Eladó KAWASAKI ZXR 250
34 000 km-rel,EARLS fém fékcső+kék eloxált csavarok,gyári idomok! (ritka), mart COERCE lábtartó,új első gumi (elöl 120/70 DUNLOP D207E, hátul 160/50 METZELER MEZ4 (a hátsó kb 500km-t ment) ), új láncszett( D.I.D 520 ), új akkumulátor ( 9Ah a gyari 6Ah helyett), karbon index, új levegőszűrő szivacs,PRO GRIP karbon tankpad, új első karbon kerámia fékbetét (GOLDFREN),sport dob,új teleszkóp szimmering+ CASTROL villaolaj,friss műszaki, törzskönyv, JAGUÁR gyögyházmetál fekete , SLK MERCEDES ezüst csikkal az oldalidomban. 25kw os forgalmija van, de nincs lefojtva , megy mint a veszedelem."A" korlátozottal vezethető.Szép állapotban eladó.Az ár IRÁNYÁR! Csak komoly érdeklődők hívjanak!
06 30 5853227
Én az 1.8 as változatra szavazok. 3 bar on már szerintem egy bukkanó vagy gödör után akkorát pattannál hogy ihaj. :) Nem beszélve a túlfújtság miatt a kissebb futófelületről, és hosszabb fékútról...
Nektek mennyire kell felfújni a gumit?
Nekem 2 ember 2 félét mondott.
Ahol tanultam vezetni, ott azt mondták, hogy előre 1,8-2 bar, hátulra meg 2-2,2 bar.
A szervízes meg hogy előre 2,5 bar, hátulra meg 3bar.
Vicces...
Hát én szerintem az jó lesz bele. Állítólag a fullszintetikusból sokat megeszik a motor. Nekem hozzáértő ember mondta, hogy teljesen felesleges a fullszintetikus utcai motorba. De azért kérdezd meg a többiek véleményét is erről.
Annyi biztos, hogy a full szintetikus sokkal folyékonyabb. Meg azt hallottam, azt utcai motorba felesleges tenni. Az csak olyan motorokba jó az amelyiket páyázni használják.
A korlátlant még az a baj, hogy nem csinálhatom meg. Még csak 19 vagyok. Úgyhogy a papírokkal kell alkotni valamit. Szerintem tudok szerzni olyan papírt , hogy vissza fojtották.
esetleg tömeg lóerő arány, ami valami 0.26 vagy mi, de úgy szól a szabály, hogy 25kw ÉÉÉSSSS ez az arány. így tökmindegy mi mekkora köbcenti meg arány, ah eccer 25kw-nál erősebb.
34 000 km-rel,EARLS fém fékcső+kék eloxált csavarok,gyári idomok! (ritka), mart COERCE lábtartó,új első gumi (elöl 120/70 DUNLOP D207E, hátul 160/50 METZELER MEZ4 (a hátsó kb 500km-t ment) ), új láncszett( D.I.D 520 ), új akkumulátor ( 9Ah a gyari 6Ah helyett), karbon index, új levegőszűrő szivacs,PRO GRIP karbon tankpad, új első karbon kerámia fékbetét (GOLDFREN),sport dob,új teleszkóp szimmering+ CASTROL villaolaj,friss műszaki, törzskönyv, JAGUÁR gyögyházmetál fekete , SLK MERCEDES ezüst csikkal az oldalidomban. 25kw os forgalmija van, de nincs lefojtva , megy mint a veszedelem."A" korlátozottal vezethető.Szép állapotban eladó.Az ár IRÁNYÁR! Csak komoly érdeklődők hívjanak!
06 30 5853227
Mondta is hogy melegben 3,3 ra felmehet hátul, de a nagymotoroknál állítólag így kell..
Nekem 2 ember 2 félét mondott.
Ahol tanultam vezetni, ott azt mondták, hogy előre 1,8-2 bar, hátulra meg 2-2,2 bar.
A szervízes meg hogy előre 2,5 bar, hátulra meg 3bar.
Vicces...
Ak-nál meg max 25kW és max 0.16kW/kg,köbcenti mind1