Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de van két ütemű ami meg nagyon bírja.
figyelj!Nem feltétlenűl csak a két ütemű verdák 1 nyáriak!Van olyan négy ütemű vas is ami csak egy nyarat bír!:)
Biztosvagy ebben" Ez nem 2T-hogy minden nyáron dugó meg gyürü csere"
Ugy látszik,a mocidnak az enyém az ikertesója.Pict csúszik a kuplungom,és az első jobboldali teló haloványan engedi az oilt.
nm, vannak akik jobban is értenek hozzá itt a forumon, nekem se tul régota van meg de nekem is hasonlo hibáim voltak mint például a kuplung meg az elsö telo (csak a jobb oldali). De ezek a hibák fordulhatnak elö leginkább, esetleg még az elektronikával is lehet hiba, ( fesz szab.) persze lehet elöfurdulhat még más hiba ezért érdemes elmenni szerelövel. sok szerencsét!
Akkor csak érdemes lesz megnézni amit kinéztem!köszi
ja és olajbol meg faszát kell bele tenni, érdemes 10w60-at vagy legalább egy 50-eset ez miatt hogy sokat pörög, meg tényleg a legjobb minöséget nekem 6ezer /literes olaj került bele castrolnak valamelyik verseny olaja 10w -60-as de állítolag 20 ezer kilométerig bírja ez volt a dobozára irva én se hittem el de mikkor a szerelö megmutatta a dobozát elhittem. szoval összesn 18 ezer valamennyi volt az olaj. 3l kb
Ez nem 2T-hogy minden nyáron dugó meg gyürü csere , amire vigyázni kell az az hogy ne legyen fötengelyes, kuplungot mert a lamellák hamar kopnak , meg az elsö teleszkopokat mert hajlamosak idönként olaj eresztésre de nem olyan nagy mértékben csak kis mértékben, föleg ha stoppi -ra is voltak használva. Amugy meg épp hogy nagyon megbizhato nem kell tiltásig forgatni föleg nem terhelés nélkül és nem lesz semmi baja sem!
Még jobb is?Én olvasom itt a fórumot és az jön le minden kawasaki tukajtól hogy nem megbízható a gép!Az fzr megbízhatóbb mert tom hogy a suzuki se valami ász(tapasztalat):).Meg hogy nagyon drága az alkatrész hozzá!Tom hogy erőss moci de azért lehessen is vele motorozni!Nem akarom hogy minden nyáron dugó gyűrű cserés legyen!Remélem nem olyan mint a gas gas meg a ktm,stb!A kawárol is fél füllel elég sok rosszat halottam de azt tom hogy mennek mint a veszedelem de remélem bírja is:)!
Még jobb is!
értem!Unokatesómnak volt egy suzuki gsxr250 r jeés az ment 200 at de nem volt megbízható a gép!Sokat volt szerelőnél!Vagy 2 évig használta és mindig volt valami baja!nagyon sokat költött rá és mire teljesen jó lett addigra meg megunta és eladta.Arra amocira azt mondta a szerelő hogy túl sokat pörög azért nem megbízható.17500 at pörgött.Nem tom hogy a zxr mennyire megbízható moci?Van e olyan jó mint a suzuki vagy a yamaha
öcsié megy 180 felett kicsivel, és elég virgonc.
hello!Azt szeretném megkérdezni hogy egy 250 es zxr mit tud?Lehet hogy olyat akarok venni csak nem vagyok tisztában az adatokkal hogy mire képes a szerkezet!Ez a masina 90 es évjáratú amit néztem!Ezek hány lovasok és mit tudnak végre?Mármint a 90 es modellek!KÖSZI
Hát még nem lett megcsinálva. A szerelő erre a hétvégére vállalta a javítást. Majdnem biztos, hogy csak a karburátorokat kell kitisztítani.
Mármint nem akkor hanem a multkor mesélted hogy eldölt és nem akart menni meg leállt ez érdekel
Semmi hibája nem volt. A srác mindent megcsináltatott rajt. Előtte költött rá több mint 100 ezer forintot. Jól alkudoztunk.
És mi volt a hibája? megszabad kérdezni mennyit sikerült lealkudnod?
Dehogy adom el! Eszembe sincs. Az még az előző tulaj hirdetése csak még gondolom nem vettel le. (Amúgy az ár ne tévesszen meg senkit! Jóval olcsóbban vettem. )
Hello B.Tibor. Mért adod el a motorod? láttam a hirdetések között. Mi volt a baja?
? ebben mi a vicces?
Csáó!
250 es zxr kawat szeretnek venni ha valaki tud az vegyen fel msn re
köszönöm
glaubpeti@freemail.hu
norbi172@citromail.hu köszi