Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. 5000-ről mire 2000-re leér eltelik vagy 4-5mp.Normális vagy sem,csak nekem tűnik furinak?
Ha a fékbetétekről lekopik a fékző réteg tudnak valahol olyan réteget tenni rá,vagy mindenképpen új betétek kellenek.Mert elöl mind a 4 totál kopott és anyagilag fájna ha újakat kell vennem!
amúgy öcsi zxr-ében lett olaj cserélve és egész jó hangja lett.. talán nekem is kéne..
neem, ezzel is meg minden eddigi motorommal kellett szarakodni.. kurva sokat kell forgatni h megteljen a rendszer benzinnel.. no para..
hát hosszas indítgatások után már meguntam vártam vele egy kicsit és utána probáltam és beindult de a gázzal játszanom kellet mert különbön lefuladt volna. Amugy ilyen probléma nincs a yamahával 250esel? Ilyen tartalékos ha leáll alatad a motor és tartalékra tekered egyböl utána pöcre indul ?
mennyire nehezen? de a leáállásra: ha a normál is fogy ki úgy értettem, akkor is kiürül a rendszer, hiszen azért kezd leállni a motor..
jo de nekem utána mikkor beértem a vározsba piros lámpánál ügye behuztam a kuplungot hogy üresbe tegyem meg a gázt is visszaengedtem még gurulásba voltam és leállt tartalékon és utána megint volt vagy 5 perc mint neked beindítani de érdekes mert utána már nem csinált mikkor kivettem üresbe meg elengedtem a gázt ment alapjáraton normálisan. Aztán ma meg tankolni akartam és vissza állítottam a csapot miután tankoltam és már nem indult azát ugye toltam egy ideig aztán jött segíteni a rokonom betoltuk és hoppá ismét elindult de akkor már on állásnál volt a benzin csap. Ezt nem értem hogy müködik akkor most ha tartalékra teszem akkor várni kell egy keveset hogy lehesen indítani hogy folyon bele a benzin vagy mi? mert azt mondják hogy ha tartalékra teszem elvileg egyböl kéne hogy induljon utána. Pedig mielött kimentem tankolni elötte res-en volt mikkor kiáltam a garázsbol és egyböl indult, északára nem csavartam vissza a csapot on állásra!
Amugy az mitől lehet hogy melegen olyan nehezen esik vissza a fordulatom.
A tanksapkán keresztül kell hogy levegőt kapjon a moci különben a vákum miatt nem tud a nafta folyni.Amugy enyém is sipol mindig a sapiál,az nem gond.Egyszer én is járam ugy hogy leállt a gép mert már tartlékot kivánt,és volt vagy 5 perc mire beindult.
hát a normál(on) üzemmódon mentem és éreztem hogy esik vissza a fordulat hiába huztam neki a gázt már nem is reagált rá aztán leált allattam és utána tettem át tartalékra(res)-re szoval a tartalék nem volt kifogyasztva, és elég nehézkesen indult. De most még arra is gondolok hogy nekem a tanksapkám elég szar mert nehezen lehet zárni meg elvan deformálodva és lehet hogy levegö be tud menni mert ha jol tudom annak légmentesen kellene zárnia meg mindig tankolás után sípol , bár ez lehet hogy nem attól van. De például az a izé sincs már meg a tanksapkán ami a kulcs lyukra rá szoktak hajtani az a takaro izé (már igy vettem sajna ). most majd megfigyelem ha legközelebb tartalékra kell állítani hogy viselkedik. amugy pri üzemmód mire valo pontosan mert nem vagyok benne biztos hogy az amit mondtak
hát, na teljesen kifogyasztod, vagy a tartalékot teljesen, akkor bizony az egész rendszer kiürül, és azt tele kell szívnia, így be-beröffen, de még nicns elég üzemanyag (tüzelő pontosan ) benne, így lefullad, de néhány próbálkozás és beindul.
