Jaja. Az van hogy valahol elkopott a főtengely és emiatt enyhén meghajlott. Aztán beragadt az egyik hajtókar csapágyastól mindenestől. Azt nem tudom, hogy a váltótengely mitől lett K.O.
Nah, skacok... még mindig ott vagyok, hogy kéne egy jobbos féktárcsa, ami nem üt... ezzel sincsen semmi para, de azt akarom, hogy amikor tavasszal felülök, akkor tip-top legyen... :)
Valakinek valami tipp? lassan már inkább újban fogok gondolkozni...
Hát igazából elég kuszaság van a fejemben és már magam sem tudom mi tévő legyek. Elméletileg úgy tervezem, hogy veszek egy kis 125-ös 1 hengeres 4 ütemű supermotot, hogy legyen mivel elszaladgálni ide-oda. Nekem nincs B-s jogsim meg nem is tervezem szal nálam csak motor jöhet szóba mint "céljármű". De másik nap meg már elvetem ezt a gondolatot és akkor úgy látom jobbnak ha veszek valami sport motort ismét. Nálam az is fontos szerepet játszik, hogy nagyon szeretek horgászni is és pl tavaly nyáron is inkább horgásztam motorozás helyett, ezért is adtam el a legutóbbi gépemet a zxr 400-at mert csak porosodott szegény a garázsban.
Egy ami biztos, mai napig nagyon rossz döntésnek tartom, hogy 2008 szeptemberében eladtam a 250-est, mert bár hiába ültem át 600-asra, hiába száguldott 250-el, valami nem volt olyan mint a 250-esben. És ez megmagyarázhatatlan hogy mi az amiben a 250-es felülkerekedett. Talán az, hogy Ő volt az első igazi nagy motorom.
Miért nem veszel egyet? Enyém lehet eladó lesz nemsokára. Én se szívesen válok meg tőle, és majd ha dolgozni fogok, akkor tuti ugyan ilyen típust fogok venni...
Victor, nekem is folyamatosan ezt mondogatják hogy minek költök még erre a 20 éves szarra... nem értik meg hogy nem olyan könnyű lemondani róla...
Köszönöm
Rájöttem hogy mivel egy nagyobb motorhoz kellene 6-700ezer és 21évesen hitelt meg nem akarok így inkább megcsinálom ezt magamnak normálisan
Nem nagyon van más hobbim nem költök cigire horgászatra stb
ha már ezt választottam akkor megcsinálom fullosra
Sokan mondták már hogy nem vagyok normális hogy egy ilyen idős motorra ennyit költök ,de nem érdekel.
Olyan jó érzés látni hogy valamit mindig újítasz és szépítesz a motorodon. Ha újra kezdeném az egészet biztos nem adnám el a 250-est hanem én is így szépítgetném és vigyáznék rá.
.....és a helyére is került
a hátteret ne nagyon nézzétek kemény takartás folyik a tank helyén jelenleg az első sárvédő van
Tank,lábtartók,idomok polírozás alatt
pici index,angel eyes kész
lesz még ha miden jól megy sötétítet racing plexi,olajcsere,1-2 új matrica stb...
Márciusra remélem minden 100%-os állapotban várja a szezont
Nekem is ilyesmi van... egyáltalán nem para... :) én úgy oldottam meg, hogy a gázkar, ill. a kormány másik oldalán a gumit kicsit felhajtottam, és ott vágtam le a kormányból... így az a centis perem igaz felfekszik a kormány végére, de amiatt, hogy a gumi utána rámegy, egyáltalán nem feltűnő...
szerintem te is csináld így!
Ó-Ó!
hoppá,akkor nekem nem a legfaszább,mert nem csak azt a kicsi 6os lyukat kell kifúrni hanem van 1 ilyen peremes rész is ami kb 1centi aminek benne kell lennie
Muszáj leszek befogni az esztergába és kifúrni normálisan vagy kell vmi olszlopfúró amivel megoldom....
a gyári kormány tömör... abba még lyukat kell fúrnod...
Én úgy csináltam, hogy levágás -- fúrás -- menetmetszés... és így ment bele az a csavar, amit a kormányvéghez kaptam... asszem... de lehet, hogy másik csavart kellett vennem... rég volt...
Kormányvéget aki csinált az csak simán levágta fűrésszel a végét a gyári kormányanak és annyi? mert vettem én is ilyen cuccot csak meg akarok győződni arról hogy biztos jót csinálok a fűrésszel
ZXR 250 with ZXR 400 engine