Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Érdeklődni szeretnék hogy mia véleményetek a mocotokról érdemes ilyenbe gondolkodni mennyire kölcséges motor ezt ugy értem h sokat kell rá költeni?
hamárittartunk! az a baszás amiben a kulcs van, talán gyújtáskapcsoló.. nem tud valaki eladót?
egy ép darab nem maradt belőle. az órák úgy néztek ki mint egy összelapított sörösdoboz.
az rossz lehet, de javítható a dolog? vagy új fejidom kell?
öcsi lezúzta a zxr-t. egész fejidom tropa, de annyira h a kábelköteg kiszabadításához flex kellett. elcsúszott, a motor meg oszlopnak.
Szia. www.burmi.hu ők tudnak segíteni neked zxr alkatrészekben, bontotban , meg újban amugy meg nem nehéz kapni hozzá alkatrészt egyátalán , de leginkább újat lehet hozzá kapni , utángyártottat nehezebb találni hozzá. Hát egyedül a fötengelyel lehet majd problémád azt rohadt nehéz hozzá találni de a burmiba azt is tudnak újan behozni de iszonyat drága. 200 ezer fölött van ha jól emlékszem, de az országban találsz egykét helyet ahol lehet hogy még megtudják menteni. De ha beviszed egy márkaszervízbe ott is tudnak biztos neked alkatrészeket hozzá rendelni csak elég sok ugye a munkadíj, vagy csak rendeled meg hozzá az alkatrészt de ne ott szereltesd be. Sok szerencsét.
Sziasztok!
Sikerült belenyúlnom egy elég rossz állapotú Kawa 250esbe 400E-ért pedig egy autószerelő ismerősöm is megnézte...forgalmi szerint 1990es de valójában (alvázszám alapján) 89-es:( Mivel eladni nem tudom kénytelen vagyok felújítani az egészet...ami minimum 200e-lesz:((

Szóval "89 es ZXR250hez bármilyen jó állapotú alkatrészt megvennék, ha van valakinek fölösleges. Esetleg ha tud valaki olyan helyet ahol be lehet ehhez a típushoz szerezni, írja meg...

Ami leginkább érdekel:kormánycsapágy, első féktárcsák,
első teleszkópszárak (mozognak a szárak a két nemtommiben ami a fordított telót a kerékhez rögzíti, +tiszta karcos meg pöttyös a krómozás, tehát ha megszimeringeztetném párszáz kilómézer után újra folyna)
, vezérműlánc, vezérműlánc vezető+görgők, indexbúra,
sőt a moci valószínűleg főtengelyes is...
szóval bármit elfogadok, mert ebből már nemtudok jól kijönni
Előre is köszi
Köszi amugy már kezdtem én is rájönni, de legalább megerősíteted hogy valóban igy van
on álláson ha leállítod akkor zárodik el. Van a res a tartlék meg a Pri. Pri -t akkor használd mikkor tankolsz akkor oda állítod egy kis időre hogy átfolyon a benzin a karburátorokba mert olyankor teljesen nyitva van , miután eltelt pár perc ted vissza on-ra és utána indítsd . De amugy ha visszáb olvasnál nem is kell sokat akkkor pont ez volt eddig a téma.
(benzincsap)
Valaki eltudná magyarázni a benincsp állásait,hogy mikor merre kell forgatni?Nem igazán vágom
Zárt állapot nincs is?
Nem tudtok valami jó sportdobot 250-es zxr-re? Nem túl drágát!
A jelenség oka az egyre csökkenő benzinszint a karbik úszóházában. Ettől a motor elkezd kihagyni, de ha húzod neki, akkor még fel tudja szívni (persze ekkor még gyorsabban fogy el a maradék). 1-2 km-t simán eldadog mire megáll. Velem a volt benzinpumpám játszotta néhányszáz, ill. néhányezer km-enként. Volt is nagy , mert a lerobbanások között hibátlanul ment.
Hát igen várni kell. PRI mód arra jó hogy ha nagyon nem akar lefolyni a tankból a benya vagy ki van fogyva a karbiból a benya és fel akarod tölteni a rendszert akkor használni kell. Nálad az lehetetett a baj hogy ameddig a karbit nem csinált vákumot, mivel nem volt benyád, így hiába indítgattad és állítottad RES és ON ra, ha egyszerűen nem volt mivel létrehozni a nyitáshoz szükséges vákumot = nem tudott lefolyni a benya a tankodból, mert végül is nem nyitott ki a csap. A PRI mód meg ömleszti a benyát, nem foglalkozik a vákummal. Remélem segítettem!
szaisztok!

