Eloszor is verig sert a feltetlezes hogy en akarmit is meg jegyeznek a te hatharminchatos vasalasodhoz..... Masodszor is szerintem a kis kawa utan ero folenyben egy remekbe szabott babetta 063as tipusu kerekpart ajanlanek, es minden gondod megoldodik, tul melegszik a cucc? tekersz kicsit
ha gondolod, van egy hibátlan 250-sem... neked akciósan adom!
De lényeg a lényeg, faszom tele van most már... megjártam keresztbe egész Budapestet... odafelé nem is volt gond, de vissza... már a 2-es alapjáratot sem nagyon bírta... fulladozott végig... mindig gázfröccsökkel kellett neki segítenem, hogy még éljen... egyszer viszont le is állt, nah fél óra pihi, amíg lehűl, és be lehet indítani...
nem tudom, hogy ez a fulladozás minek köszönhető, de a dolgok összefüggnek, az tuti... melegen nem indul - ahogy melegszik akadozik - egyben alapjárat difi...
Megjött az irídiumos gyertyaszett (biztos, hogy ilyen vékony menetesnek kell lennie?! ) holnap, vagy még ma este elkezdem megbontani, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz...
Iszonyat remélem, hogy megoldja a problémámat... De már a kényszerpihenős megállás alatt felhívtam egy másik szerelőt, akinél régebben voltam, hogy szorítson már be a naptárába valahova, mert ez már sos gond... pláne így, hogy eladó sorban van a gép...
Imádkozzatok az új gyertyáimért...
Köszi, igen sikeresen sikerült eladni. Igazán fáj érte nagyon a szívem, mert több mint 3 éve voltunk együtt, a sok emlék hozzá köt. De bízom benne, hogy jövőre egy viszonylag új Er-6N nyergében ülhetek. Persze nem hagylak el titeket, addig majd csorgatom a nyálamat.
ez még egy nagyon nagy ha...
de az is lehet, hogy jobban járnék, ha inkább 3 kerekű biciklit vennék abból a pénzből...
(((Szkráccs, Kingston, Kuss! )))
Régen nekem is szarul indult melegben. Azóta új szelepek lettek, és irridiumos gyertyák. Most 10 indításból 9-szer indul elsőre. Régen 10-ből 6 volt kb.....
igazad lehetne, de nekem még a 20 fok körüli hűvösebb időben is simán produkálta... valamint ebben az esetben ha szivatóval indítok miért küszködik jobban?! mintha még annyira sem akarna indulni... tényleg nagyon remélem, hogy a gyertya csodát tesz... de várom már...
ha minden jól megy...
amúgy holnap megyek protektor inget venni... ajánlom nektek is figyelmetekbe a Bembomotort... vannak iszonyat jó akcióik... ez az akciós protektoring is igen kellemes darabnak látszik...
egy másik érdekes jelenségre gondolom nem gondoltatatok ....
ilyen frankó időben a motorok körül hatalmas hő termelődik és a 30-35 fokos melegben megállunk a motor 50-60fok körül lévő hőmérséklet hatására a karbiból szépen elpárolog benzin
nem okoskodni akarok, de akár ez is előfordulhat.....
Viszont én folyton azt figyelem meg, hogyha meleg, és nem akar indulni, és ráhúzom a szivatót, akkor méggányabbul tekeri az önindító... vagyis plusz benya tuti nem kell neki melegen (nem véletlen, hogy a szívatót amúgy is csak hidegen használják)
Csak tudnám, hogy mi okozza?!
de-de... a szükség nagy úr... megpróbáljuk... ha minden összejön, akkor idén már meglesz a köv. kawa...
Amúgy a gyertya ha minden igaz, legkésőbb holnap útnak indul a postával... király lenne, ha szombatra megjönne, bár nem hiszem, hogy elsőbbséggel adja fel a srác...
hidegen tökéletesen indul bármikor melegen azt mondom hogy 70%
Néha én is hibás vagyok mert nem tudom h húzzak-e gázt vagy sem meg néha szivatót is.
De sokkal jobb mint a régi gyertyával
Haladok a biztonságos közlekedés felé...
De lényeg a lényeg, faszom tele van most már... megjártam keresztbe egész Budapestet... odafelé nem is volt gond, de vissza... már a 2-es alapjáratot sem nagyon bírta... fulladozott végig... mindig gázfröccsökkel kellett neki segítenem, hogy még éljen... egyszer viszont le is állt, nah fél óra pihi, amíg lehűl, és be lehet indítani...
nem tudom, hogy ez a fulladozás minek köszönhető, de a dolgok összefüggnek, az tuti... melegen nem indul - ahogy melegszik akadozik - egyben alapjárat difi...
Megjött az irídiumos gyertyaszett (biztos, hogy ilyen vékony menetesnek kell lennie?! ) holnap, vagy még ma este elkezdem megbontani, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz...
Iszonyat remélem, hogy megoldja a problémámat... De már a kényszerpihenős megállás alatt felhívtam egy másik szerelőt, akinél régebben voltam, hogy szorítson már be a naptárába valahova, mert ez már sos gond... pláne így, hogy eladó sorban van a gép...
Imádkozzatok az új gyertyáimért...
de az is lehet, hogy jobban járnék, ha inkább 3 kerekű biciklit vennék abból a pénzből...
(((Szkráccs, Kingston, Kuss! )))
amúgy holnap megyek protektor inget venni... ajánlom nektek is figyelmetekbe a Bembomotort... vannak iszonyat jó akcióik... ez az akciós protektoring is igen kellemes darabnak látszik...
ilyen frankó időben a motorok körül hatalmas hő termelődik és a 30-35 fokos melegben megállunk a motor 50-60fok körül lévő hőmérséklet hatására a karbiból szépen elpárolog benzin
nem okoskodni akarok, de akár ez is előfordulhat.....
Csak tudnám, hogy mi okozza?!
Amúgy a gyertya ha minden igaz, legkésőbb holnap útnak indul a postával... király lenne, ha szombatra megjönne, bár nem hiszem, hogy elsőbbséggel adja fel a srác...
Néha én is hibás vagyok mert nem tudom h húzzak-e gázt vagy sem meg néha szivatót is.
De sokkal jobb mint a régi gyertyával
CSAK NEM?
link
köv. vas mi lesz?
amúgy gratula az eladáshoz...