Mivel nemsokára lejár a műszakija, ezért jól nézd meg azokat a dolgokat is, amik nem motorikusan fontosak (világítások, féktárcsák vastagsága, stb...) amúgy a motorhangon még azt hallgasd vájt füllel, hogy nincs-e csörgés zörgés a blokkból... itt viszont azt is meg kell említeni, hogy a kawáknak van tipikus zörgése, ami a vezérműlánctól ered... ez nem para, 10-ből 9-nél van... jobb oldalon van a vez.mű lánc, ha a hang is kb onnan jön, akkor az valszeg az lesz... és nézd meg az olajszintet is... de szerintem ennyi...
újra fel kéne tenni az enyém hirdetését... szerintem a sor végére került...
szerintem ami fontos az h üresben szépen járjon ha meleg, és ha annyira nem meleg akk induljon hibátlanul.... meg pörögje ki azt a bizonyos 18,5öt... a többi az mint minden motornál az alap dolgok... Nekem a tapasztalataim jók ezzel a motorral, bár nagyon melegen az enyém is nehezen indul... mindig igyekszem odahúzni neki kicsit megállás előtt h hagy hűljön szerintem kb ennyi :)
Ui. Azt stokták mondani, hogy ezek halálra vannak már hajtva... Ugye 18500as szamályzsnak köszönhetően nem csodálom.
Motorikusan mit nézzek rajta kritikus szemekkel?
Valaki ismeri a tuljat, esetleg a motort?
Állítólag repedések, horpadások, és optikai sérülések vannak rajta. Szerintetek? Adjtok valami tanácsot, bár tudom, ezt így netem keresztül, láttatlnba lehetetlen...
Ez a jelenség majdnem minden zxr 250-nél jelen van, egyelőre még tisztázatlan a valódi oka. Anno enyém is ilyen volt kb 10 alkalomból csak 2-szer indult normálisan önindítóval. Elmentem a szerelőhöz, mondtam neki mi a problémám és azt mondta, hogy valószínűleg benzinszegény a keverék. Jó elvittem hozzá, szelephézag állítás volt, karbiszinkron, gyertyasor csere, meg kicsit még adott neki kaját aztán már jó volt. 1 alkalommal fordult utána elő, hogy be kellett tolni.
A napokba megyek megnézni egy Zxr 250-t. Egy dolog miatt félek, méghozzá attól, hogy a gazdája elmondása szerint, a motor hidegen könnyen, melegen viszont csak tolásra indul. Ez mitől lehet szerintetek?
Motul 5100 10W50, 15W50, Castrol power 1 10W50. Mindegyik remek olaj. Idomokat meg amik hiányzanak, próbáld meg racsidepótól, ott sok minden van, szerintem találsz hozzá cuccokat.
' kérdés viszont..:D ha már gsx-rem van akkor sem szievsen hagynám itt ezt a forumot:D
K6os gixer idomokat szeretnék rányomni v esetleg gyárit..
akár pálya idomzatot is. ha esetleg láttatok valamerre légyszives szoljatok, meg h ebbe mien tipusu olaj kell csaka nynit tok h 4litert kell venni me szürö si vesz fel sé igy nem fér bele a 3l es..
esetleg ha ezt tudna valaki olcsobban megköszönném.
igen lehetséges... nekem is 1enlöre gyári marad fenn a yoshit meg eladom... meg van cross bukom páncélom autoba valo nagy direkt szüröm stb amiket még eladok ha esetleg kell valakinek.:D
Sajnálom én is mert ezek a gépek egyre ritkábbak.
Csak sok olyan van hogy megveszi és egy szezon után továbbadja mert azt hiszi tud motorozni és kevés neki a 170-180 pedig tud meglepetéseket okozni a 250is főleg 17-20évesen!
Én nem tartozok azok közé akik gyorsan továbbadják (második éve van nálam) tuti marad még 1-2 évig,mert nagyobbra úgyse lenne pénzem.
Ezt meg ugy igyekszek megcsinálni hogy minden tökéletes legyen rajta,sajnos azt a pénzt nem fogom megkapni érte majd amit ráköltöttem,de nem nagyon zavar,mondjuk ha egyszer hirdetem majd akkor minden cserét tudok majd igazolni számlával!
Sőt amiket én cseréltem azok a dolgok mind megvannak,vannak a cseréről képek(rugóstag gyertyák indexek,törött elsőlámpa üveg,km óra spirál,minden apróság) a lánc kivételével.
Ha így erősebbnek érzed az azért lehet mert bazi nagy kiput tettek rá. Magyarul az a yoshimura nem rávaló hanem pl 600-asra. Nekem ugyanez volt az első zx6r-el, kb ezres gépnek a dobját tették rá. 4E-es fordulatig torpant nagyon keményen. Új tulaj mondta gyárit tett rá, kisimult semmi baja most már.
