Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

például a kawasaki mostani 600-as változata szinte már teljesen a szupersport 600-ban alkalmazott versenygép változata de amugy ezt írja is a kawasaki.hu-n csuszokuplung meg az ilyenek mind a motor versenyzésböl lett be hozva az utcai gépekbe http://kawasaki.hu/index.php?c... volt egy másik oldal amin még több minden volt rola írva ott volt benne igazán miket is tartalmaz
jo nem keverek de atttol még azokon is ugyan úgy kell sebességet l váltani meg a motogp -ben alkalmazott teknika nagy részét már átviszik a boltokban kaphato mai motorok nagy részébe is.
Neked mi a véleményed erröl a kuplung nélküli váltásrol?
Nana,egy MotoGp mocit ne keverjünk egy utcaival.
Érdekes mert az oldalon fent lévö videok nagy többségében nem használnak kuplungot aki használ azt meg leszólják hogy:felfele váltáshoz ne használj már te hü*e kuplungot elég sok ilyen videot láttam már. NEkem azt mondják hogy magasabb fordulatszámon ajálatos csak hanyagolni, szoval ha csak tötymörgök, lassan megyek akkor használjak hozzá de ha sietek, nagy sebességnél nem kell, szoval ha megvan a kellö fordulat szám csak akkor váltsak kuplung nélkül amugy ne nagyon. Szerintem csak akkor használj ha csak a városba tötymörögsz. Igazábol nem tudom de azt igen hogy a moto gp-ben nem használják felfele váltáshoz ez biztos mert már nem egyszer láttam a tv-ben is meg videokban. Söt ilyen két ujjas mozdulatott is láttam már meg 1 ujjast is lefele váltásnál szoval nem huzza be teljesen csak 2 ujjával vagy egyel mintha a fékkart húzná be.
Szia.
Ez nem pontosan így van,hogy a legtöbb motornál nem kell.Mindegyiknél kell,nem dísznek tették a motorokra hanem azért,hogy a vezetője használja.Már a SUPERBIKE valamelyik számában is föltették ezt a kérdést.Ott is azt tanácsolták az illetőnek,hogy használja mert nem dísz,és a mocinak is jobb.Akkor hanyagolható a dolog,ha gyorsulsz valakivel mert gyorsabban tudod pakolni a sebességeket.
A lényeg hogy használd csak nyugodtan a kuplungot a mocinak jobb úgy.
Sziasztok!
VAn egy kawasaki zxr250-esem és fölfele váltásnál kell hozzá kuplungot használni? mert a legtöbb motoron nem kell de ezen nem tudom köszönöm a választ elöre is
Azért akad különbség,ZXR 400 topikban olvassatok vissza
Kinézeten kívül nem. Kb 160 kg
Ja és hány kg?
A két kereklámpás és a másik változata között a kinézeten kívül különböznek valamiben?
Ja a fogyasztás attól függ hogy használod. De kb 5-6 liter
Megbízhatóbb mint a zxr250. Kb 65 LE, 220km/h-ás végsebesség, max fordulat 16 ezer, gyursulás 0-100-ra 4-5 másodperc. Nagyjából ennyi.
videók róla: http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Mostmár én is kezdem fontolni,hogy eladom még mielőtt tönkremenne nálam.Valószinüleg zxr 400-ast vennék.Két kereklámpást.Olyanra lenne csak pénzem.Ki mit tud róla?Megbízhatóság,végseb,fogyasztás,max fordulat meg ilyesmi.Aki tud róla valamit,írjon.
nem ilyen volt, amikor megvette, szóval valószínűleg ő adja (adta) el:)
rég nem láttam, szóval nem tudom..
http://www.wiw.hu/pages/user/u...
Sőt még most is fönt van.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nekem tetszettek a videók nagyon.A srácnak megvan még az a ZXR amivel nyomja.Mert valamikor fent volt a képesmotoron az eladók közt.Ő vette meg,vagy ő adta el?
Nézd meg a karbiban a membránokat! Ha át van szakadva valemelyik az bekormolhatja a gyertyát, vagy a gyújtáskábel vagy a pipa áthúz (esetleg).
Szia!

Vedd le a tankot és úgy hozzáférsz a gyertyákhoz!
Másrészt innen letölthated a szerelési útmutatót!
Szerintem egy normál hosszúszárú gyertyakulcs megteszi a dolgát!
Üdv...
Hogy tudom kivenni a gyertyákat? Odáig már eljutottam, hogy levettem a hűtőt. Mostmár hozzáférni a gyertyákhoz. Ehhez külön van valami gyertyakulcs?
Értem.KÖSZI!
félreértettél - én arra akartam utalni a lenti példával, hogy a fordulatszámmutató és a sebesség nem változik egymással egyenes arányban

szerintem is csúszhat picit a kuplungod, de ha nem zavar nagyon, akkor járj vele normális gázvétellel..

különben az a fordulat amit mondasz pont a szelevezérlés váltása /6000rpm/ akkor sok paci kiszabadul..

másik példa egyben forgatod a motor behúzott kuplunggal, mintha kerekezni szeretnél, vmi minimális sebességnél. hirtelen kiengeded a kuplungot és nem esik le a fordulat - nem ágaskodik fel a motor, akkor biztos csúszik.
Hát ilyesmi azért nincs,a fordulatszámmutató szépen forog egészen tiltásig.A kuplungbovden spanolásával változnia kéne a dolgoknak?Mert ha lazitom,ha feszítem akkor sem változik a dolog.Tehát 6-7 ezertől spricc.Ja és még annyi,hogy ha hepehupás úton húzom neki akkor is megjelenik ez a hirtelen ugrás,de nem áll kerékre,és a fordulatszám mutató sem áll meg sehol.
abbólveheted észre a csúszást, ha a fordulatszám hirtelen nő (megugrik), nem arányosan a sebességgel. ez talán a legegzaktabb megfogalmazás..

pl ráhúzol - felpörög 12000ig - ott "áll" a fordulatszám a motor meg még mindig gyorsul

nem mindegyik van annyira jó erőben, hogy kiemeljen..
Hát ez bizony annyira nem húz,hogy kerékre álljon.Megy veszettül de azért nem kerékre.
nem könnyű, de én nem hiszem, hogy a gyertyákat ki kellene venned. szerintem vmi egyszerű kontakt hiba, simán lehet, hogy egy gyertyapipa lecsúszott, de ez csak egy példa..

lehet bárhol máshol is ilyesmi hiba, de ha simán eldőlt, akkor nagyon sok variáció nincs.