Tud valaki itt pesten egy jó Kawasaki szervízt ahol lehetőleg nem vernek át és jól is dolgoznak? Mert hallottam egy szervízről a határút és a pöttyös utca között, de ha esetleg van valakinek tippe vagy tapasztalata azt megköszönném . Mert sajna úgy látszik nem sikerült megoldanom a problémát a moccal. Előre is kösz mindenkinek a válaszokat!
Igaza lehet Gábornak,mivel ezek nem hengerenkénti gyújtótrafósak,ezért lehet,hogy,ha az rossz mind a 4 henger behal. Eddig nekem csak egyhengeres motorom volt,de ott a szar gyertya miatt csak pörögni nem akart,de nem állt le. Az meg elég érdekes lenne,ha mind a 4 gyertya adná fel így egyszerre,vagy a négy karbi lenne egyszerre így koszos,vmi KÖZÖS dolog lehet.
Szia!
Igaz nem motorral, hanem autóval volt hasonló tapasztalatom. A motorokat annyira nem ismerem, de azért leírom, hátha segít.
Ha bemelegedett, bizonyos idő után megállt a szerkezet, és csak kb 15 perc után volt hajlandó működni. Benzin volt, porlasztó rendben, szikra volt... Hosszas szenvedés után jöttem rá, hogy a gyújtótrafó menetzárlatos volt, és ha bemelegedett, nyomás (kompresszió) alatt nem tudott megfelelő szikrát adni. A gyújtáselektronika is tud hasonlót produkálni, ha valamelyek RLC tag esetleg hibás.
Nem biztos, hogy ez a baj nálad is, de megér egy ellenőrzést.
Üdv: Gábor
Sziasztok!
Nekem is hasonló a problémám. Megyek vele, aztán pihenőt fúj... azaz leáll, hiába húzom a gázt, aztán várok vele néhány percet- van hogy 10 percet- majd ismét megy... Karburátort kellene kipucolni, esetleg a gyertyákat kicserélni? Segítsetek.. miért van? a benzinadagolóban van benzin olyankor, mégis úgy hallani az indításkor, hogy nem kap benzint... köszönöm ha tudtok, valami tanácsot adni!
nm. Lehet jobban járnál ha egy szakemberhez vinnéd el, neki is meséld el a panaszaid. Amugy nekem is volt ilyen problémám hogy melegen nehezn indult de volt amikor hidegen is. De nekem elsösorban az elektronikával volt baj rosszul volt bekötve nem volt töltés , de nekem is kilett pucolva a karburátor meg, be lett állítva, gyertyákal is baj volt nálam mert öregek voltak már az is kilett cserélve. Próbáld meg a légszürőket is kitisztítani, meg ellenörizd az olajat is.
hmmmm... akkor ezek szerint megy, csak valami nagyon nem kóser neki. Mert az alapjárat csökken kb olyan 250 es fordulattal de nem áll meg. Fepörgetni meg valahogy fel lehet, meg ezt csak meleg motornál játsza el, és ha már előjött a probléma, és mondjuk belemegyek egy kátyuba akkor egy pillanatra beröffen. Akkor asszem gyertya és karbi takarítás lesz de sürgősen. Azért kösz a tippet most már tudom hogy megy az a henger csak nem kapja meg a kellő benyát. THX
nah ezt a motorszerelés topikbol másoltam át neked ezt még Q írta (most találtam meg)
FZR250-esem van. ezt csak azert mondom,h tudd tapasztalatbol beszelek:) a 4 hengerbol ha ne mmegy valamelyik,akkor nalam pl az csinalta,h nem porgott ki a motor.,es egy ido utan leallt magatol full gazon,max szivatoval alapjarat allitastol fuggetlenul.
3 henger: max 4000prm
2henger meg kevesebb kb 1500-2000 (persze ezt nem latom,mert 3000-tol mer)
1 henger (mert ilyen is volt, kompressziohiannyal kuszkodi kszerencsetlen,es van,h csa kegy henger indult be) meg tudtam szamolni a dugo fordulatat.
szoval en is azt javallom,mint az elottem szolok,h karbitakaritas, es talan ezzel meguszod.
ez mar eroteljesen fikcio,de elkepzelheto,h nehany henger nem kap elegendo anyagot a fuvokak elzarodasa miatt,es azert tunik ugy,h nem megy mind,mert neha kihagynak
van egyik osztálytársamnak egy eladó ZXR e. Nagyon rendbe van téve Gyálon lakik érdemes megnézni. Színte minden új rajta, nagygenerál után van, ali 2 hetes műszaki, szép fényezés. Ha valakit érdekel akkor az alábbi számon keresse fel. Nagyon sürgősen el akarja adni, így könnyen meg lehet vele beszélni mindent .