Sziasztok Az szerintettek mitöl lehetett hogy kifogyott a benzinem és tartalékra tettem és utána olyan nehezen indult be csak töbszöri probálkozásra meg, szivatoval indult, aztán meg mikkor behuztam a kulplungot és elengtem a gázkart leált, utána meg szintén csak nagyon nehezen indult be de utána viszont már nem ált le hiába, még akkor se mikkor kivettem üresbe normálisan ment alapjáraton, aztán már tartalékon szintén pöcre indult mint normális üzemmódba. Ez mind tegnap történt aztán ma meg egyböl beindul hidegen egykis szivatoval, bemelegítem meg minden, elindulok a benzinkuthoz és ott leállítom tankolok bele 2 ezeré vissza állítom tartalékrol normál üzemmodra (on)-ra és baszik indulni , sikerült addig indítoztatnom hogy le is merült az aksi. aztán eltoltam egy darabig (nem kis darabig) közbe állítotatm a csapot már mindehová tettem pri-ra, res-re is on-ra is de egyiknél se indult be. Aztán sikerült betolni és beindult mivel már csak ugyindult mert aksi lemerült. Utána feltöltöttük és most megy.
Amugy nem rég lett kitisztítva a karburátor meg az üzemanyagrendszer , új benzin szűröt kapot asszem.
be is lett állítva a karburátor. De ezek a problémák tegnap ota jelentkeztek mikkor tartalékra tettem. HOlnap megint kiprobálom hogy indul megyek vele pár kört meg leállítom megnézem hogy indul másodszorra is. Szintettek mitöl volt ez. Egy rokonom azt mondja aki jobban ért hozzá mint én hogy lehet hogy nagyon kifogyasztottam és levegö kerülhetett a rendszerbe és nem bírta az üzemanyagot felszívni, a levegőtöl, de néha tényleg olyan volt mintha már beröffene de aztán mégse. Érdekes de nagyon
Szombat délután K-Ring valaki?
én keresem az elhagyott 5 találatos lotto szelvényemet
ha valaki megtalálná szojjon kösz
Hali!

Keresek komplett motort 89-es ZXR 250 hez

06209375199
www.burmi.hu itt sok mindent találsz,ez így pl 25
Helló! Nem tudtok véletlenül valahol egy eladó első fékmunkahengert 250-es ZXR-re?!
Nincs véletlen valakinek egy eladó első,balos féktárcsája?Mert van benne egy kis behajlás és már idegesit fékezéskor,hogy remeg a kormány?Egyébként milyen árban van egy ilyen használt tácsa?Sürgős lenne és postai utánvétellel kéne!KÖSZÖNÖM
Nekem nincs,sőt még EÜ csomagom se.A multhéten igazoltattak,egyiketsem kérte zsaru,de kérheti!Csak ugy vok vele majd valahogy kimagyarázom.
oké, csak ha megyek és megállít a rendőr akkor az kérheti. Neked sincs biztosíték meg izzókészleted?
Hát figyu az a helyzet,hogy gőzöm nincs,azt sem tudom hol van a biztosiék a moiban,de műszakira ilyesmik nem kellenek.Vagyis tőlem nem kértek ilyeneket.A lényeg,hogy jól fogjanak a fékek,világitson az országuti/tompitott és legyenek jók az indexek.Ja és gyári dob legyen rajta vagyis célszerű mert mérik a CO2 kibocsátást is.Ja meg a féklámpa működjön.(mindkét fékkel)
köszi a segítséget srácok, izzókészlet mennyire kötelezö? Abban tudnátok segíteni hol tudok olyat szerezni?vagy milyenkeet vegyek izzó illetve biztósétékokbol? köszi
Huh.Jó sokba krült neked.Én is magánvizsgahelyre vittem mult hónapban és nekem csak 4800 volt.
Csak lehet hogy a KPM-nél baszakodnak én ezért is vittem magánhoz. Nekem hátsó ledes lámpa, sötétített index, hajlított rendszámtáblatartó.... és még sok más amiért 100%, hogy nem engedték volna át a vasam.
Igen én nekem is 9000 Ft környékén volt valahol.