jahjah... a szükség nagy úr... meg mondjuk alapból a lila festést nem akartam megtartani...
Amúgy tény, hogy amikor megvettem, akkor minden fasza volt vele... úgyhogy én nem mutogatok senkire, hogy miért volt vele mostanság ennyi baj... öreg gép azért ez is, ennyi...
Ami viszont valószínű, hogy a melegen leállás oka az áramellátással függ össze... mindig, amikor bekapcsol a venti, akkor kezd el haldokolni... ha kikapcsol, akkor meg minden helyre áll... úgyhogy vagy a generátort kéne cserélni, vagy pedig a hűtőventi lopja az áramot...
Lényeg, hogy ki kéne méretni, és akkor minden kiderülne... amúgy nekem nincs vele semmi gondom, azon kívül, hogy nyomja a tököm a benzintank...
Igen én vagyok az...bár akkor a Moci kapott egy koplett blokkot a burmi jovoltából és használtam utána kb félévet és nekem nem volt vele semmi gond...kapott fasza olajat a yamaha jovoltából..:) és szuperül muzsikált...:)
Hmm lehet tévedek, de neked volt a géped aminek kiköszönt a hajtókar a blokkból és felgyulladt, majd megvette zárójelkettőspontkettőspontzárójel barátunk és azóta csak folyamatosan szop vele?
Elfordítod balra a kormányt, akkor működik csak a kormányzár.
Ha a kulcsot LOCK-ba fordítod bezár a kormányzár ha viszont P-be akkor is bezár a kormányzár plusz ég a helyzetjelző és a hátsó lámpa.
Most próbáltam ki
Sziasztok csak egy érdekességet akarok megkérdezni már van 1 éve ZXR-em csak nem tudom mi a P állás a kulcslyukban mert akkor semmi elektronika se megy akkor nem értem mi lehet valaki tudja a választ mert érdekelne:D
Nah, mi a helyzet erre? motoroztok nagyban?
Nekem (lekopogom) most szépen megy a vas... bár hosszabb útra nem mentem vele... De lehet, hogy májusban egy Budapest - Eger utat lenyomok vele...
Sziasztok!van egy zxr250 90-es évjáratú eladó a 4-es hajtókarcsapács adta meg magát,szét van szedve,ennek milyen költségekkel járna a rendbeteétele,hogy üzemképes legyen?várom hozzáértők válaszát.
mindent +lehet javítani,a kérdés az:neked +éri-e szerelőtől szerelőig cibálni a vasat...hátha valaki rájön mi a fityfasz baja van?
na ez az,ami a legtöbbe kerülhet vagy már került is
szerintem +tudnám oldani a problémát,de bizony ez pár napba is telhet,na + nem kevés zsetonba...persze ez is relatív...
az biztos,hogy apró alkotó elemeire kell szednem az egész üzemanyag rendszert és talán a hűtő rendszert is...
Hát nekem is volt ilyen nem is egyszer. tekergettem a csapot szét is szedtem ,de semmi.
Aztán lehült meg jól megtankoltam és jó volt. De bármikor előjöhet sztem...
Amúgy tény, hogy amikor megvettem, akkor minden fasza volt vele... úgyhogy én nem mutogatok senkire, hogy miért volt vele mostanság ennyi baj... öreg gép azért ez is, ennyi...
Ami viszont valószínű, hogy a melegen leállás oka az áramellátással függ össze... mindig, amikor bekapcsol a venti, akkor kezd el haldokolni... ha kikapcsol, akkor meg minden helyre áll... úgyhogy vagy a generátort kéne cserélni, vagy pedig a hűtőventi lopja az áramot...
Lényeg, hogy ki kéne méretni, és akkor minden kiderülne... amúgy nekem nincs vele semmi gondom, azon kívül, hogy nyomja a tököm a benzintank...