Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostmár nem lehet megoldani a motorok korlátoztatását a rohadt teljesítményadó miatt. Mert ha valaki most csinálná akkor adócsalást követne el és azért nem csak pénzbüntetés jár hanem szabadságvesztés is. Szóval dutyi. 2 évvel ezelőtt meg előtte virágzott a motorok papíron való "lekorlátozásának" üzlete. Az én 400-as gixxerem is Ak.-s papírral vezethető, de van olyan ismerősöm akinek a honda cbr900rr-je is korlátos papírral rendelkezik és a rendőr még semmit nem mondott rá. Ha egyszer már korlátos a papírod utána nem fognak baszakodni veled. Ez a tapasztalat.
nem kő beszarni, be kell vállani a nagy vasat, és akkor aggódni ha nagyon dől!
2. lett De az is elég volt
Talma Első lett!
Hülye Faubel ennyi esze van!

Ja hát nézd meg a profilom mindent leírtam!
születési év meg minden baromságot!
Hát csak tuti fel fog ismerni v ki de annyira nem érdekel !

http://en.wikipedia.org/wiki/K...
baz ez tényleg nehéz!
Nézzétek meg!
Vágod.Nem is az a nehéz hogy mennyen vele az ember.Hanem ha szükség van rá tolni ide-oda.Azért a 750-es 200kg környéke.Nem mondhatom senkinek,hogy bazz segíts már arrébb tolni mer nem bírom.
Az mért baj hogy sokan rádismernek?
szkráccs!
Itt a faluba egyik ürge is 165 magas kb 55 kg és zx7r-rel rohangál. De még mindig nem tudom hogy bírja elvezetni azt a hajót.
Amugy nem jársz messze a gondolataimtól mert már nagyon sokszor forogtam rajta,hogy 750-est vegyek de akárhányszor fontolgatom mindig odalyukadok ki hogy ez bizony nagy lenne nekem:)
Mert hát nem csak annyi,hogy ráülök és megyek azt a garázsbl ki kell tolni meg ilyenek.
Számomra ez a problem
Hát nem sikerült nevet váltani
Nevet váltottam mert sokan rám fognak ismerni
Értelek monnnyuk az tényleg nem sok

De Stoner is csak 63kg és 150kg gépen ül!
Én meg 173cm magas vok és 75kg
Amúgy Moto Gp ben a legnehezebb versenyző John Hopkins!
173cm 73kg

A felszerelés meg kurva fontos!
Én protektoringet ajánlom nem a full protektoros dzsekit mert az nem olyan erős mint az ing!
Csak azt hozzáteszem,hogy 200 környékén majd beszartam.Egyáltalán nem vagyok profi,750-est meg csak azé nem veszek mert kibaszott gizda gyerek vagyok 165cm 41kg
Szerintem így érted,hogy miért 400-as
Nem is nyalok csakhát a 400 es nyomatékosabb meg + 14 lóerő azt kész a vége meg 220 - 230

De ő már ment 200 al és akkor jobb lenne egy 750 es mert nekem egy 750 es az álmom !
Na az már 120 paci ! és odabasz!

Kawasaki forever!

oliver kiáll mellettem thx
max 130? első héten max.. aztán belejössz, ked is lesz, és hasíítás!
nyalller! amúgy öcsi zxr-e ma ne mment úgy mint emlékeztem.. kicsit uncsi volt.. mondjuk full szélvédelem nélkül éreztem, de mégis.. ma sem mentem árpád hídon 150 felett.. kurva forgalom. de zxr rulez.
De volt csak nem ilyen penge gépek!
De most rakom korlátozottat szal kell v mi gép!
Szerintem látnál motorozni röhögnél:)
Azé én nem hajtanám szét a kawát!

Szal max 130:))

De nem akarok 125 öst

Te meg ne 400 ast vegyéé hanem 750 eset!
Sztem mert tuti profi vaagy!
Miért? Én is ezzel a 250 essel kezdtem. Előtte nem volt semmilyen motorom. Csak annyi hogy haverom simsonjával mentem párszor és 150-es robogóval vizsgáztam. Amúgy a 250 es és 400 as zxr között nincs sok külömbség.
Teljesen értem.
Nem volt még amugy semilyen mocid?Mert akkor szerintem nagy falat lenne kezdésnek egy ilyen gép.Akkor inkább valami kis 125-ös szerintem.De ne olaszt hanem valami NSR vagy TZR.Csak tanács.
(csak percenkénti 18000 fordulat)
Nade figy ha én megveszem motorod akkor az olyan számomra mint 1 kindertojás!
Nem vagyoki nagy motoros sőt !
Először legyen jogsim és utána megnézem (nézhetem)!
De ha te 490 ért adod a 93 ast akkor én ha találok egy szar 96 ost és csapágyaztatom perselyeztetem dugózom akkor jobb gépem van?
És lehet hogy kevesebből megúszom!
Ez egy kurvajó kis gép de valjuk be percenkénti "20000" fordulatnál melyik 14 éves persely nincsen megreped ve vagy akár töredezve!
érted!
Én vennék szivem szerint egy 400 ast de nem tok még annyira motorozni hogy rámerjek ülni!
Azé kell kisdebb!
250 es is nagy kihívás nekem!
És 400 450 nél többet meg nem akarok költeni!
Igen.Én sajnos szeretem neki húzogatni,és nem vagyok vele tisztába hogy mennyi a tűréshatára.De azt nem is szeretném megtalálni Ezért lenne jó a 400-as,de arról még nem tudok sokmindent.
Egyébként eljöhetsz bármikor megkukkolni a mocit,+kipróbálni.
Én hajdú-biharban Kabán lakom.Gondolom te valahol dunántúlon.....
Általába ez mindig így van.Nekem Veszprémbe kellett elmenni a gépért
"Jelenleg ZXR250-em van csak tartok tőle,hogy hamar kipurcan."

Nem kell széthúzni és akkor nem szakadsz szét !

Hát értelek mert 400 as az drága de ha van olcsóbban akkor inkább veszek 400 ért és újraperselyeztetem mert akkor az nekem lehet jobban megérné!

Érted!
Nem kötekedni akarok csak mondom !
A minimum amiért eladom a vadat 470Eft.Ez az az összeg ahol még nem vagyok minuszba,és hasznom sincs.Tehát pont pénzemnél vagyok.Ha ezt az összeget nem kapnám meg érte,akkor megmarad s nem veszek nagyobbat.Amugy én már adok hozzá eredetiségvizsgapapirt is,még ilyene nem volt a mocinak, de mostmár ez kötelző az átírásoz.Ez alapból 17900ft volt.És még szerkóra sajnos nem tellett.Pólóba meg melegítőkbe szoktam küldeni.Szal ha esnék szétszakadnék.
Szkráccs ha igaz amit oliver mond is a forgalmiba 249ccm van beírva és én megkérdem rendőr ismerősöm és azt mondja lehet akkor keresheted a zxr 400 asod !
Csak az árból kéne faragnunk monnyuk 1 negyven ezrest
Mert nekem még cuccot is kell vennem

De persze semmi sem biztos ez is csak 70%
de ha addig meglesz es ha tényleg igaz amit oliver mond akkor nagy az esély!
Ja a műszaki 2009.04.27-ig érvényes
Ha lövöm bivalyba,forgatom 14-15000-ig akkor 5l talán 5,5l. Szolídba pedig már jöttem ki valamivel 4l alatt is. De a nagy átlag 4,5l.
oké

én is rendőr leszek ám
remélem
de én nem fogok kibaszni veletek csak városba ne menjetek gyorsan!

megfontolandó oliver!
Köszi a tippet!