En 220-at....de az enyemnek veres volt a torka....Kerdezz korbe, menj el midnenhova, aztan ha tenleg nicsn mas, akkro utolso lehetosegnek meg midnig itt van ez...en szivesen latlak egy bambira
értem, értem... csak kérdés, hogy mi a baja?! olyan parával nem szívesen vinném el, amit bármelyik normális szerelő maga is meg tud oldani... Meg hát igen, kérdés, hogy mennyiért csinálnák meg?! Azt nem tudod, hogy a Yakomoto-s kawics-gazdák mennyit hagytak ott?
Es hozza teszem, peti baratunk nem turelmes....mar regen meg gyujtotta a vasat, de ez ezt is tul elte Amugy tenyleg fontold meg, ha pesten nem talalsz semmit, pecsi yakomoto 100% hogy megcsinalja rajtam kivul 4 kis kawicsrol tudok ami fullos lett utannuk, persze ez sok penz, a szallitas meg minden, csak egy otlet
én is arra tippeltem, vicces is volt, hogy éppen egy benzinkútig hajtotta a lélek reggel a vasat... de belenéztem a tankba, és még félig volt... próbáltam átállítani a benzincsapot, átfolyóra is, de semmi... viszont még az is lehet, hogy a benzincsap szállt el... de akkor meg hogy jutott volna szívatóval annyi kráfthoz, hogy felpörögjön?!
megyek enni...
hááát ritka egy türelmes ember vagy az egyszer biztos!
Ennyi minden volt már azzal a motorral én már rég meggyújtottam volna
Régebben(kb. 1éve) nekem is volt ilyen hogy leállt aztán szivtó felordított vagy 6ezerig utána meg semmi. aztán vártam vagy 10percet és mentem tovább. Általában kevés benzinnel volt ilyen de mainapig se tudom mi volt vele.
Jah, és a legszebb, hogy ma otthagyott a vas... melóba nem jutottam el vele... jelenleg havernál parkol... szép volt azt a 2-3 km-t végigtolni... egyszerűen leesett a fordulat egyik pillanatról a másikra, és leállt... Utána full szívatóval beindult, de egyből esett le megint a fordulat... minta nem kapott volna elég benyát...
ÁÁÁÁ! fnsd,nvm,.snvdfliqoerwebvxsxy.xaséa! lassan elszáll az agyam...
Gyújtáselektronika nekem azóta u.az, hogy megvettem a vasat... szelepek meg elméletileg téli/tavaszi szervizelésnél be lettek állítva... De majd szerelővel azt is megnézetem... Most egy másikhoz viszem, nem ahhoz, akihez eddig... Hátha ennek összejön, és mindent faszán megcsinál... Ha nem, akkor meg lehet, hogy befizetem egy körre a budaörsi Kawasaki szervízbe... lassan tényleg nem lesz más ötletem...
Ma betettem az új gyertyákat... (kétszer, mert a védő kupakkal együtt csavartam az újakat be... nem szidtam magam... )
Pöccre indult szívató nélkül... Mondjuk tényleg ránézésre a régieknek sincs semmi bajuk... de hátha ez tényleg segít...
Mondjuk így is alacsonyabb fordulatnál lefullad, szóval tutti, hogy lesz még valami egyéb beállítási/tisztítási probléma is...
ugyan az nekem is akkor... alapjáraton én is vettem feljebb!
Mondjuk ma láttam egy autós műsorban,hogy a 6.3as V8as AMG mercihez gyárilag adnak poroltót! pedig az van vagy 20-25millió
Szerintem lehet hogy konkretan nem....de valami kozod biztos volt hozza, biztos ugy intezted mint multkor az elutest....nem akartak neked adni a mocikat? Mindenre ra jovok ezentul szolitsatok Dorian Holmesnak:D:D:D:
wazzze, már egyszer linkeltem a Bembomotor oldalát...
de csak neked: itten van e'...
Viszont nagyon fogynak, L már nincs, és inkább a kékből van még... én kifogtam a fekete hálósat, de csak XL-ben... mondjuk jó rám...
detto, csak nekem nem indult pöccre... meg feltekertem az alapjáratot 2e-re, és ott is butáskodott a rendszer... mondjuk én a hungária körúton szüttyögtem, a dugóban... és igen, kb végig ment a venti, mert vízszintben volt a hőfokjelző... nem hiszitek el, de stíröltem rendesen, hogy már szaga van-e alattam?! (nah jó, elhiszitek... )
Valami nekem se volt ma fasza
szerintem ez a nagy meleg kicsit sok neki,több mint vízszintesen volt a hőfokmérő pedig csak 1 kicsit szokott megmozdulni! városban járkálás kikészíti ,egyszer le is állt igaz hogy utána indult rögtön, de nem volt az igazi. Amikor kimentem a főutra ott meghúztam neki kicsit akkor visszahűlt meg ment is faszán de ilyen 90es utazónál folyamatosan azt éreztem hogy meg akar állni.
Végülis hazahozott gond nélkül de nem az igazi ilyen melegben.
Este még kimegyek egy körre megnézem mi a helyzet.
Amugy meg tudom kicsit messze van neked, de a pecsi yakomoto szerviz pl garantalt hogy megcisnalja neked 100%osra a masinat....4 250es zxrbol 5ezt ajanlja
megyek enni...
Ennyi minden volt már azzal a motorral én már rég meggyújtottam volna
Régebben(kb. 1éve) nekem is volt ilyen hogy leállt aztán szivtó felordított vagy 6ezerig utána meg semmi. aztán vártam vagy 10percet és mentem tovább. Általában kevés benzinnel volt ilyen de mainapig se tudom mi volt vele.
ÁÁÁÁ! fnsd,nvm,.snvdfliqoerwebvxsxy.xaséa! lassan elszáll az agyam...
Gyújtáselektronika nekem azóta u.az, hogy megvettem a vasat... szelepek meg elméletileg téli/tavaszi szervizelésnél be lettek állítva... De majd szerelővel azt is megnézetem... Most egy másikhoz viszem, nem ahhoz, akihez eddig... Hátha ennek összejön, és mindent faszán megcsinál... Ha nem, akkor meg lehet, hogy befizetem egy körre a budaörsi Kawasaki szervízbe... lassan tényleg nem lesz más ötletem...
Pöccre indult szívató nélkül... Mondjuk tényleg ránézésre a régieknek sincs semmi bajuk... de hátha ez tényleg segít...
Mondjuk így is alacsonyabb fordulatnál lefullad, szóval tutti, hogy lesz még valami egyéb beállítási/tisztítási probléma is...
szal fogyjon...
Mondjuk ma láttam egy autós műsorban,hogy a 6.3as V8as AMG mercihez gyárilag adnak poroltót! pedig az van vagy 20-25millió
de csak neked: itten van e'...
Viszont nagyon fogynak, L már nincs, és inkább a kékből van még... én kifogtam a fekete hálósat, de csak XL-ben... mondjuk jó rám...
szerintem ez a nagy meleg kicsit sok neki,több mint vízszintesen volt a hőfokmérő pedig csak 1 kicsit szokott megmozdulni! városban járkálás kikészíti ,egyszer le is állt igaz hogy utána indult rögtön, de nem volt az igazi. Amikor kimentem a főutra ott meghúztam neki kicsit akkor visszahűlt meg ment is faszán de ilyen 90es utazónál folyamatosan azt éreztem hogy meg akar állni.
Végülis hazahozott gond nélkül de nem az igazi ilyen melegben.
Este még kimegyek egy körre megnézem mi a helyzet.