hmm.. Nekem ilyet akkor csinált, amikor kevés benzin volt benne. És utána nem indult rögtön, csak pár perc után. Aztán hazaértem vele, teletankoltam és többet nem csinálta. De a tiedénél szerintem is karbiszinkron lehet + rozsdás a karbi, ki kell takarítani. Szerintem magánszerelőhöz vidd, ne szervízbe. Szerelő is ki tudja pucolni meg beállítani a karbikat és olcsóbban..
Sziasztok!egy olyan probléma van a motorommal hogy úgy viselkedik mintha nem jutna el a benzin a motorba elöször gyanakodtam a benzincsapra mert már azzal is voltak gondok,de nem az a baj onnan jön a benzin csak egyszerűen menet közbe egyszer csak el kezd rángatni vagyis nem is rángatni hanem nehézkesen menni aztán a hangja is megváltozik mintha (2 hengeres lenne csak)olyan a hangja mintha nem minden hengerbe jutna üzemanyag és majd szépen lassan leáll,és utána rögtön be sem akar indulni,olvastam már elég sokat utána itt a fórumon és tapasztaltam h voltak már másokkal is hasonló gondok,és azt szeretném megtudni hogy mi lehet a baj?sok szerelőt megkérdeztem szerintük karbiszinkron lenne a megoldás,az ivanicsnál meg is csinálják 2-3 óra alatt ami azt mondták 15 ezer körül lenne,érdemes lenne márkaszervízben csináltatnom vagy nem lenne muszáj?(garancia miatt)köszönök minden segítséget
1,5 évig volt nálam. Olyan 10.000-ret tettem bele, és 360.000-ért ment el :) Nem tudom mi lesz a következő. Az is lehet hogy a kényszer úgy hozza hogy autót kell vennem, és akkor motort nem. Mert a kettőt nem tudnám fent tartani :S De reménykedek hogy motort tudok venni :D
Üdv mindenkinek.
Ma elváltak útjaim a zxr-től, vagyis eladtam.
Jó kis motor volt, de majd lesz helyette másik :)
Remélem a fórumba azért néha visszajárhatok:)
Hajj basszus már rendesen sajnállak. De jó lett volna ha anno van annyi kessed, hogy én zxr-emet tudtad volna megvenni. Az hűen szolgált volna. Aki meg megvette, (2008 szep. 28.-án) azóta még a 2E. km-t sem érte el, oly mértékben nem használja.
kérdezgetem itt-ott, de amíg nem látják, addig mindenki csak vaktában lövöldözik... de tuti, hogy valami kis fityfasz baja van, mert amúgy minden klappol vele... és érezhetően jobban is megy, mint ezelőtt...
De a ZX6R mégis csak ZX6R...
Hmm... látom már fenn is van a hirdetés.
Azért még egy utolsó utáni próbát csak megérne egy másik szerelőnél.
Ennek vagy rohadt nagy baja van,vagy olyan kis egyszerű dolog amire nem is gondolna senki
vagy a bontott tárcsa... de olyat meg nem fogok venni többet, túlzottan bele lehet bukni...
Ellenben ma az első, és egyetlen lámpánál, ami az utamba került, lefulladtam...
Utána egyből beindult, nem volt vele gáz, de mi ez, hogy nincs egy biztonságos, és stabil alapjárat?! Egyszerűen nem értem, hogy mi lehet a gáz... Már olyan hülyeségeken is gondolkozom, hogy szar a kipufogó, vagy a szelepek, és túl sok gáz "folyna" vissza, ami rossz gyújtást eredményez... de ezek is meg lettek mérve, és minden fasza... akkor viszont valamit a szerelő nem csinálhatott faszán...
Szerintem eladom a gépet áron alul a fenébe...
Gyertyát cseréltél? már annyira nem emlékszem csak tudom ,hogy beszéltünk róla...Ha tényleg rendben a üzemanyagellátás, a szívótrokoknál sincs gond,jó a karbiszinkron, szelephézag akkor valami mágikus erő lehet csak ,amitől nem az igazi
Egyébként van 1 rosszhírem,a srác nem tud olyan tárcsát csinálni amelyik nem sík. Szóval marad az ebay-es verzió.
még meglátjuk... elsődlegesen jó lenne, ha a motor huzamos ideig normálisan működne...
Tegnap egyszer leállt, hazafelé menet... aztán otthon kicsit próbálgattam, hogy meddig bírja, nüansznyit a ford.számot is feljebb tettem... de ha nagyon felmelegszik (nálam 2. vonal, vagyis még a vízszint alatt van a mutató), és már a venti is bekapcsolna, akkor elkezd bizonytalanabbul járni...
pedig már minden tényleg 100%-ban át lett nézve...
így nemtom mi legyen?! most még nem para, de jönnek a melegebbek, eléri (nem csak teszt közben) azt a hőfokot, és/vagy bekerülök egy dugóba, akkor nekem annyi... mondjuk most hamarabb (5 perc elteltével) indítható volt... de ez kevés a bódottágomhoz...
Én is remélem hogy jó gazdája lesz
Van egy fölösleges porlasztósorom. Meg van 2 pár első fékbetétem AP racig. A fékbetétek teljesen újak :). Ha valakit érdekel az jelezze
Ma elváltak útjaim a zxr-től, vagyis eladtam.
Jó kis motor volt, de majd lesz helyette másik :)
Remélem a fórumba azért néha visszajárhatok:)
De a ZX6R mégis csak ZX6R...
Azért még egy utolsó utáni próbát csak megérne egy másik szerelőnél.
Ennek vagy rohadt nagy baja van,vagy olyan kis egyszerű dolog amire nem is gondolna senki
Ellenben ma az első, és egyetlen lámpánál, ami az utamba került, lefulladtam...
Utána egyből beindult, nem volt vele gáz, de mi ez, hogy nincs egy biztonságos, és stabil alapjárat?! Egyszerűen nem értem, hogy mi lehet a gáz... Már olyan hülyeségeken is gondolkozom, hogy szar a kipufogó, vagy a szelepek, és túl sok gáz "folyna" vissza, ami rossz gyújtást eredményez... de ezek is meg lettek mérve, és minden fasza... akkor viszont valamit a szerelő nem csinálhatott faszán...
Szerintem eladom a gépet áron alul a fenébe...
Egyébként van 1 rosszhírem,a srác nem tud olyan tárcsát csinálni amelyik nem sík. Szóval marad az ebay-es verzió.
Tegnap egyszer leállt, hazafelé menet... aztán otthon kicsit próbálgattam, hogy meddig bírja, nüansznyit a ford.számot is feljebb tettem... de ha nagyon felmelegszik (nálam 2. vonal, vagyis még a vízszint alatt van a mutató), és már a venti is bekapcsolna, akkor elkezd bizonytalanabbul járni...
pedig már minden tényleg 100%-ban át lett nézve...
így nemtom mi legyen?! most még nem para, de jönnek a melegebbek, eléri (nem csak teszt közben) azt a hőfokot, és/vagy bekerülök egy dugóba, akkor nekem annyi... mondjuk most hamarabb (5 perc elteltével) indítható volt... de ez kevés a bódottágomhoz...
Ha neked működik,akkor lehet csináltotok én is
És ugyebár ebben benne van a fél éves tárolás is...
Ellenben balos tárcsát (vagy jobbosat?) azt még mindig kéne vennem...
Most nehogy felgyújtsd.....ismét