Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki Nem vagyok én mr2T Én a Majestymet épp úgy szeretem, mint az TZR-em vagy mint az R6-ost
Én is a 2t szerettem jobban.
Ki vitatokzik?
Bár nem tőlem kérdezted, de azért én is válaszolok: 250 2T fogyasztása 5.5-10 ig. Az első kérdésedre szerintem te is tudod a választ...
Nézd meg az adatlapom, nekem is volt már egypár gépem, én is tapasztalatból beszélek... Azért ha a 4Thez hozzá kell nyúlni az is komoly pénz ám... Most nem a karbantartásról beszélek, hanem ha pl.leszakad egy szelep, hajtókaros lesz, stb... És ez nagysárgrendekkel nagyobb pénz mintha a 2T-t újitod fel... És nehogy azt hidd hogy a 4T nem romlik el Csak ha szerencséd van ritkábban Nadenemvitatkozok, jó a 2T is, jó a 4T is, mindegyik teljesen más. Nekem van/volt/lesz mindkettőből
Egyébként ha hirtelen odabikázza az ember a gázt,akkor fölszakitanak kerékre ezek a 2T gépk?
Ja és sportosan közlekedve vele,mennyit esznek 100-on?
Igazat beszélsz
Nekem volt 2t(TZR250RC,NSR250RSP),ÉS 4t is(ZXR250,FZR250).Cak azért írom le,nehogy azlegyen hogy nincs tapasztalat.
Nos,a 2t 2-3x annyit eszik+a Full-synt olaj(5e/l).Igaz hogy nincs vezérműlánc,szelepek tehát ezeket se cserélni se állítgatni nem kell.Viszont ha hozzá kell nyúlni az komoly pénz.Egy dugó-csapágy-stb+munkadíj kicsit többe fáj mint egy vez.lánc csere szerepállítással.
De a 2t cserébe sokkal brutálisabb is,jobban észnél kell lenni.Ha megindúl kapaszkodhatsz az életedért
Amúgy sztem baromság hogy drágább fenntartani mint egy 4T-t... Csak azt hiszik a legtöbben, pedig egyáltalán nincs igy
Semmi nem volt rajta rossz, enyhe idomsérülés volt rajta össz vissz, motorikusan 100%-os volt. Azért adtam el mert nem volt időm használni, azért meg hogy álljon a garázsban tök felesleges volt... A srác már hivott azóta, nagyon elégedett és odáig van tőle
leszettük ami összetört...

ha valaki esetleg tudna segiteni temmet rá egy uj gyujtáskapcsolot és áram is van benne de nem indit az önindito és be se tuttuk tolni . nem értjük mert áram van benne de ha nem is lenne akkor is be tudnánk tolni
ha valaki tudja mi a baja az irjon . kösz
soma race megkérdezhetem hogy mivolt rajta rosssz mert itt meséled hogy milyen fasza és elattad akkor csak arra lehet gondolni hogy valami baja volt? vagy csak amit beszéltünk hogy drágább fentartani a 2 t t?
Köszi mindíg tanul valamit az ember ha belegondolok tleg hülyeséget írtam
Igen, az enyém. Tegnap vitték el Nem tudom mit megy, nem is érdekel, 5.be akasztja az órát, végre 200felett lehet valamivel. Szerintem kicsit felette van a széria 400asoknak, egyedül a ZXR400 van egy kategóriában vele. De ennek van 40kg minusz
ááh, ez akkor készült, annyira nem volt letörve..
Huh!Ez még nekem is fáj.
Tied volt? Na akkor egy hozzáértőtől tudom megkérdezni. Mit megy egy olyan gép és hogy gyorsul? Mint egy 400-as négyütemű? Fogyasztása?
Na de nem offolok, mivel ez ZXR250 topic, vegyetek ZXR 250-est!
"Forditott V blokkos" TZR pedig nincs, az soros 2hengeres és TZR 250 RC-nek hivják (reverse cylinder)
Amit belinkeltél hirdetést, RGV SP az enyém, de a már elkelt De tényleg felesleges összehasonlitani a többivel, teljesen más. A másikhoz meg annyit hogy a dugattyúk jó olajjal 20-25ezer km-t garantáltan elmennek normál utcai használatnál.
Szegény kis zixxer
kisköcsög alkotott..
Már hogyne lenne?!Mondjuk egy Kawa z750?Szentem az minden igényedet kielégitene.Hang,fogyasztás,sebesség,kényelem,kinézet.
nah én olyan moccot szeretnék mely nem eszik 10 lityót:D megbizhatósag a legyen 100 % ha egye3dül vagyok hajtom pörögjön szép hangja is legyen de ha a balcsira le akarok ugrani ne 10 km er után elkezdjen fájni a kezem meg mindenem mert kényelmetlen.. szoval ilyen motor nincsXDXDXD
Aki a kisfogyasztásra+a magasfordulaton LE-t leadómotort akar az ZXR250et vegyen,üvölt is az biztos csak 1 2-t 250hez képest hurka....2t olaj-kb-1000km/1l de mégmindig jobb mintha a blokkolajat zabálná mennyi is kell a blokkba ?Km-emként csere...szoval van ám ott is költség ám...