Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom,szervízbe kell vinni.Látatlanba nem lehet pontosan belőni a bajt.Hívd a KAWASZATI-t.
Ilyeneket ne irogass, mert egyre jobban kezdem sajnálni hogy nem vártam még és vettem volna akkor egy újat .
hali!

http://www.kawasaki.com/Produc...

létezik hogy csak 3500$ legyen az ára? 3500*177= 620.000 Ft!
Sziasztok!

Calvatti kétrészes púpos CE protektoros bőroverallok fekete, piros, kék színben minden méretben 69.900Ft-ért. Érd: itt, vagy 30/6860076. (Fényképet tudok küldeni)
Nekem gyári dobom van, csak folytásmentes, mert olyan brutál egy hangja van hogy 200KM után már nem is nagyon hallottam vagy fél óráig semmit. De lehet maga a lenti csőben a 4-2-1 ben van a folytás, vagy valahol máshol?
Valami pedig nem stimmel.
Nekem akkor csinálta ezt motor(FZR250),amikor "tunung dobot" raktam rá ami folytotta mint állat.
A Kawaszati-nál próbálkozz,nagyon jók.Tel.:66-64-798 BP.14.ker
Már megtörtént, volt rendes kawa szervízben. Teljesen át lett nézve, szelephézag, vez.lánc, karbitakarítás és állítás, mégse megy 150 fölé. Egyszerűen hiába húzom meg mégjobban a gázt nem megy a fölé. Pedig mondta a szerelő hogy mikor szétszedték a blokkot, nagyon rendben volt. Semmi nem volt benne elkopva meg halálrapörgetve, jó gazdái voltak elöttem. Így csak valami folytásra gyanakszom.
Mivel Eu-ban nem forgalmazták soha,csak a japán folytás van benne(40-45le évjárattól függően)
Le kéne pörögnie a pirosig,kb.180-at kellene mennie.Vidd el szerelőhöz,lehet hogy csak a karbit kell kipucolni és belőni.
Huh gyerekek tegnap este és ma reggel (4kor) megtettem vagy 500 Km et a kisgéppel, hát mit ne mondjak nagyon megy! Bár azt nem értem miért csak 150 el megy de nemizgat mert nem hajtom annyin. De akkor is, miért van az hogy 6.osban 12 000 ig húz mint állat és aztán ott megáll a fordulat? Van benne valami európai folytás, hogy lehetne kivenni?
de legalább van egy ilyen kategóriás sportmoci a piacon, mert ha eddig megnéztük a 250-eseket újonnan egy darabot sem gyártottak(mármint sportmocit) szóval annyi előnye van, hogy a gazdag majmoknak nem kell egyből 600asra ülni a tzr50 után hanem van még egy lépés...bár amennyi eszük van gyakran kihagyják
amit belinkeltél használt géped azt én meg azért nem venném meg mert ugye bár a 250 es jogsi csak 25 kw ig szol ez meg nem éppen annyi szoval ehez már kell a nagyjogsi akkor meg már kicsit több a 400 as és aztmondják valamivel jobb......... az új emg hát most mennyiért adják 1.5 millió hát :S elég sok érte sztem annyiból emgveszel 2-3 régit is:D
Ehhh,CBR 125 nagyban...
Hát nem is több.
Bizony.
szeintem biztos lesz vagy 25 lóerő a féket elnézve...
Ez sor kettes,és a futőmű+fék is egyszerűbb a ZXR-nél.Ez inkább tesco-gazdaságos gép lesz.
Ezt én nem venném,mivel nem gyári az idomok fényezése.Ergó pereceltek vele.
Az attól függ mennyiért veszed.De ha kifogsz egy jó állapotút-jó áron jobban jársz szerintem.Azért 400e körűl találni ha utánajársz.
De egyébként akkor csak jobban megéri egy motorhibásat venni, azt utána van egy motorikusan teljesen uj mocim...
Pl.1db szelep kb.8000ft! És ugye 16db van...
Hát egy teljes motorgenerál(dugó,csapágy,szelep,stb+munkadíj) tuti 200e fellett van.
És az csak a blokk.
Nem biztos.Nagyon drágák az alkatrészek!