Már régen volt beidítva a vasam pár hónapja most próbáltam beindítani de nem ment.Az akksit teljesen feltöltöttem....amikor próbálom indítani a motort még csak nem is röffen,mint ha nem kapna üzemanyagot....nem tudjátok mi lehet a baja,vagy mit kellene csinálnom?
na bassza meg akkor lehet hogy ez volt nekem is a hibám mert nem tettem teljesen nyitott álásra amit én is ugy tudom hogy az a PRI , mert én egyböl ON-ra tettem oszt szevasz tavasz és nem akart beindulni, és végül már az aksi lemerült aztán elkezdtem haza tolni amit gondolom tolásközben volt ideje neki hogy folyon a benzin a csöbe mert közben állítgattam pri-ra meg on-ra meg mindenre már kínomban és aztán betoltuk és ment. kköszönöm szépen a felvilágosítást. De nekem amikor tartalékra kellet tennem nem kezdet elerötlenedni hanem csak azt vettem észre hogy csökken a fordulat 8-töl elkezdett esni és olyan kb 3 ezernél le is állt a motor és akkor tettem át res-re de amikkkor áttetem nem akart egyböl indulni csak hosszas szenvedés után; akkor ezek szerint mikkor tartalékra teszem akkor is szintén várni kell vele egy kicsit vagy mielött tartalékra teszem tegyem át pri-ra és utána RES-re
De ! Mint kb 50 hozzászólással elöbb írtam, hogy néha el erőtlenedik a gép. Mint kiderült, csak annyi baja volt hogy meg kellett volna tankolni :D. Amítóta teleraktam a tankot minden tökéletes. Mondjuk én is hülye voltam, mert 1 tank benyával 350 KM et mentem már és nem ugrott volna be hogy az kicsit sok a moci fogyasztásához és tankjához képest. Legjobban tegnap tetszett, toltam a belvárosban vagy 1 KM et mert végleg megált, mert teljesen kifogyott a benya, de csont szárazra. Eltoltam a kútig, át állítottam a csapot teljesen nyílt állapotba, hogy feltöltődjön a karbi. Megtankoltam, fizettem kb 2 perc, visszaállítottam ON ra, és pöccröffre ment. De tanultam az esetből, mert tudom ha el erőtlenedik akkor kevés a benya és tartalékra kell átállni és sürgősen tankolni . Pedig én elsőnek úgy gondoltam, hogy ha már kevés a benya akkor teljesen megáll, nem hogy erőtlen lesz. Amúgy nem a tanksapka szellőzik, hanem van neki egy külön csöve a tank fenekén, ha az el van koszolódva, vagy dugulva, akkor lehet hogy nem tud rendesen lélegezni a tank, és nem tud lefolyni a benya a karbiba.
Jó de ha útközbe váratlanul kifogy? amugy neked nincs ilyen problémád?
Szerintem tartsd mindig tele a tankodat fullon benyával, akkor nem lehet gond .
Te ennyire nelegyél spur
Nekem most olyan fasza lett a motorom pedig a kuplung csuszott edig mint az álat most behuzom egyböl visszaesik a fordulat csak behuzom és megis szünik a pörgés kibaszott jó eddig ugy volt ha behuztam fönt maradt a fordulat és utána 2-3 másodpercre kezdet vissza esni de akkor is lasssan most meg olyan gyorsan leesik hogy ha nem vagyok elég gyors váltásnál bizony elég sok fordulatott vesztek de fasza nagyon, bár kuplungal váltok annélkül nem igazán merek még. Csak ez a tartalék/nehezen indítás/normál üzemmód ne lenne ez most elégé idegesít de majd rákérdezek szerelőmtöl. Mikkor trabantunk volt és elkezdett szagattni meg leált áttetük tartalékra és egyböl ment tovább mintha misem történt volna, meg egyböl indult ha tartalék hanem tartalék
Á a 4-5mp kicsit tulzás.A lényeg hogy pl.10000-ről 4000-ig szépen esik vissza, 4000-től alapjáratig pedig ugy tököl
ha belegondolsz ez egy normál motoron vagy autón a teljes fordulatszámtartomány..
tudnak. nemtomhol, de biztos.