Nice, nice...
Mondjuk a kipörgéssel lehet, hogy csak annyi volt a para (bár ha ennyire nem indult, akkor ott más gond is lesz), hogy lejött a légszűrőházról az a gumicső, ami abból a vákuumgenyóból jön, és plusz levegőt nyom be magasabb fordulatszámon... nekem volt ilyen parám régebben, azóta ha nem pörög el húszig, mindig ezt nézem meg elsőnek...
Nem akartam problémázni ienen... Saját felelőségre indultam el... A motor vétel márcsak ien.. inkább ugymodn potyára eltankolok 20ezret mint megvegyek egy ojan állapotu motort mint az ővé volt....
Kicsit durva volt mikor bikáza autorol 10percen keresztül és semmmi. 10m hoszu meredek garázs leálloba 4 edik leeresztésnél betolásra elindul....probakörnél 7-8ezernél má szar kicsitt feljebb má beszagat bedadog... utánan megáll és megin semmmi....
Viszont van idom szett meg sok alkatrész a gyeereknél talán azok megérik ha más nem is...
Szoval 1 tanács aki rám halgat azta zxr-t nem szabad megvenni...föleg h 300ba hiredtte de má 240be id odaadta volna csak h megszabaduljon töle....biztos nem azért mert tudatában volt vele h mein jo ..:D
ő LENNE A GSX-R ANNYI H ÉN VISSZATETTEMA GYÁRI KIPUT... A MOTOR VÉDELME MIATT ÉS IGY MÉG ERÖSEBB IS FURSCA MODÓN
Hát szerintem jobban jártál a gixivel. Régen nem így gondoltam, de most már én is osztom azt a nézetet, hogy a zxr 250-ek több mint fele leharcolt szar. És sajnos kevés olyan ember van, aki inkább rákölt temérdek pénzt rendbe szedeti és megtartja még 2-3 évre. Ehelyett inkább passzolgatják tovább(vagyis próbálkoznak) Amúgy nem fizettettétek ki a gyerekkel a benzinköltséget ha már ilyen csúnyán átbaszott titeket?
Ha emlékeztek nemrégiben kértem a véleményetek mert 2kawa közt vaciláltam...
Megnézetm mind2öt...
Az egyik kompreszio hinyba szenvedett....
Illetve 1 tanács mielött valaki ezt megvenné én elmentem 500kmert oda vissza érte ....
tulaj szerint semmi baja jol megy... 10perces bikázás után sem indult be tolásra nagynehezen.....aztán meg 7-8ezernél jobban nem pörgött ki! http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Szoval ha valaki megvenné mielötte lmegy potyára jo ha ezt tugya nehoyg ugy járjon mint én...
Ettöl függetlenül örülök iyg utolag h egyik sem siekrült! vettem egy suzuki gsx-r 400at potom pénzért amit már meg is nézettem szerelövel és hibátlan! 2 db telo szimeringet leszámitva patika!
szerintem nem u.arra gondolunk... te arra, ami a légszűrődoboz után van, nem?
ő meg valami apró picit mondott nekem, ami tök furcsa formájú (kicsit O, kicsit más)... igazából mindegy, mert ha mégis ez oldja meg a problémát, akkor nem érdekel, hogy érdemes-e cserélni, vagy sem?! :)
Nem akarlak elkeseríteni,de van olyan itt a fórumba akinek nincs is benne tömítés.
Az enyém tudom hogy szét van szakdozva meg elérett,de mikor cserélni akartam akkor mondták hogy kb 3000ft/db és ugye 4 kell.
szóval maradt a sziloplaszt.
Szerelő azt mondta, hogy szerinte a karbi utáni apró kis tömítésekkel lehet para... mert szívató nélkül indult, de pár perc járás után megváltozott az alapjárat, majd pár gázfröccs után le is állt... És amikor nézte a bal oldali gyertyát, akkor tök benzines volt... pedig pucolta a karbit, mint jó bejárónő az ablakot... szóval a tömítéseket ki akarja cserélni, és utána meglátjuk, hogy mi lesz?!
Remélhetőleg mindezt még az idény vége előtt sikerül realizálni... :S
Szóval következő infóig néma csend és hullaszag... :)
Amúgy ma mentem 170-el és valamiér nem akart jobban menni.. :O
170 km/h, 15 ezres fordulat, és nem akart tovább pörögni, mintha le lenne szabályozva. Pedig kettesbe kipörögte a 20-at...
Ui: )::(, egyszer a te motorod gyulladt ki igaz?