Hellótok!
Ma egy köcsög autós kihajtott elém.. Lakott területen kívül mentem 85-90-nel, mögöttem egy suzuki ignis és mivel kanyargós volt az út nem tudott kielőzni, de láttam hogy már ideges.. Beértünk lakott területre, lefordult a főútról egy kis utcába, én meg mentem tovább a főúton. Szépen megyek 55-60-nal, messziről látom, hogy egy mellékutcából akar kikanyarodni ugyan az a kék ignis. Bevárt, és mikor megközelítettem olyan 15-20 méterre akkor fordult ki elém.. Annyi helyet hagyott az úton, hogy jobbról még ki tudtam kerülni. Kb 30-40 cm és csatt lett volna. (Bármibe mernék fogadni hogy direkt csinálta, azé mer előtte nem tudott kielőzni..) Aztán mentem tovább, hátranéztem, de lemaradt. Lelassítottam 40-re, de ő csak kb 20-30-al mehetett. (akkor már nem akart elém kerülni a buzija) Megálltam az út szélén, megvártam és bemutattam neki..
Kb 3-an 4-en lehettek az autóba. De ilyen 20 év körüliek.. Hülyegyerek biztos menőzni akart, mer csaj ült mellette. Rendszámát sajnos nem láttam, így nem tudom figyelni az utakon. De szerintem itt lakhat valamelyik szomszéd faluba. Majd kérdezgetek és ha megtudom ki volt akkor búcsút inthet a fapados szarjának. :@ Vigyázzatok az ilyen autósokkal!
tuti nem az a baja de .... villanymotor:)
amugy a lényeg az hogy a forgórész és az állórész között a kapcsolatot a szénkefe teremti meg. ha ez elkopig akkor gyengül a motor,cseréje kb 500ft lehet,de minden villanymotorhoz természetesen másfajta kell.
A képen középen van a forórész a réz a végén a kommutátor, amihez ér hozzá a szénkefe. Amikor szénkefét cserélünk a kommutátort megszokták tisztítani nagyon finom polírpapírral,hogy a ráégett szénkefe maradványok lejöjjenek róla!
Ennyi
Valakitől kérj már kölcsön egy fesszabályzót és nézd már meg azzal is ennyire nehezen indul-e melegen. Haveromnak az RX 125 is ilyen, hogy melegen nem akar beindulni, tol rajta 2m-t és már röffen is. Szerelő szerint egyik lehetséges hiba a fesszabályzó.
óóóó de
biztos kérdezném akkor hogy melyik az a másik?
Amúgy én nem is hirdetem,meg nem is tervezem eladni
ha tudsz szerelő vigyél magaddal,ez jó ötlet,bár a blokkba ő se lát bele.... ez a leállítási módszer meg tényleg sokminden lehet:kompresszió,gyenge akksi,önindítószénkefe,szelepek nem zárnak stb.
1 nagyon jo vételnek tünik.... lesem merem irni mien olcson jutok hozzá... tehát ezek szerint azt mondod h ez nem jelentös probléma és h nyugodtan meglehet peckázni? amugy melegen könnyen elindul...akkor kell igy leállitani ha utánan pl 1-2nap mulva inditanád csak el
és ez mennyi lenne?
amugy sztem a leállításos dologgal nem érdemes komolyan foglalkozni....
10ből 7nek baja van a meleg indítássa a maradék 3 meg letagadja
a kör lámpásat megnéztem mentem is vele az 1 emlitet problémát leszámitva nagyon korekt.. 2iknaka a tulajával még csak telon..,mikro megkérdeztem töle h nincs-e baja jo álapotu-e azt monta nem tugya nem ahsználja..:S
A második tulajával beszéltél már?
Szerintem nem olyan rossz,mert a tulajnak vannak alkatrészei is szerintem vett még egyet és abból összehozta faszára az alkatrészek sőt 400as hoz is van alktrésze!
ha megnézed megegyeznek a telefonszámok!
amugy amit már megnéztél arról nem tudsz valami képet mutatni?
((( felmerül a kérdés, mit csinálok én fél 5-kor a gép előtt?! )))
Ma egy köcsög autós kihajtott elém.. Lakott területen kívül mentem 85-90-nel, mögöttem egy suzuki ignis és mivel kanyargós volt az út nem tudott kielőzni, de láttam hogy már ideges.. Beértünk lakott területre, lefordult a főútról egy kis utcába, én meg mentem tovább a főúton. Szépen megyek 55-60-nal, messziről látom, hogy egy mellékutcából akar kikanyarodni ugyan az a kék ignis. Bevárt, és mikor megközelítettem olyan 15-20 méterre akkor fordult ki elém.. Annyi helyet hagyott az úton, hogy jobbról még ki tudtam kerülni. Kb 30-40 cm és csatt lett volna. (Bármibe mernék fogadni hogy direkt csinálta, azé mer előtte nem tudott kielőzni..) Aztán mentem tovább, hátranéztem, de lemaradt. Lelassítottam 40-re, de ő csak kb 20-30-al mehetett. (akkor már nem akart elém kerülni a buzija) Megálltam az út szélén, megvártam és bemutattam neki..
Kb 3-an 4-en lehettek az autóba. De ilyen 20 év körüliek.. Hülyegyerek biztos menőzni akart, mer csaj ült mellette. Rendszámát sajnos nem láttam, így nem tudom figyelni az utakon. De szerintem itt lakhat valamelyik szomszéd faluba. Majd kérdezgetek és ha megtudom ki volt akkor búcsút inthet a fapados szarjának. :@ Vigyázzatok az ilyen autósokkal!
villanymotor:)
amugy a lényeg az hogy a forgórész és az állórész között a kapcsolatot a szénkefe teremti meg. ha ez elkopig akkor gyengül a motor,cseréje kb 500ft lehet,de minden villanymotorhoz természetesen másfajta kell.
A képen középen van a forórész a réz a végén a kommutátor, amihez ér hozzá a szénkefe. Amikor szénkefét cserélünk a kommutátort megszokták tisztítani nagyon finom polírpapírral,hogy a ráégett szénkefe maradványok lejöjjenek róla!
Ennyi
biztos kérdezném akkor hogy melyik az a másik?
Amúgy én nem is hirdetem,meg nem is tervezem eladni
ha tudsz szerelő vigyél magaddal,ez jó ötlet,bár a blokkba ő se lát bele.... ez a leállítási módszer meg tényleg sokminden lehet:kompresszió,gyenge akksi,önindítószénkefe,szelepek nem zárnak stb.
Tehát mit tanácsolsz?
amugy sztem a leállításos dologgal nem érdemes komolyan foglalkozni....
10ből 7nek baja van a meleg indítássa a maradék 3 meg letagadja
Szerintem nem olyan rossz,mert a tulajnak vannak alkatrészei is szerintem vett még egyet és abból összehozta faszára
az alkatrészek
sőt 400as hoz is van alktrésze!
ha megnézed megegyeznek a telefonszámok!
amugy amit már megnéztél arról nem tudsz valami képet mutatni?
Én a másodikról annyit tudok hogy egy ideje már eladó először 400 volt most viszább vette 300-ra de most ez nem azt jelenti hogy rosz...