Amugy valóban az MV a leggyorsabb,de szerintem igen kevés km után is már lennének problémái.Az olaszmotorokról az én véleményem is az hogy roppant szarok(motorikusan) a kinézetük nagyon ász.Haveromnak is apriliája van és mindig van vele valami.Meg már jó pár embertől hallottam ilyen véleményeket.
az új 250es ninja? az eggy sima ZZR250. sprkettő karbival bvagy befecsivel lehet majd rendelni, karbival 30, fecsivel 32vagy3 lóerős lesz. lószar, ilyen kezdő vagy lánymotor, magas kormánnyal.
Azértsem értek 1et azzal hogy yamahában csak r1,r6 mert mértcsak a sportmocikat vesszük példának?quadokban az 1ik legjobb a raptor,grizly stb...Túramotorban enduróban szintén jók a yamahák szal nemcsak r1 rá...Amugymeg állíttólag az fzr eken meg a régebbi yamahákon a karbiból dől a benya nos összekoszol mindent yamaha betegség...de sztem ezsem muattkozik minden tipusnál.Amugymeg biztos orvosolható...
Hát én már az új motorok közül nem nagyon tudnék választani. Mindegyik nagyon szép. Bár nekem mindig is a Suzukik tetszettek jobban. De ha megtehetném, lenne annyi pénzem, akkor habozás nélkül egy MV Agustát vennék.
Miért a 10-15 éves motorjairól minősítettek egy márkát? Egy 250es zxr-t szerintem enyhén nem ennyi élettartamra terveztek hanem inkább 5-8 év szerintem.Egyébként mindkét márka nagyon profi, de én biztos ninját vennék.Ez a vita kb olyan mintha valaki vitatkozik, hogy melyik playboyos csaj kell neki, a szőke a fekete vagy a barna de közben mindegyikért hálaimát zengene az úrhoz
Na mostmár egyre kiváncsibb vagyok,hogy az én moccom be fog-e indulni. Csütörtökön kapok kölcsön töltőt,az aksim fullra lemerült. Utoljára 3 hete mentem a kedvessel,remélem nekem minden rendben lesz. Tavaj ilyenkor még egy 50-es yamaha tzr-em volt,kihoztam a garázsból ahol 0fok volt,kint pedig -5. Szivtó rá,gyújtás rá és második rugásra indult.
Lehet igaza van adamfzr-nek és yamahát kéne venni?
Nézd meg a gyertyákat.
A gyertyák középső részén lévő pólus szeret elfogyni.
ezzel nő a gyertyahézag. Ha van egy tutira 0,8 mm-es lemezed, rakd be a két pólus közé és üss rá FINOMAN!
Ha pedig melegben semmi baja,akkor szerintem nagyobb alapjárati fúvókákra lenne szükséged.
Hát asszem az enyém is szerelőhöz megy. Én nem tudok vele mit csinálni. Ezek a bajok mind azóta vannak mióta a nyáron eldőlt. Utána kezdett szarakodni. És lehet hogy még mindig a karburátoroknál van valami gubanc. Mindenki azt mondta azokat pucoljam ki. De a szerelő azt nem csinálta meg rajt.
Hát nem gyilkolom. Inkább nagyon is kímélve volt. Alig mentem vele.
Először elkezdte, hogy elindítottam ment is szépen megvártam míg bemelegedett és leállítottam. Másnap megin elindítottam és leállt. Gyertyák ki, megpucoltam, visszatettem megin jó volt. Utána jött az, hogy elindítottam ment egy keveset és akár mekkora szivatót húztam neki egyszerűen megállt. Mostmár se szívatóval se annélkül sehogy nem indul el. Mostmár hiába pucoltam meg a gyertyákat is. Egyszerűen fogalmam nincs mi lehet a baja. De az biztos, hogy költeni azt megin lehet rá.
Az Mv Aguszta meg az 1ik legjobb mor!
Lehet igaza van adamfzr-nek és yamahát kéne venni?
A gyertyák középső részén lévő pólus szeret elfogyni.
ezzel nő a gyertyahézag. Ha van egy tutira 0,8 mm-es lemezed, rakd be a két pólus közé és üss rá FINOMAN!
Ha pedig melegben semmi baja,akkor szerintem nagyobb alapjárati fúvókákra lenne szükséged.
Aksi feszültség?
Generátor tölt?
Indítómotor forog?
Gyertyahézag?
Benzincsap?
Van benne benzin?
Először elkezdte, hogy elindítottam ment is szépen megvártam míg bemelegedett és leállítottam. Másnap megin elindítottam és leállt. Gyertyák ki, megpucoltam, visszatettem megin jó volt. Utána jött az, hogy elindítottam ment egy keveset és akár mekkora szivatót húztam neki egyszerűen megállt. Mostmár se szívatóval se annélkül sehogy nem indul el. Mostmár hiába pucoltam meg a gyertyákat is. Egyszerűen fogalmam nincs mi lehet a baja. De az biztos, hogy költeni azt megin lehet rá.
Egy kis segitség kellene,keresnék Kawasaki KLE 500 -hoz láncszettet,irányjelzőket,bal hátsó idomot .
Minden tippet szivesen fogadok .
Üdv .