szia! érdeklődnék a motorrol...hogy mennyi idos, baja van e? meg fontosabb tudnivalokat leirnád e?és hogy tudnál e képet kuldeni a motorrol erre a címre: teddybear0731@freemail.hu
előre is köszi
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy vettem egy motor, és külön hozzá az idomokat, és nem tudom összerakni, mert mindenhogy feszül. És ha valakinek van Budapest környékén az újjabb egylámpás motorja, szeretném megnézni, hogy hogyan van felrakva, hátha én is össze tudom akkor rakni annak alapján. Előre is köszi.
ÚÚÚ, ha leírnád azt nagyon megköszönném :) Igaz most érdeklődtem egy használt után/tegnap/, de még nem reagáltak a levélre. Szóval ha az nem, akkor maradna ez a megoldás:)
Én tudok egy helyet Pesten, odamész megmondod h mekkora kell v elviszed a tiedet mutatóba és megcsinálja fillérekért, ha kell házat is csinál hozzá, ha az megvan akkor belerakja és ilyesmi
Bár nekem nem zxr-rem van de hátha segítek. Az enyém is ette az olajt elvittem szerelőhöz megnézettem a dolgokat mértünk kompressziót (11.5) és végül azt mondta h szar az olaj. Csatrol 10-40W utána átálltam a Motul 10-40W-re és megszűnt.
A csörgés valószínűleg a vezérműlánc lesz,de meg tudod nézni a feszességét ha a jobb oldalon kicsvarod a az olajszint ellenörző mellett az a nagy fekete fedelet.
Az hogy nem olyan fasza ,de sok oka lehet.
Vagy nem zárnak jól a szelepek,vagy a gyűrűk mellet megy el az olaj de akkor kompresszió problémának is lennie kell.
Ha érdekel akkor vezérműláncra+feszítőkre+vezetőkre egy 20-25ezer kell kb
Aztán a szelepszárszimeringek olyan 500-1500ft/darab
A gyűrű az meg......
Nekem olyan problémám van hogy 3ezer-4ezer közt csörög vmi a motoromban szerelőhöz majd csak tavasszal viszem de ha valakinek volt már ilyen észrevétele akkor írjon már nekem.
Ja és az természetes ha eszi a motorom az olajat már az alsó nívónál tartok eddig 4600KM-t mentem vele.
Előre is köszi én még új vok itt:D
Az a tervem, hogy télen kiműanyagoztatom meg átfényeztetem a mocit.. Viszont ha ez a szín gyári, akkor lehet hogy megmarad ugyanilyen színűre csak újban
és Te mennyiért árulod a motort?
Ha érdekel, nézd meg az adatlapomon
előre is köszi
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy vettem egy motor, és külön hozzá az idomokat, és nem tudom összerakni, mert mindenhogy feszül. És ha valakinek van Budapest környékén az újjabb egylámpás motorja, szeretném megnézni, hogy hogyan van felrakva, hátha én is össze tudom akkor rakni annak alapján. Előre is köszi.
ha érdekel akkor szívesen leírom hol van
Én nem akarok unatkozni dolgoznék már csakhát nem találok munkát
De nagyon remélem hamarosan alakul vmi....
http://youtu.be/pGX_pt0Oh6g
Bár nekem nem zxr-rem van de hátha segítek. Az enyém is ette az olajt elvittem szerelőhöz megnézettem a dolgokat mértünk kompressziót (11.5) és végül azt mondta h szar az olaj. Csatrol 10-40W utána átálltam a Motul 10-40W-re és megszűnt.
A csörgés valószínűleg a vezérműlánc lesz,de meg tudod nézni a feszességét ha a jobb oldalon kicsvarod a az olajszint ellenörző mellett az a nagy fekete fedelet.
Az hogy nem olyan fasza ,de sok oka lehet.
Vagy nem zárnak jól a szelepek,vagy a gyűrűk mellet megy el az olaj de akkor kompresszió problémának is lennie kell.
Ha érdekel akkor vezérműláncra+feszítőkre+vezetőkre egy 20-25ezer kell kb
Aztán a szelepszárszimeringek olyan 500-1500ft/darab
A gyűrű az meg......
Ja és az természetes ha eszi a motorom az olajat már az alsó nívónál tartok eddig 4600KM-t mentem vele.
Előre is köszi én még új vok itt:D
Az a tervem, hogy télen kiműanyagoztatom meg átfényeztetem a mocit.. Viszont ha ez a szín gyári, akkor lehet hogy megmarad ugyanilyen színűre csak újban