új, vagy használt?
Amúgy érdekelne... csak már futottam bele gáz vásárlásba, és már 2X meggondolom, hogy mit veszek meg... inkább újat vennék... (de olcsót... :D )
Először is kell egy service manual meg egy tolómérce. Kikeresed a service manualban a kuplung részt, és felírod egy papírra a rugók, fémlamellák és kopólamellák kopáshatár méreteit. Kimész, lebontod a kuplungszerkezetet és átmérsz mindent, aztán kiderül pontosan mit kell cserélned. Előre semmiképp ne vegyél alkatrészt csak ha ezen a méréses cécón túl vagy.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a kuplungomat szeretném megcsinálni. A helyzet az, hogy elkopott, és már nagyon pici az állítási lehetőségem ahol fog. Ha a korménynál az állítócsavart kintebb csavarom akkor csúszik, ha bentebb akkor meg nem fog... Szóval éppen hogy csak be tudom állítani... elkezdtem nézelődni ebayen, hogy mi mennyibe kerül hozzá... De első körben azzal szeretnék tisztában lenni, hogy mi kopott el?! mit kellene kicserélnem? vagy ezt így nem lehet megmondani, látni kell?
Nem, annyi erő azért nincs bennük. Próbáltam úgy is. De aztán úgy próbáltam, hogy elindultam, gurultam kis tempóval, aztán kuplung be majd mint egy durva kigyorsításkor, rácsavartam a gázt és közben ráengedtem a kuplungot.
A lényeg h én nem bántam meg ezt a mocit, szeretem nagyon... Bár lassan gondolkodom a nagyobbra váltáson... Viszont még egy kérdés.. Valaki ki tudja ezeket állítani egykerékre?
Szerintem tök mindegy hogy mit írunk le mert vannak olyan helyzetek amire sajnos nem lehet felkészülni.
Fejben nagyon ott kell lenni mindig. A sebesség szerintem nem minden estben meghatározó.
Én a gyorshajtást is kicsit másképp mérném. Mert ha egy kátyu mentes úton megyek,jó idő van, se előtte se mögöttem senki, és ott megyek mondjuk 50 helyett 75-tel azzal nem ártok senkinek nem veszélyeztetek senkit... az megint más hogyha szar lenne az idő, lakott a terület is akkor jogos lenen a büntetés.
Na látod én pl ezért nem tudom megérteni mikor olyanokat írnak, hogy "a sor4 250 csak visít de nem megy".
1. Ez baromság mert nem így van
2. Mégis mit várnak az emberek 250ccm-től? 2.-ban gázzal egy kerék meg 250km/h-s vég?
3. Bőven, és lazán meg lehet egy ekkora géppel is szegni a kresz szabályait (mint te is írtad)
Tavaly előtt gyakorlatilag én is saját hibámból dobtam el a 3 napos zx6r-em. Ráadásul olyan úton ahol milliószor jártam és tudtam nagyon jól, hogy életveszélyesen kátyús, ennek ellenére ott és akkor döngettem neki. Talán mai napig nem bocsátottam ezt meg magamnak.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Amúgy érdekelne... csak már futottam bele gáz vásárlásba, és már 2X meggondolom, hogy mit veszek meg... inkább újat vennék... (de olcsót... :D )
Amúgy meg 1-2 ezerért megcsinálná a szerelő annyid csak van...
Meg akarok tanulni vele kerekezni....
Wörld písz
Fejben nagyon ott kell lenni mindig. A sebesség szerintem nem minden estben meghatározó.
Én a gyorshajtást is kicsit másképp mérném. Mert ha egy kátyu mentes úton megyek,jó idő van, se előtte se mögöttem senki, és ott megyek mondjuk 50 helyett 75-tel azzal nem ártok senkinek nem veszélyeztetek senkit... az megint más hogyha szar lenne az idő, lakott a terület is akkor jogos lenen a büntetés.
1. Ez baromság mert nem így van
2. Mégis mit várnak az emberek 250ccm-től? 2.-ban gázzal egy kerék meg 250km/h-s vég?
3. Bőven, és lazán meg lehet egy ekkora géppel is szegni a kresz szabályait (mint te is írtad)
Tavaly előtt gyakorlatilag én is saját hibámból dobtam el a 3 napos zx6r-em. Ráadásul olyan úton ahol milliószor jártam és tudtam nagyon jól, hogy életveszélyesen kátyús, ennek ellenére ott és akkor döngettem neki. Talán mai napig nem bocsátottam ezt meg magamnak.