Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre csak annyit mondanék, hogy 1 hónapja adtam el a Thundercatomat 750 000-ért. 43 000km volt benne és szép állapotban volt, 2000-es évjárat. Egy 10-15 éves 400ccm motorért nem adnék 400 ezernél többet.
De találnék persze.Csak 500E-ért például egész jó 400-as fzr-ek vannak,550 környékén meg gsxr-ek.És nem mindegy hogy 500 vagy 650E ft ugynakkora köbis mociért.Vágod!Ezért vagyok full döntésképtelen.
vaaagy vesző egy szuart, maax 300bol felújítod tiptopra, és van ujabb 70.000km-re egy motorod ha vigyáézol rá. ennyi.
És annyiért nem találsz normális zxr-t? Szerintem azon ár körül már akad egy nehány. De lehet hogy jövőre eladó lesz az én gsxr 400-am reális áron. Inkább a pálya felé kacsintgatok és oda sajnálnám összebarmolni.
sztem a zx2r a zzr250 utódja ami kéthengeres szoft-túra, a zxr250meg tudjuk mi. semmi közül 1máshoz.
Csao.Valaki elárulná,hogy mi a külömbség a zxr250 és a zx2r között?Sztem semmi bár nemvok kawaszakértő,azér kérdem
Én rászánnék 2630000-et és kihoznék szalonból egy zsír új zx6r-t. De nem a rászánás a problem hanem hanem hogy mennyi van rá.Max 650E ft.Ez már full max összeg.
Mert mégis mennyit szánsz motorra?
De végül is mire moci vásárlásra kerül a sor hátha lesz jó árban egy zxr400.Azt szertnék legjobban,méreteiben is az áll legközelebb hozzám.
Ja szerintem is nagyon jól néznek ki. Az a baj hogy a jobbak 1 millóba kerülnek. De láttam már 900 meg 800 ezerért is. Végülis nem sokkal drágább mint a SRAD.
Hú,azok kurva jól néznek ki,meg mennek mint a barom.A régebbi zxr750 hatalmas és az eleje nem igazán tetszik.A két nagy kerek lámpa plusz hogy féloldalán van ramair nyílás.
Hát igen a Ninják elég drágák. Mondjuk a régebbi 750-es Ninják nagyon olcsók. A 600-as SRAD-oknak elég tűrhető áruk van. De én úgy vagyok vele ha sikerül rá összeszednem a pénzt akkor az egyel újabb GSX-R-t veszem meg. Ilyen 2001 körülit.
Hát ez nagyon komoly.Én is a gixereket nézegetem nagyon,főleg a SRAD600-asokat.Igazából ninját szeretnék legjobban 4 vagy 600-ast de mocsok drágán kínálják őket.
Hát ez jó. Nekem ugyan ez a problémám. Én már kigondoltam az új gépet. Egy GSX-R 600 lesz. Jövőre még egy szezont lemotorozok a kis Ninjával és utána jön a váltás. Ja és persze egész nyáron azért fogok gürizni meg már előtte is iskola mellett.
Aha.Szeretnék valami nagyobb gépet,de gőzöm nincs,hogy mit,mekkorát,plusssssz nemsok zsetonom párosulna a mostani mocimhoz. MEGGŐŐRÜLÖK.
Hát ez tényleg nagy baj. De attól még biztos van valami téma.
Tél van:( Drága a benzin és nincs pénz!
Mi történt srácok? Kihalt ez a fórum!
Szia!
Nekem nem ajánlotta a szerelő a platina-irridium gyertyát, mert ugyan jobb, de mivel sokkal kisebb az elektródája, ezért hamarabb tönkre megy.Amíg jó addig viszont pontosabb lesz a gyújtás.

üdv:Márk
Halihó!

Ma (Vasrnap) ki árult az ecseri piacon egy 250 es ZXR t?
Na megtaláltam pontosan milyen gyertyákat kell vennem! Van olyan, hogy iridiumos sportgyertya. Szerintetek az tényleg annyival jobb mint amennyivel többe kerül? Ti már próbáltatok olyat?
A tankon amit a zárra rá kell hajtani az a kis fül el van törve. Nem tudjátok véletlenül hol tudnék rá szerezni egy olyat? Vagy egy egész sapkát?
Pontosan milyen gyertya kell a mociba? Kb. mennyibe kerül a 4 db.?
Ha valakit érdekel egy Kawa ZX400 megbízható forrásból (haveromé, végzett motorszerelő) 350-ért (plusz zsí új gumik) szóljon. Tudom, nem hírdetős oldal, nem is tukmálom, csak merem ajánlani, ismerem a tulajt és a gépet is, igen jó vétel. Nem vagyok kereskedő, nem is kapok jutalékot, egyszerűen csak egy jó ajánlat.