70-254-1295
van egy kis problémám a géppel. Nem tom miért de ha a motor bemelegszik akkor olyan mélyebb hörgős hangja lesz és mintha az 1ik henger nem menne, legalábbis én erre gyanakszom. De néha, ha pl valami kátyúba belemegyek, akkor egy pillanatra megint mintha normálisan menne. Mi okozhat ilyet? Karbiba valami szemét? Vagy kilőtte a gyertyapipát? Ha le kéne venni a tankot akkor csak az az 1 csavar fogja? Előre is köszi a gyors válaszokat!
Sziasztok érdeklődni szeretnék most veszek egy kawasaki zxr 250-es motort és szegénynek hiányzik egy két dolga h ti nem-e tudtok olcsóbban szereni nekem vagy valami olcsó helyet mondani aholo ezeket az alkatrészeket meg tudnám vásárolni. Kellene nekem : első fékpofák, gyújtáskapcsoló (kulccsal),1 első index. köszönöm előre is a segítséget üdv
Amúgy voltam probálni a mocit!bejött!Csak azt furcsáltam hogy kb 10 ezertől ugrott egyet a fordulatszám.Vagyis olyan lett volna mint ha csúszott volna .Kb 10 12 ezres fordulatnál észleltem!Ez egy kicsit furcsa volt!a közötti tartományban.Vagy ez mindegyiknél így van?
Igaz nem motorral, hanem autóval volt hasonló tapasztalatom. A motorokat annyira nem ismerem, de azért leírom, hátha segít.
Ha bemelegedett, bizonyos idő után megállt a szerkezet, és csak kb 15 perc után volt hajlandó működni. Benzin volt, porlasztó rendben, szikra volt... Hosszas szenvedés után jöttem rá, hogy a gyújtótrafó menetzárlatos volt, és ha bemelegedett, nyomás (kompresszió) alatt nem tudott megfelelő szikrát adni. A gyújtáselektronika is tud hasonlót produkálni, ha valamelyek RLC tag esetleg hibás.
Nem biztos, hogy ez a baj nálad is, de megér egy ellenőrzést.
Üdv: Gábor
Nekem is hasonló a problémám. Megyek vele, aztán pihenőt fúj... azaz leáll, hiába húzom a gázt, aztán várok vele néhány percet- van hogy 10 percet- majd ismét megy... Karburátort kellene kipucolni, esetleg a gyertyákat kicserélni? Segítsetek.. miért van? a benzinadagolóban van benzin olyankor, mégis úgy hallani az indításkor, hogy nem kap benzint... köszönöm ha tudtok, valami tanácsot adni!
FZR250-esem van. ezt csak azert mondom,h tudd tapasztalatbol beszelek:) a 4 hengerbol ha ne mmegy valamelyik,akkor nalam pl az csinalta,h nem porgott ki a motor.,es egy ido utan leallt magatol full gazon,max szivatoval alapjarat allitastol fuggetlenul.
3 henger: max 4000prm
2henger meg kevesebb kb 1500-2000 (persze ezt nem latom,mert 3000-tol mer)
1 henger (mert ilyen is volt, kompressziohiannyal kuszkodi kszerencsetlen,es van,h csa kegy henger indult be) meg tudtam szamolni a dugo fordulatat.
szoval en is azt javallom,mint az elottem szolok,h karbitakaritas, es talan ezzel meguszod.
ez mar eroteljesen fikcio,de elkepzelheto,h nehany henger nem kap elegendo anyagot a fuvokak elzarodasa miatt,es azert tunik ugy,h nem megy mind,mert neha kihagynak
van egyik osztálytársamnak egy eladó ZXR e. Nagyon rendbe van téve Gyálon lakik érdemes megnézni. Színte minden új rajta, nagygenerál után van, ali 2 hetes műszaki, szép fényezés. Ha valakit érdekel akkor az alábbi számon keresse fel. Nagyon sürgősen el akarja adni, így könnyen meg lehet vele beszélni mindent .
70-254-1295
van egy kis problémám a géppel. Nem tom miért de ha a motor bemelegszik akkor olyan mélyebb hörgős hangja lesz és mintha az 1ik henger nem menne, legalábbis én erre gyanakszom. De néha, ha pl valami kátyúba belemegyek, akkor egy pillanatra megint mintha normálisan menne. Mi okozhat ilyet? Karbiba valami szemét? Vagy kilőtte a gyertyapipát? Ha le kéne venni a tankot akkor csak az az 1 csavar fogja? Előre is köszi a gyors válaszokat!