös gépekkel is
4.saját vélemény,hogy utcára egy 100-130Le körüli 4T vagy 60-80Le körüli 2T az ideális ami már erős de még kezelhető
5.oda írok ahova akarok aki felkapja a vizet azt meg letojon,mert aki igazán ismer tudja,hogy segítőkész jófej motoros vagyok
6.van pl. zxr400 tulaj cimborám is,tehát nemnézem le az ilyen motor tulajokat bár a sors ironiája eladó a gépe és ő is 7R t szeretne :)
énis olyan szivesen olvasom ezt a 10 000 hozzáslást a veszekedésekről mi lenne ha motorjainkról dumálnánk nem a szegénységi bizonyitványt villogtatnátok miértnem válaszoltok inkább arra kinek mit hozott jézuska motorral kapcsolatban? ki hogy állfelújítással? stb
volt az Évi kanja az állandóan kerekezet vele szóval szimmeringek ... akkor anno a felni is felvolt ütve
üresben tiltás , szelephézagos hang, fogaskerekek is szarok voltak rajta mikor néztem. meg elindulás mindig 1esben és tiltás volt. amit csak eltudsz képzelni ütve vágva volt ...
Az előéletét én most tapasztalom. Volt mit csinálni rajta az tuti. Az esésről meg tudtam már a vételkor. Nemtom mennyire emléxel vissza rá, de lécci írj már nekem példákat, hogy miket csináltak vele, mit jelent az konkrétan, hogy rossz élete volt? Nem fikázódni akarok, csak szeretném tudni, hogy mire számíthatok, a motor melyik része igényel figyelmet.
Nagyon jók vagytok srácok, öröm olvasni titeket. Csak azt sajnálom hogy ilyen gyorsan megegyezésre jutottatok, olvasgattam volna még pár napig az anyázást :))
ugyanaz vele a baj mint régen az rs topicban, h egy rohadt nagy tapló.
én sem mondom meg h hol lakok, de én legalább garantálom ha kijön egy kawaestére, ott megtalál és elmondhatja nekem a véleményét. csak sajnos csilivili metálkék fényezéssel meg karbon visszapillantóval és angel eye-al nem szokás iyen helyen megfordulni.
MELLesleg láttad volna nyáron menni vele ördögi látvány volt
am. a mocit én is néztem 500huf körül árulta. csak aztán tudtam az életét meg láttam milyen gondok voltak vele és így vettem egy RS-t
nem jártam jobban de ezzel megtanulok motorozni
Kap új láncot -2, +2 foggal, fém fékcsövet, olaj, gyertya, pályaidom. 180-200 000 körül lesz és ha minden jól megy ilyesmi kinézete lesz.
Szal szezon kezdetén ennyi várható, kb 50000 lesz összesen. Neked hogy áll a gép? Alkatrészek megvannak? Mikor rakjátok össze?
Ugye egy évi 10-20e km es menet 2T vel nem kis pénz(sok olaj,motorikus fentartás,stb.
Majd ha teli leszek lével agyontuningolt 250 2T -vel fogok utcán is járni.
A 60-80lóerős 2T CSAK Pályára való. Utcára 4T kell. Vagyis az való.
Ez a személyes véleményem nem kritika.
1.aki a viccet nemérti szarok rá!
2.jóból is megárt a sok tehát ccmből is,egy idő után már kezelhetetlenség rovására megy a motor ereje!
3.tény okoztam én már meglepetést emberkéknek 50es meg 125ös gépekkel is
4.saját vélemény,hogy utcára egy 100-130Le körüli 4T vagy 60-80Le körüli 2T az ideális ami már erős de még kezelhető
5.oda írok ahova akarok aki felkapja a vizet azt meg letojon,mert aki igazán ismer tudja,hogy segítőkész jófej motoros vagyok
6.van pl. zxr400 tulaj cimborám is,tehát nemnézem le az ilyen motor tulajokat bár a sors ironiája eladó a gépe és ő is 7R t szeretne :)
üresben tiltás , szelephézagos hang, fogaskerekek is szarok voltak rajta mikor néztem. meg elindulás mindig 1esben és tiltás volt. amit csak eltudsz képzelni ütve vágva volt ...
Tyt jó az első 5 RSes képed. de az a macskaszemes
én sem mondom meg h hol lakok, de én legalább garantálom ha kijön egy kawaestére, ott megtalál és elmondhatja nekem a véleményét. csak sajnos csilivili metálkék fényezéssel meg karbon visszapillantóval és angel eye-al nem szokás iyen helyen megfordulni.
am. a mocit én is néztem 500huf körül árulta. csak aztán tudtam az életét meg láttam milyen gondok voltak vele és így vettem egy RS-t
nem jártam jobban de ezzel megtanulok motorozni